Jij was eerder, maar mijn OP was beter.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:28 schreef teamlead het volgende:
game on
Dat zal wel een feature van na de crash zijn. :')quote:
Dat zou jammer zijn, want de beschuldigingen zijn serieus en fok is er als eerste bij.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:31 schreef teamlead het volgende:
zijn timmerhout en francis nu verdwaald?
Misschien dat Babs of een andere insider de verdediging wil voerenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:27 schreef teamlead het volgende:
ja., maar je hebt ook gezien hoe er gereageerd werd op Tanja en Menno toen zij opeens hier verschenen.... ik snap best dat Gert er niet op zit te wachten om zich hier te gaan verdedigen...
Inderdaad is FOK er als de eerste bij, doe er iets mee.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want de beschuldigingen zijn serieus en fok is er als eerste bij.
Ik weet niet of Francis verdwaald is, maar het leek oook net of de topic werd gesloten. Je had even moeten zeggen dat er een vervolg kwam denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:31 schreef teamlead het volgende:
zijn timmerhout en francis nu verdwaald?
sorry, voor ons is het oud nieuws dat een topic dichtgaat na 300 posts :')quote:Op zondag 5 februari 2006 02:39 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik weet niet of Francis verdwaald is, maar het leek oook net of de topic werd gesloten. Je had even moeten zeggen dat er een vervolg kwam denk ik.
Uiteraard is dit oud nieuws, maar voor iemand die hier voor de eerste keer is, wellicht niet ....quote:Op zondag 5 februari 2006 02:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
sorry, voor ons is het oud nieuws dat een topic dichtgaat na 300 posts :\')
dat vergeet ik idd nog wel eens..quote:Op zondag 5 februari 2006 02:42 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Uiteraard is dit oud nieuws, maar voor iemand die hier voor de eerste keer is, wellicht niet ....
Ik bedoelde niet dat hij in de verdediging moest, maar dat hij misschien ook zijn visie op de zaak zou kunnen geven.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:38 schreef Timmerhout het volgende:
Timmerman Jr. ? Die is er heus wel hier en leest mee, maar denk je dat die in de verdediging kruipt ? never ...
heel eerlijk: ik zou mij ook niet gaan verdedigen tegen dit soort beschuldigingen op een forumquote:Op zondag 5 februari 2006 02:38 schreef Timmerhout het volgende:
Timmerman Jr. ? Die is er heus wel hier en leest mee, maar denk je dat die in de verdediging kruipt ? never ...
ach... de TT spreekt toch voor zich? Zelfs Tanja snapt het principequote:
Okay, fair enough.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach... de TT spreekt toch voor zich? Zelfs Tanja snapt het principe
ik zeg niet dat ik het niet wil geloven.... maar ik zeg wel dat ik niet overtuigd raak door 2 anonieme accounts op Fok alleen...quote:Op zondag 5 februari 2006 03:07 schreef Timmerhout het volgende:
Wat ik nog wel hoop is het volgende : mocht de waarheid van Gert ooit boven water komen, dan hoop ik van harte dat jullie nog eens denken aan Francis en mij hier op dit forum, zo van, verrek ze hadden toch gelijk ! We wilden het niet geloven, maar achteraf hadden ze toch gelijk, shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |