Massaal feesten in Nederland na de moord op Van Gogh? Daar heb ik nog nooit wat over gehoord.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Massaal feesten na 9/11 en hier in Nederland na de moord op Theo van Gogh lijkt eerder op goedkeuring/steun dan op iets anders idd...
Hij heeft een mening is daar iets op tegenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom reageren we nog op Meki... het lijkt wel een gezwel die gast. Als we nu eens niet meer reageren, misschien gaat het dan wel weg.
Waarom beledig jij mij door te zeggen dat Jezus niet de zoon van God is?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef Meki het volgende:
[..]
De Islaam is de godsdienst van vele mensen . respecteren daarvan is geen moeite. en onnodig beledigen maak je veel mensen kwaad
Meki topics :')quote:
Of hij nu daadwerkelijk de holocaust ontkent, daar wil ik over zwijgen; in ieder geval maakt hij een spotprent waarin de holocaust wordt ontkend. Maw, hij maakt een spotprent over een fenomeen waar HIER een onbetwistbaar taboe op rust, zoals er een onbetwistbaar taboe rust op de vernedering van de profeet in moslimlanden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Gia het volgende:
Nee, hij doet iets wat hier verboden is, namelijk holocaust ontkenning. Hij daagt hiermee de westerse wereld uit, stappen tegen hem te ondernemen.
We kunnen hier zijn gevoel voor humor ter discussie stellen. Hij gaat smakeloosheid met smakeloosheid te lijf, en gaat misschien nog wel verder.quote:Als hij hetzelfde had willen doen, had hij spotprenten moeten laten maken over Jahweh of Jezus of zo, maar niet over de dood van miljoenen Joden.
ik kan ze natuurlijk in de submit gooienquote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wachten op het moment dat de Sun met die cartoons komt.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach gut.... (wat een kul-argument)Respect voor verkrachte vrouwen in Iran. Respect voor homo\\\'s in Iran. De 100-den aanslagen op medeburgers in Irak + Turkije + Marokko Respect voor joden. Respect voor christenen.
bla bla bla..... en dat noem je respect buiten Europa.
Noem eens een land op wat wel respectvol met zijn burgers omgaat. Als je dan toch moet kiezen.of we nou Joden of Moslims of homo´s beledigen dat is niet goed. elke mens beledigen in zijn waarde is slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
Nee, die cartoons zijn hét excuus om ambassades in brand te steken en dadelijk ook ongetwijfeld Denen, Fransen etc. in het midden-oosten te ontvoeren en/of te vermoorden. Welke pagina in je grote boek rechtvaardigt dat?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is slechts een excuus om ermee door te gaan met beledigen
Het is een oproep hem links te laten liggen. De discussie komt zo nooit verder omdat Meki enkel met simpele oneliners komt.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij heeft een mening is daar iets op tegen![]()
En stop met op de man spelen, daar is deze discussie niet geschikt voor.
Of je gaat discusseren over de inhoud van zijn postings of je slaat hem over.
Nee dat is een van de belangrijkste vrijheden die we hier in de Westerse wereld hebben.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is slechts een excuus om ermee door te gaan met beledigen
Dat massaal feesten viel hier in Nederland wel mee. Maar het is wel een feit dat terrorisme door de bank genomen onvoldoende veroordeeld wordt door de islamitische wereld en door moslimorganisaties in Nederland. Altijd en eeuwig wordt dan gesteld dat die terroristen geen moslims zijn en daar moeten we dan maar genoegen mee nemen. De vraag waarom er aanslagen in naam van de islam en nooit in de naam van bijvoorbeeld het Hindoeïsme plaatsvinden wordt daardoor nooit beantwoord.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Massaal feesten na 9/11 en hier in Nederland na de moord op Theo van Gogh lijkt eerder op goedkeuring/steun dan op iets anders idd...
Psies. En dat is blijkbaar meer moeite dan lekker op je vrije dag (volgens mij hoeven ze daar in het midden-oosten nooit te werken; elke dag tijd voor een demonstratie ....) even te gaan rellen ...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als de belediging je niet bevalt kun je naar een rechter
Op de man spelen? Nah... in vrijwel iedere post komt een bepaalde reeks woorden terug. Dat is zo jammer. Maar goed, ik leer het al 'm totaal te negeren hoor.. Soms schiet ik echter uit mijn slof. Ik ben echter alweer terug in die slof gekropenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij heeft een mening is daar iets op tegen![]()
En stop met op de man spelen, daar is deze discussie niet geschikt voor.
Of je gaat discusseren over de inhoud van zijn postings of je slaat hem over.
Mekipraatpoep.nl nu de nieuwe site met onbevooroordeelde meningen !!!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is verboden in de Islaam om Mohammed te beledigen en na te doen. aan de regel houden 1,3 miljard mensen . en dan komt Denemarken onnodig die groep zomaar beledigen zonder een aanleiding daarvan. en zo escaleert het
en omdat Europa het niet afkeurt gaan sommige partijen dat ook zoals wat AEL heeft gedaan omdat zij niet weten of een het een belediging is . het zaak Denemarken geeft hun daarvan de aanleiding te doen en dat is de schuld van Denemarken en de laffe optreden van Europa
Maar het beledigen van homo;s en Joden gaat ook lijnrecht in tegen onze waarden. Moeten wij dan ook de Iraanse ambassade in brand gaan steken?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:20 schreef Meki het volgende:
[..]
of we nou Joden of Moslims of homo´s beledigen dat is niet goed. elke mens beledigen in zijn waarde is slecht
Nee natuurlijk niet dat is een belediging van Israelquote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Dus uitspraken van Iran over dat Israel van de kaart moet worden geveegd mag dan ook niet meer?
Als die cartoonist deze plaatjes in een arabisch land in een krant had geplaatst, zou hij terecht opgepakt zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Of hij nu daadwerkelijk de holocaust ontkent, daar wil ik over zwijgen; in ieder geval maakt hij een spotprent waarin de holocaust wordt ontkend. Maw, hij maakt een spotprent over een fenomeen waar HIER een onbetwistbaar taboe op rust, zoals er een onbetwistbaar taboe rust op de vernedering van de profeet in moslimlanden.
De reactie van Jahjah is die van een vooruitgeschoven woestijnbewoner, die denkt dat de wereld geindoctrineerd is door ''de'' Joden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Of hij nu daadwerkelijk de holocaust ontkent, daar wil ik over zwijgen; in ieder geval maakt hij een spotprent waarin de holocaust wordt ontkend. Maw, hij maakt een spotprent over een fenomeen waar HIER een onbetwistbaar taboe op rust, zoals er een onbetwistbaar taboe rust op de vernedering van de profeet in moslimlanden.
[..]
We kunnen hier zijn gevoel voor humor ter discussie stellen. Hij gaat smakeloosheid met smakeloosheid te lijf, en gaat misschien nog wel verder.
Zolang hij inziet dat het meest verregaande gebrek aan smaak nogal altijd beter is dan het gebruik van wat voor geweld ook, zal ik hem met respect tegemoet treden.
ze worden betaald door de staat natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. En dat is blijkbaar meer moeite dan lekker op je vrije dag (volgens mij hoeven ze daar in het midden-oosten nooit te werken; elke dag tijd voor een demonstratie ....) even te gaan rellen ...
en het beledigen van Moslims gaan niet tegen onze waarden mogen wij dan alleen moslims beledigen enkel hun alleen ?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het beledigen van homo;s en Joden gaat ook lijnrecht in tegen onze waarden. Moeten wij dan ook de Iraanse ambassade in brand gaan steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |