Die snap ik nietquote:Op zondag 5 februari 2006 11:07 schreef B_BOY het volgende:
Je weet vrij weinig. Dus hoe minder je weet hoeveel je niet weet.
dan weetje niet wat voort gruwelijke dingen er allemaal gebeuren.quote:
Zou je hiervoor een ban kunnen krijgen??quote:Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef Dirktator het volgende:
Dit kan altijd gebeuren, als je met je zatte kop in bad bent beland.
Aanschouw: de tubboy!
[afbeelding]
als jij er om vraagt heb je kans dat jij er een krijgt.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Zou je hiervoor een ban kunnen krijgen??![]()
O, leuk voor hem!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als jij er om vraagt heb je kans dat jij er een krijgt.
waarom graaf jij lege flessen in?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
je komt nog eens buiten. en dan met name in parkjes waar je onder bankjes flessen ingegraven hebt.
je kunt altijd doen alsof je van niets weet want je bent dat vergeten.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:49 schreef NiekieW. het volgende:
Je kan altijd zeggen als je iets verkeerds doet: 'ik was zat'
Dat laatste met een dronken kop natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
je kan ongegeneerd vreemdgaan en haar vertellen dat je dronken was toen die polaroid met je pik in haar kont op die bartafel genomen was.
en als ze zeikt dat je ook dan je verantwoordelijkheid had moeten nemen zeg je "it wasn't me"
net zo dronken idd. een alcoholist is altijd dronken.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat laatste met een dronken kop natuurlijk.
idd, en mocht je een flashback hebben, dan zuip je je klem. Zulcks een heerlijck leven.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
net zo dronken idd. een alcoholist is altijd dronken.
en als ze weggaat dan word je gewoon een paar dagen heerlijk dronken en vergeet je die vrouw die verliefd is geworden op een alcoholist...
"what's the use of getting sober, when u gonna get drunk again?"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef DeLeider het volgende:
[..]
idd, en mocht je een flashback hebben, dan zuip je je klem. Zulcks een heerlijck leven.
als je 24/7 dronken bent, heb je geen kater, noob!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:07 schreef Sjoem het volgende:
Een goed excuus voor geen sex, aangezien je natuurlijk een vette kater hebt.
tubboyquote:Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef Dirktator het volgende:
[afbeelding]
kunstigquote:Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef Dirktator het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef Dirktator het volgende:
[afbeelding]
Ik ben hoogstens ietwat brak.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:05 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
het grappige is dat ik dus NIET NOOIT altijd een kater heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |