improvisatie ja.quote:
Ja je kan natuurlijk ni zo scherp zijn als ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
Haha ik dacht net: Laat ik Tomhoog eens feliciteren, zag in het Fotoboek links zijn naam tussen de verjaardagen staan
Feli
Als je dat hier kan vermelden had je ook je uitdagingen voor de cup kunnen accepterenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef VoreG het volgende:
1-0 Jordan Cottaar (8)
2-0 Gerd Heuer (9)
3-0 Sieb Gies (26)
3-1 Rémon van Ieperen (57)
3-2 Rémon van Ieperen (58)
3-3 Rémon van Ieperen (76)
3-4 Rémon van Ieperen (90)
Ik heb elke dag internetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je dat hier kan vermelden had je ook je uitdagingen voor de cup kunnen accepteren
je had 04-02 nog ingelogd..2x...tijd zat gehadquote:
Ja als ik even internet heb, voornamelijk om mijn internet te bekijken bedenk ik dat ik gelijk naar Hattrick ga.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had 04-02 nog ingelogd..2x...tijd zat gehad
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef -J-D- het volgende:
Laat maar. Hij is niet meer welkom in de Cup de komende seizoenen.
JD komt er in hun poule ook een vervanger of is het allemaal WO?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef -J-D- het volgende:
Enig vorm van excuses of teleurstelling is ver te zoeken. Vandaar deze keuze.
Errare humanum est, maar je kan ook te ver gaan.
WO, bij gebrek aan vervangers en tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef foetre het volgende:
[..]
JD komt er in hun poule ook een vervanger of is het allemaal WO?
ok, En ik stem voor een permanente ban voor Voregquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
WO, bij gebrek aan vervangers en tijd.
Als organisatie balen Joralf en ik ervan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:
Feli Hoog![]()
Jammer dat het zo moet met de cup..![]()
Ik had liever gewoon een tegenstander gehad daar doe je het toch voor, maar ja als er mensen zijn die dan in laten schrijven en er vervolgens niks mee doen is dat erg jammer![]()
Niet alle newbies zullen je teleurstellen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als organisatie balen Joralf en ik ervan.
Maar ja, bij de start van de cup hadden we 2 mogelijkheden: Alle onbekende/nieuwe niet mee laten doen of alle nieuwe een kans geven. Tja, ik ben een fel voorstander van het laatste, ook al is dit het mogelijk gevolg.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef The_Hives het volgende:
Die home van een sir_dalord zou toch actiever worden? Hij is nog steeds team-van-de-week
Je hebt groot gelijk jd,maar die 2 nepperds worden dus voorlopig ni meer toegelaten in de cup?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als organisatie balen Joralf en ik ervan.
Maar ja, bij de start van de cup hadden we 2 mogelijkheden: Alle onbekende/nieuwe niet mee laten doen of alle nieuwe een kans geven. Tja, ik ben een fel voorstander van het laatste, ook al is dit het mogelijk gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |