Wij kunnen zo rationeel denken, maar sommigen in het M-O duidelijk niet. Helaas vrees ik dat het punt waarop 'wij' hetzelfde gaan doen als die mensen.. willekeurig wat gebouwen platbranden en zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga ook niet de lokale Pizzeria gerund door Iranezen platbranden nu.
Dat bedoel ik dus met mijn angst voor een Kristallnacht. Ik denk dat Europa op grote schaal de buik vol heeft van het gedrag van moslims.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat extreem rechts zich nog zo rustig houdt. Tot nu toe.
Denk dat, wanneer er Nederlandse consulaten verbrand worden, hier ook weer moskeëen in de fik gaan.
nee als jullie beledigen als meningsuiting zien dan is dat ook vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 5 februari 2006 12:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, Meki, dat hebben zij niet. De holocaust ontkennen is strafbaar.
Mohammed beledigen is niet strafbaar.
weet het niet. vraag het me af. in denemarken zie je dat ook niet en daar zitten best wel wat rechtse groeperingen. misschien komt dat nog wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat extreem rechts zich nog zo rustig houdt. Tot nu toe.
Denk dat, wanneer er Nederlandse consulaten verbrand worden, hier ook weer moskeëen in de fik gaan.
Dat geeft oost niet het recht om zich met de inhoud van onze binnenlandse pers te bemoeien.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:56 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ik denk dat we de tijd dat we gewoon langs elkaar heen konden leven als oost en west inmiddels wel gehad hebben.
Nee.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
nee als jullie beledigen als meningsuiting zien dan is dat ook vrijheid van meningsuiting
Nee.quote:AEL deed gewoon Denemarken en de rest na
Ja, inderdaad. Dag.quote:en zie je dat veroordelen jullie gelijk![]()
lees mijn stukje nog maar een keer, misschien snap je dan wat er staat.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
nee als jullie beledigen als meningsuiting zien dan is dat ook vrijheid van meningsuiting
AEL deed gewoon Denemarken en de rest na
en zie je dat veroordelen jullie gelijk![]()
nu erken ik ze allebeiquote:Op zondag 5 februari 2006 12:55 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Waarom erken je wel de vrijheden van de AEL maar niet die van de Denen? Hanteer je het eigen volk eerst principe?
rot nou eens op met je beledigen, discrimineren en racisme.. We weten het nu welquote:Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben je echt zo of doe je je zo voor?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Wederom de vraag; Waarom erken je wel de vrijheden van de AEL maar niet die van de Denen? Hanteer je het eigen volk eerst principe?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
het interesseert me eigenlijk geen ruk meki, wat die hele ael en hun rovershoofdman bekokstoven. de hoek waar het uitkomt is duidelijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet, hè?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik hoorde net op tv (ja \"hoorde op tv\", want er waren geen beelden) dat in beirotet geprobeerd was om de Nederlandse ambassade aan te vallen.
Gia bespaar je de moeite in discussie te gaan met Meki. Fok lijkt zo langzamerhand wel het mekka van de zwakzinnigen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet, hè?
Je moet je hier gewoon aan de wet houden. En de wet zegt dat je de holocaust niet mag ontkennen. Die wet geldt voor iedereen.
De wet zegt niet dat je Mohammed niet mag beledigen.
Als jij wilt dat dit ook de wet wordt, dan moet je dat proberen te regelen. Echter betekent dat dat je geen enkele religieuze figuur meer mag beledigen. Je mag dan ook niet meer zeggen dat Jezus niet de zoon van God is, omdat je daarmee alle Christenen beledigt.
O la la... Kunnen we die Nederlandse militairen van Afganistan niet beter in ambassades gaan plaatsenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik hoorde net op tv (ja \"hoorde op tv\", want er waren geen beelden) dat in beirotet geprobeerd was om de Nederlandse ambassade aan te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |