Dat mag ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef Meki het volgende:
als Denemarken niet wordt aangepakt wegens belediging mogen de andere partijen zoals AEL ook mensen beledigen
Dat de westerse wereld de Sharia niet erkent boven de Westerse wetten?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is die aanleiding volgens jou dan?![]()
dat dat maar duidelijk isquote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat weet je toch? De Joden zijn de schuld van alle moslim-ellende... :\')
Tuurlijk, die cartoons zijn de oorzaak van elf september.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef Meki het volgende:
[..]
beledigingen van Denemarken en andere landen
Mja.. zie jij nu Joden op de straten staan, een consul van syrie te bestormen? Nee, kijk, puint gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef Meki het volgende:
[..]
wat hebben de moslims met de deense krant mee te maken
als Denemarken niet wordt aangepakt wegens belediging mogen de andere partijen zoals AEL ook mensen beledigen
ga je mee?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
En nu de AEL dit gedaan heeft mag ik Arabische ambassade`s in de fik steken..![]()
Ik heb veel in verschillende landen met een overwegend islamitische bevolking mogen rondreizen. Zodoende heel veel vriendelijke mensen (moslims) ontmoet. Maar door de beperkte toegang van redelijk objectieve nieuwsbronnen hebben veel van die mensen een volkomen scheef beeld van de wereld. Dit soort mensen zijn door hun achterstand in opleiding en algemene ontwikkeling simpelweg vatbaar voor aggressieve oproepen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Dat zeg je wel een beetje erg bot maar als je ziet dat mensen gebouwen in de fik zetten en flink gaan lopen rellen omdat er ook nog een smsje achteraan komt dat er in Denemarken een Koran wordt verbrandt...
Ik geloof niet dat iemand er hier wakker van ligt als er in het MO een bijbel in de fik gaat, even los van het feit dat er in Denemarken geen Koran is verbrand...
dat wij vroeger zo achterlijk zijn geweest om halve apen te importeren naar nederland onder het motto lekker goedkoop.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Meki het volgende:
[..]
en waar is de aanleiding daarvan ?
eerst de aanleiding aanpakken en dan de gevolgen ervan
Beledigen. :'). Dat zou nog mogen ook!.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja, binnen de grenzen van de wet. En die hebben ze overschreden.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef Meki het volgende:
[..]
zokan ik doorgaanquote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die cartoons zijn de oorzaak van elf september.![]()
Welke oorlog in 1998?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef Meki het volgende:
[..]
zokan ik doorgaan
11 september is het gevolg van USA oorlog Irak 1998
Het moet niet heel veel gekker worden, eens komt de dag dat de emmer wel degelijk over loopt.quote:
Flikker toch op.... alles wat jullie fout doen is onze schuld? Geloof je dat echt?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef Meki het volgende:
[..]
beledigingen van Denemarken en andere landen
nou ik vind van niet . AEL heeft duidelijk bijgeschreven dat ze geen Joden willen beledigen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, binnen de grenzen van de wet. En die hebben ze overschreden.
En dan dus wel wetten die hier gelden en niet de wetten uit jullie omstreden boekje.
20.000 mensen in Beiroet nu, en dat maal.. 10? landen, is 200.000 mensen, stel dat je daar 5.000 soldaten voor nodig hebt (per ambassade), en je moet 10 gebouwen per land bewaken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon de ambassades bewaken met soldaten
Ik zou dan toch eerder terug gaan naar de kruistichten, en zelfs nog verder terug...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef Meki het volgende:
[..]
zokan ik doorgaan
want bin laden is een irakees?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef Meki het volgende:
[..]
zokan ik doorgaan
Ga even gauw naar ONZ.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
dat wij vroeger zo achterlijk zijn geweest om halve apen te importeren naar nederland onder het motto lekker goedkoop.
achteraf hadden we misschien beter apen kunnen nemen, die leren wel een keer in 40 jaar de nederlandse taal :\')
Dat weekendje vuurwerk afsteken boven Baghdad..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |