Wat ben jij dom.quote:Op zondag 5 februari 2006 05:11 schreef Vogue het volgende:
Godverdorie! Trakteer je jezelf eens een keer op een broodje shoarma na het stappen, met héél veel knoflooksaus, wil iedereen een hapjeEn toen was er nog één hapje voor mezelf over. En net toen ik van plan was dat op te eten, komen er twee sukkels langslopen die het bakje uit mijn hand slaan
En gráppig dat ze het vonden...
Wat zul jij veel vrienden hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 05:50 schreef Steijn het volgende:
Exact, mep ze gewoon het ziekenhuis in. Kuttuig.
+ dat het ranzig is.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iedereen een hapje geven van je broodje...![]()
![]()
Une vrai femme fatalequote:Op zondag 5 februari 2006 05:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat ben jij dom.![]()
Laat toch niet zo over je heen lopen. Met een grote bek opzetten en een paar klappen uitdelen bereik je meer dan als een dombo zonder ruggegraat door het leven te gaan.
En dan kan je hier wel komen klagen ,maar dat helpt toch niks.![]()
check profiel voordat je zo'n reactie plaatst...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:03 schreef B_BOY het volgende:
jij geeft het zelf af dus zelf ben je een domme lul kut. je vrienden niet. die ziJn tactisch bezig.
WAT?!!?! En die heb je niet ff met een baksteen bewerkt??quote:Op zondag 5 februari 2006 05:11 schreef Vogue het volgende:
komen er twee sukkels langslopen die het bakje uit mijn hand slaanEn gráppig dat ze het vonden...
Dat ze het bakje met je laatste hapje uit je handen slaan is kut voor je en heb je zelf niet in de hand (letterlijk). Maar aan het opvoeden van je paupervrinden kun je zelf heel wat doen. Gewoon zeggen dat ze zelf een broodje moeten kopen en het gewoon opeten.quote:Op zondag 5 februari 2006 05:11 schreef Vogue het volgende:
Godverdorie! Trakteer je jezelf eens een keer op een broodje shoarma na het stappen, met héél veel knoflooksaus, wil iedereen een hapjeEn toen was er nog één hapje voor mezelf over. En net toen ik van plan was dat op te eten, komen er twee sukkels langslopen die het bakje uit mijn hand slaan
En gráppig dat ze het vonden...
idd,quote:Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef NumbDreamer het volgende:
Zowiezo ranzig dat je iedereen van je broodje laat eten![]()
als je t zelf hebt, dan moet je natuurlijk zelf eerst een hapje nemenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:20 schreef outcast_within het volgende:
Pfeifer verwensing
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef NumbDreamer het volgende:
Zowiezo ranzig dat je iedereen van je broodje laat eten![]()
Mwah het is wel zo mooi opgedeeld in van die reepjes opzich. Ééntje voor jou, één voor jou, ...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:34 schreef DeeCruise het volgende:
Shoarma is absoluut niet gemaakt om te delen......
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:56 schreef Jett het volgende:
Op dat soort momenten moet je gierig zijn.
hier is die al openquote:Op zondag 5 februari 2006 15:37 schreef DeeCruise het volgende:
Nee hoor...eentje voor mij, nog eentje voor mij....ik krijg gvd honger...
* DeeCruise checkt folder...
Nog een half uur en ze gaan open!
Laat een stukje voor me over, oke?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:37 schreef DeeCruise het volgende:
Nee hoor...eentje voor mij, nog eentje voor mij....ik krijg gvd honger...
* DeeCruise checkt folder...
Nog een half uur en ze gaan open!
neem voor mij maar een heel broodje shaorma mee danquote:Op zondag 5 februari 2006 15:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat een stukje voor me over, oke?![]()
1 hap kan je krijgenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
neem voor mij maar een heel broodje shaorma mee dan
nee, die hoef ik niet:')!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
1 hap kan je krijgen![]()
Van het broodje van DeeCruise uiteraard....![]()
Dan niet, gierige vrekquote:Op zondag 5 februari 2006 15:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
Nee, die hoef ik niet:\')!
Ik heb honger, haal eens een broodje shoarma voor mequote:Op zondag 5 februari 2006 16:07 schreef Vogue het volgende:
Nah ja:\')
Ik ben dus een domme kut, ranzig, en ik laat over me heen lopen? En dat alleen maar om een broodje shoarmaWat hebben jullie een mensenkennis
Dat weet je niet hoor, sommige mensen zijn gek genoeg om de broodje doodleuk op te etenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef Phoenixjuh het volgende:
Volgende keer gewoon flink in hoesten. Niemand die je broodje shoarma durft aan te raken.
iddquote:Op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat weet je niet hoor, sommige mensen zijn gek genoeg om de broodje doodleuk op te eten
Ze waren nog aan het knabbelenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Haha zo genaaid, maarja waarom hadden die vrienden van je het dan niet voor je opgenomen ? :\')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |