SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben geen 14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben geen 14
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:14 schreef demonseeker14 het volgende:
Het is kaal en 10 meter langJammer dat die al 2x voorbijgekomen is, maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.d;D:D:d:dD::D:D
:D
:D:D D:D einz!!1!zweidreivierkankerinjenier:D
![]()
D
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:31 schreef P8 het volgende:
Wat is het verschil tussen een baby en een sneetje broodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe voorkom je dat een baby ontploft in een magnetronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
Bek houden teef.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jammer dat die al 2x voorbijgekomen is, maar toch
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef Dannytjeuh het volgende:
Het is geel en je kan er op staanWHEHHEHEHESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik ben geen 14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeweets.Nee ik ben geen 14
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:41 schreef P8 het volgende:
wat is het verschil tussen een ui en een dode baby?Ze zijn wel allebij roze, zie avatar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik ben geen 14
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:40 schreef Reza-impreza het volgende:
Welke tent krijg je niet opgezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het tegenovergestelde van een "marokaan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je Pino pijpt??dude, dit is flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
stel je hebt een compleet leeg universum, met ergens een boom en een baby. De boom valt op de baby. En er is dus niemand die het hoort.
Is het dan nog steeds grappig?Extremistisch gematigd.![]()
wat is het verschil tussen een dode baby en een tafel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.![]()
Hahahaha!!!!!!!1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:48 schreef weasel85 het volgende:
2 bananen in bed, zegt de een tegen de ander, ga eens recht liggen!
Nee sorry, net niet![]()
Nee ik ben geen 14![]()
Het is groen en het knaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I pwn u!![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Dangel het volgende:
wat is een irritante kutuser zonder hersenen?So trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:\'(
![]()
.
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:49 schreef weasel85 het volgende:
Het is groen en het knaltKutnoob tyf opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik ben geen 14![]()
Nee ik weet niet, weet je wat humor is.quote:
300.zip is humor
>100 000 + is nog humoristischer
jeweet.Nee ik ben geen 14![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:53 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet, weet je wat humor is.
300.zip is humor
>100 000 + is nog humoristischer [afbeelding]
jeweet..
En 300.zip vond ik maar saai.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:49 schreef Yildiz het volgende:
Hoe hou je een user 2 seconden bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef Dulk het volgende:
het is rood zit en wordt steeds kleiner ?Het is geel en als je het aanzet rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )![]()
detailsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:21 schreef Niwa het volgende:
Een kuiken kan je niet aanzetten.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Natuurlijk!![]()
aangenaam trouwens..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Het is schoon en het woont in de oceaan.
Een Zeep.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.![]()
sponge bob <3quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef GSi het volgende:
Het is schoon en het woont in de oceaan.
Een Zeep.
I pwn u!![]()
Wat is het verschil tussen een bakker en een tapijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dik is dat dan wel niet?![]()
Staat een dom blondje op de bus te wachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.![]()
ook worst
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
dat is bager maar leg even want ik begrijp het nietquote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat is badger zonder d?Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
uhh zo begķn het topic al hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:16 schreef Ezo1989 het volgende:
Is dit topic getoverd om tot een flauwe grappen topic?.
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
Forum Opties Forumhop: Hop naar: