abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34753895
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:51 schreef Kadesh het volgende:

[..]

bron, Telegraaf.nl

Pakistan dient zich niet te bemoeien met de Europeese persvrijheid. Stelletje bekropen geesten.
Dat soort landen mogen blij zijn dat wij minder is extremistisch zijn dan zij. De aanslagplegers in Londen bezochten Pakistaanse Islamscholen ...... volgens de standaard van die extremisten hadden we het land wellict beter kunnen boycotten na de aardbeving.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34753923
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef stukovich het volgende:

[..]

True, en Amerika dient zich niet te bemoeien met de situatie in Irak?
Onvergelijkbare situatie. Geen enkele moslim wordt bedreigd door deze cartoons, terwijl het dictatoriale regime in Irak wel bedreigend was, niet alleen in het westen maar notabene ook voor diverse moslim landen in de regio zelf.
  zondag 5 februari 2006 @ 11:57:03 #53
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34753925
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Als ik naar je avatar kijk.. heb ik toch het idee dat je een racist bent.
Hoezo, ik haat geen Denen hoor, alleen ben ik het NIET eens met bepaalde acties die in dat land tot stand zijn gekomen. Mag ik daar ook niet over klagen, of ben ik nu ineens een Denen-hater
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34753944
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef stukovich het volgende:

[..]

Hoezo, ik haat geen Denen hoor, alleen ben ik het NIET eens met bepaalde acties die in dat land tot stand zijn gekomen. Mag ik daar ook niet over klagen, of ben ik nu ineens een Denen-hater
Als je een Deense vlag met een kruis erdoor als avatar gebruikt voldoe je wel aan die qualificatie, lijkt me.
pi_34753945
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:54 schreef stukovich het volgende:

[..]

racist

En nee dat ben ik niet, maar ja jij hebt je stempel alweer gegeven
Gefeliciteerd, je hebt een spelfout gevonden.

In dat geval daag ik je uit om over iets anders dan joden te lullen.
pi_34753947
quote:

[..]

Je bent een hater, tegen de vrijheid van expressie schijnbaar..
eeeh
  zondag 5 februari 2006 @ 11:58:18 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34753951
quote:

[..]

ik ben wel blij dat jij het tenminste nog enigszins beschaafd vanachter je toetsenboardje doet, dat siert je.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 5 februari 2006 @ 11:59:02 #58
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34753967
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:56 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Dat soort landen mogen blij zijn dat wij minder is extremistisch zijn dan zij. De aanslagplegers in Londen bezochten Pakistaanse Islamscholen ...... volgens de standaard van die extremisten hadden we het land wellict beter kunnen boycotten na de aardbeving.
Ja, maar wij zijn beschaafd... wij zamelen geld in voor slachtoffers in landen die ons bloed wel kunnen drinken... Zelfs als ze daarna ons weer voor zionistenlovers uitmaken...

Dat is beschaving...

Hoeveel geld en steun hebben de landen in het MO eigenlijk gegeven na de aanslagen op 9-11? Oh ja... niks...
pi_34753973
quote:
Nu.nl:

BEIROET - Woedende demonstranten hebben zondag in de Libanese hoofdstad Beiroet het Deense consulaat in brand gestoken. De demonstranten uitten daarmee hun woede over de publicatie van spotprenten van de islamitische profeet Mohammed.

De Libanese veiligheidsdiensten joegen eerder op de dag met traangas en een waterkanon naar schatting 15.000 demonstranten uiteen die zich in de buurt van het consulaat hadden verzameld. Er zouden ook schoten in de lucht zijn gelost. Het leger sloot alle wegen rondom het consulaat af, waarop de menigte naar de christelijke wijk Ashrafieh trok. Daar gooiden ze ramen van winkels en woningen in met stenen.

De demonstranten slaagden er later alsnog in het consulaat te bereiken en staken dat in brand. Daarmee volgden ze het voorbeeld van Syrische demonstranten, die zaterdag in Damascus de Deense en Noorse ambassades bestormden en in brand staken.

De spotprenten werden in september in een Deense krant gepubliceerd en later overgenomen in Noorse en andere Europese kranten.
Och gut, ze konden in Libanon natuurlijk niet achter blijven.
pi_34753985
Was het uitbranden van het Deense consulaat in Beiroet al genoemd?
pi_34753990
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:59 schreef kratovsk het volgende:

[..]

aah, nu wel :')
  zondag 5 februari 2006 @ 12:00:24 #62
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34753997
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef Jalu het volgende:

[..]

Onvergelijkbare situatie. Geen enkele moslim wordt bedreigd door deze cartoons, terwijl het dictatoriale regime in Irak wel bedreigend was, niet alleen in het westen maar notabene ook voor diverse moslim landen in de regio zelf.
Kijk, now we're talking. Ik moet je vertellen, als moslim, dat ik zeer beledigd bent door onze Profeet die afgebeeld wordt als terrorist.

Wij, als moslims, zijn al de gebeten hond (en hiermee bedoel ik niet die extremistische dombo's), maar wij die er vooral op aangekeken worden. Wat heb ik te maken met homo's die duizenden kilometers verderop aanslagen plegen die veroordeeld worden door ons geloof.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:00:54 #63
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34754004
Ik vraag me af hoe het toch komt dat die landen in het MO zoveel armoede hebben...
pi_34754005
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:59 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Hoeveel geld en steun hebben de landen in het MO eigenlijk gegeven na de aanslagen op 9-11? Oh ja... niks...
Na de Tsunami dan ....? Waarbij toch het grootste moslimland ter wereld zwaar getroffen werd. Dat zogenaamde broederschap is overduidelijk een wassenneus.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  zondag 5 februari 2006 @ 12:01:39 #65
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34754023
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:59 schreef kratovsk het volgende:

[..]

Maar het leger treedt daar wel hard op zo te lezen... dat pleit voor de regering. Wel jammer dat die demonstranten zo dom en gewelddadig zijn (en met zo veel).
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_34754045
als wij de oogkleppen en tunnelvisie laten vallen, zien we de islamieten nog beter.
en zullen we ze nog sneller op de korte pikkies trappen dan we nu al doen.
ik ken meerdere marrokanen die echt helemaal niks met de islam te maken willen hebben, omdat het z'n achterhaald iets is.
plus het feit dat de meeste imam's analfabeet zijn, en daarom zo maar wat in het wilde weg lullen waarvan zei denken dat het in de koran staat.
geen ondertitel mogelijk I.V.M. technische storing.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:02:46 #67
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34754048
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:58 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je hebt een spelfout gevonden.

In dat geval daag ik je uit om over iets anders dan joden te lullen.
:')
  zondag 5 februari 2006 @ 12:02:47 #68
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34754049
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Na de Tsunami dan ....? Waarbij toch het grootste moslimland ter wereld zwaar getroffen werd. Dat zogenaamde broederschap is overduidelijk een wassenneus.
Dat was niet erg genoeg... dat is natuurlijk niks in vergelijking met een spotprent van de proleet... ik bedoel profeet...
pi_34754052
De grote oorlog tussen het Westen en de Islamitische wereld is beginnen...
  zondag 5 februari 2006 @ 12:02:53 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34754054
"Het leger sloot alle wegen rondom het consulaat af, waarop de menigte naar de christelijke wijk Ashrafieh trok. Daar gooiden ze ramen van winkels en woningen in met stenen".

...ehm, waarom snap ik deze ludieke actie niet...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34754069
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef Flurry het volgende:

[..]

Maar het leger treedt daar wel hard op zo te lezen... dat pleit voor de regering. Wel jammer dat die demonstranten zo dom en gewelddadig zijn (en met zo veel).
Ook wel weer typisch dat ze dan maar huis gaan houden in een christelijke wijk
pi_34754073
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Jep... er worden in Indonesië veel moskeeen gebouwd sinds Suharto weg is. Dat geld komt direct uit het M-O. Maar al te graag wil het M-O Indonesië van gematigd islamitisch naar M-O-islamitisch hebben. Maar goed, over 3 weken zit ik er weer. Ik zal eens kijken wat er nu weer bijgebouwd is in mijn buurt.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:03:44 #73
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34754081
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:02 schreef dutchtubby het volgende:
als wij de oogkleppen en tunnelvisie laten vallen, zien we de islamieten nog beter.
en zullen we ze nog sneller op de korte pikkies trappen dan we nu al doen.
ik ken meerdere marrokanen die echt helemaal niks met de islam te maken willen hebben, omdat het z\'n achterhaald iets is.
plus het feit dat de meeste imam\'s analfabeet zijn, en daarom zo maar wat in het wilde weg lullen waarvan zei denken dat het in de koran staat.
Marokkanen

Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt
pi_34754082
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef stukovich het volgende:

[..]

Kijk, now we\'re talking. Ik moet je vertellen, als moslim, dat ik zeer beledigd bent door onze Profeet die afgebeeld wordt als terrorist.

Wij, als moslims, zijn al de gebeten hond (en hiermee bedoel ik niet die extremistische dombo\'s), maar wij die er vooral op aangekeken worden. Wat heb ik te maken met homo\'s die duizenden kilometers verderop aanslagen plegen die veroordeeld worden door ons geloof.
Waarom is die verontwaardiging er dan niet wanneer een extremist uit de naam van Allah en zijn profeet schoolgaande kinderen opblaast?
pi_34754083
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef stukovich het volgende:

[..]

Kijk, now we\'re talking. Ik moet je vertellen, als moslim, dat ik zeer beledigd bent door onze Profeet die afgebeeld wordt als terrorist.

Wij, als moslims, zijn al de gebeten hond (en hiermee bedoel ik niet die extremistische dombo\'s), maar wij die er vooral op aangekeken worden. Wat heb ik te maken met homo\'s die duizenden kilometers verderop aanslagen plegen die veroordeeld worden door ons geloof.
Wat is er zo onbegrijpelijk aan het woordje bedreigd? Die cartoons zijn een vorm van (in mijn ogen ook nog heel milde!) spot, meer niet, geen oorlogsverklaring of zo; het zijn de moslims die dat in hun bekrompen wereldbeeld liefst wel als zodanig willen opvatten. En dan komt de ware aard van het beestje boven: elke stok, hoe klein ook, die we vinden om de hond (het westen) te kunnen slaan die grijpen we met twee handen aan. Constructief hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')