abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:15:01 #76
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_34859762
Ik werk in een apotheek en als ik enige twijfel heb bij iemand die om spuiten en naalden vraagt verkoop ik het niet ik vraag dus altijd netjes: waar gaat u het voor gebruiken

en NaCl- water voor injecties verkopen wij uberhaupt al niet wel NaCl om mee te spoelen maar daar kan je dus niet mee injecteren.

let op de lucht vooral bij de onderkant van de spuit en dat je de goede maat naalden hebt....

opzuignaalden zijn erg dik en vooral pijnlijk om mee te injecteren en voor in de spier/ader/onder de huid heb je ook verschillende naalden etc

succes
Or maybe something I thought
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:05:35 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_34861398
Heroine schijnt vrij goed te injecteren zijn en geeft een beetje een verdovend effect...

Zelde geld voor cocaine en speed!

Probeer anders eens Cloroform op een zakdoek! Beetje spelen met de dosis en dan kan ze net wakker blijven. Ook Ether in combinatie met alcohol doet 't erg leuk (ontspannend).

En het is al vaak gezegd, maar doe voorzichtig. 't is niet mijn ding en iedereen moet lekker zelf weten wattie lekker vind, maar gaat dit niet een klein beetje ver?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_34861708
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:15 schreef Marjan_K het volgende:
Ik werk in een apotheek en als ik enige twijfel heb bij iemand die om spuiten en naalden vraagt verkoop ik het niet ik vraag dus altijd netjes: waar gaat u het voor gebruiken

en NaCl- water voor injecties verkopen wij uberhaupt al niet wel NaCl om mee te spoelen maar daar kan je dus niet mee injecteren.

let op de lucht vooral bij de onderkant van de spuit en dat je de goede maat naalden hebt....

opzuignaalden zijn erg dik en vooral pijnlijk om mee te injecteren en voor in de spier/ader/onder de huid heb je ook verschillende naalden etc

succes
Hoe vaak gebeurt het dan dat je weigert naalden te verkopen? en wat zijn dan wel goede redenen?

ik ben absoluut niet de beroerdste om een zaak binnen te lopen, zie er ook niet uit als een drugsverslaafde oid En als ik het niet mee krijg, dan wordt het gewoon online bestellen.
maar zelfs als je drugs verslaafd bent, zou ik juist aanmoedigen dat ze in een apotheek schone naalden halen ipv oude naalden hergebruiken.

Overigens heb ik ook wat research gedaan in het zoute water gedaan, je hebt daarvoor steriel water nodig, anders krijg je enkel neusspray bij wijze van dan, en is nog lastig om aan te komen
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:19:26 #79
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_34861796
tja ik werk niet in een grote stad he dus hier zijn ze nogal "streng" omdat het anders als een lopend vuurtje gaat dat je daar en daar spuiten en naalden kan krijgen. dus het is afhankelijk van de situatie etc etc

en ja steriel is bij injecteren wel het toverwoord
Or maybe something I thought
pi_34861999
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:19 schreef Marjan_K het volgende:
tja ik werk niet in een grote stad he dus hier zijn ze nogal "streng" omdat het anders als een lopend vuurtje gaat dat je daar en daar spuiten en naalden kan krijgen. dus het is afhankelijk van de situatie etc etc

en ja steriel is bij injecteren wel het toverwoord
Ah, ik vat hem, sowieso zal alles steriel en schoon gebeuren
pi_34866018
Ik krijg enge rillingen als ik eraan denk wat er alleen mis kan gaan bij 2 geile kinderen die een injectie bij elkaar zetten.
pi_34866231
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik krijg enge rillingen als ik eraan denk wat er alleen mis kan gaan bij 2 geile kinderen die een injectie bij elkaar zetten.
Gelukkig zijn we beiden volwassen
pi_34867742
Sommige mensen zijn echt ziek.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:01:34 #84
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_34869625
Inkooptip:

Groothandel is goedkoper voor naalden en spuiten. Je koopt ze dan wel in per 100.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:10:28 #85
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_34871682
Ik hou het lekker bij vloeibare B12 injecties voor wanneer dit echt nodig is.
Dat gaat je niet in de koude kleren zitten als je direct vloeistof een spier in spuit.
Rekenmaar dat je dit gaat voelen.
(Als je een zenuw raakt met je naald... ook errug leuk...)
Zorg ook dat je diep genoeg injecteerd want anders krijg je van die hele leuke onderhuidse bobbels.
Dit heb ik niet gehad maar ben er wel voor gewaarschuwd.

Zelf ben ik wel blij dat ik de juiste instructies van een arts heb gehad en een paar keer het onder supervision heb kunnen doen.

Succes ermee in iedergeval.
En wat andere al zeggen: Watch those airbubbles!
pi_34875504
naalden en spuiten kun je gewoon op internet bestellen, geen probleem. PM me maar als je een link nodig hebt.

Ik doe niet aan naaldenspel maar aan (veilige) automutilatie.
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:18:18 #87
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_34882107
TS Waarom leg je vraag niet bij je huisarts?
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_34885763
Voor een schone spuit kun je ook ff lngs de Pauluskerk wippen!
  † In Memoriam † donderdag 9 februari 2006 @ 16:41:18 #89
25682 2cv
Niet subtiel
pi_34904901
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef thaMoon het volgende:
(...) Als je fysiologisch zout wil inspuiten, mag je dit nooit in de ader doen. (...)
In het ziekenhuis spoelen de ze infuusnaalden door met een zoutwateroplossinkje. Dat komt dan ook in de aders. Natuurlijk gaan er dan geen hele liters in

Hoe ik het weet ? Ik was de patiënt wiens infuusnaalden zo werden doorgespoeld.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_34919582
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef wobniar het volgende:

Ik doe niet aan naaldenspel maar aan (veilige) automutilatie.

Ik weet nou niet waar ik erger de koude rillingen van krijg, van de voorkeuren van de TS of van het idee dat iemand denkt dat automutilatie veilig kan zijn...

Maar goed, TS, zou voordat je aan het naaldenspel begint, het niet een idee zijn om een babbeltje te maken met je huisarts? Kan me namelijk niet voorstellen dat elkaar met naalden bewerken op een regelmatige basis gezond kan zijn...
pi_34935710
ik snap niet wat er zo erg is aan automutilatie. Ik gebruik geen gore messen of gebruikte naalden en ontsmet altijd voor het prikken. Wat is er dan onveilig aan? ik prik in mijn huid, niet in aders of spieren.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ik weet nou niet waar ik erger de koude rillingen van krijg, van de voorkeuren van de TS of van het idee dat iemand denkt dat automutilatie veilig kan zijn...
pi_34950335
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef thaMoon het volgende:
Als je fysiologisch zout wil inspuiten, mag je dit nooit in de ader doen.
Bedoel je als leek of gewoon in het algemeen? Fysiologisch zout is gewoon de zoutoplossing die ze mensen via het infuus geven om je vochtbalans aan te geven, dat is er juist voor bedoeld om in je aderen te komen.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 21:37:00 #93
111964 Jitse
add goes here
pi_34950361
euhm, injecteer geen water, daar kan je van sterven als dat in je aders komt.
or here.. contact me for further information or prices
pi_34961382
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:37 schreef Jitse het volgende:
euhm, injecteer geen water, daar kan je van sterven als dat in je aders komt.
Bij teveel wel, omdat het zoutgehalte (oplosbare deeltjes/osmolaliteit) van je bloed dan teveel daalt. Van een klein beetje ga je niet meteen dood, maar tis niet goed voor je.

Mensen hier doen net of je van een tikje al dood neervalt. Dat het ongezond is, oke, maar overdrijven is ook een kunst.
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 16:54:45 #95
25682 2cv
Niet subtiel
pi_35004327
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 07:43 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Bij teveel wel, omdat het zoutgehalte (oplosbare deeltjes/osmolaliteit) van je bloed dan teveel daalt. Van een klein beetje ga je niet meteen dood, maar tis niet goed voor je.

Mensen hier doen net of je van een tikje al dood neervalt. Dat het ongezond is, oke, maar overdrijven is ook een kunst.
Wanneer kan het wel en wanneer kan het niet ? Als je gewoon water probeert, kan het wel net even iets teveel zijn met hele nare gevolgen. Je hebt op zich wel gelijk, maar je moet gewoon niet van dit soort risico's willen nemen.

Mijn tip: koop een zoutoplossing waarvan je zeker weet dat je het in je lijf kan spuiten zonder nare gevolgen, koop naalden en spuiten en gebruik alles maar 1 keer. Dus naalden en spuiten niet schoonmaken en hergebruiken, maar in een glazen fles (i.v.m. de scherpe naalden die niet door glas heen prikken) donderen en bij je apotheek inleveren. Er zijn overigens ook speciale flessen bij de apotheek te krijgen waar je naalden etc. in kan donderen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_35023194
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Bedoel je als leek of gewoon in het algemeen? Fysiologisch zout is gewoon de zoutoplossing die ze mensen via het infuus geven om je vochtbalans aan te geven, dat is er juist voor bedoeld om in je aderen te komen.
Ik weet dat je dat via infuus in je aders krijgt. Maar je moet niet vergeten dat dat druppelsgewijs gaat.
Als jij in 1 keer 20 cc gaat inspuiten ben je niet zo goed bezig, dat zal je met me eens zijn....
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_35026371
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Ik weet dat je dat via infuus in je aders krijgt. Maar je moet niet vergeten dat dat druppelsgewijs gaat.
Als jij in 1 keer 20 cc gaat inspuiten ben je niet zo goed bezig, dat zal je met me eens zijn....
Dat druppelsgewijs valt ook wel mee hoor, als ze echt je vochttekort aanvullen gaat dat ook met zo'n zak per 2 uur . Tis niet schadelijk voor je in principe, maar te veel is nooit goed. Water drinken is ook niet slecht voor je, maar van teveel ga je dood, zo moet je het zien.
pi_35037127
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:16 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Dat druppelsgewijs valt ook wel mee hoor, als ze echt je vochttekort aanvullen gaat dat ook met zo'n zak per 2 uur . Tis niet schadelijk voor je in principe, maar te veel is nooit goed. Water drinken is ook niet slecht voor je, maar van teveel ga je dood, zo moet je het zien.
Er even vanuit gaande dat TS geen uitdrogingsverschijnselen heeft, en een leek is.. raad k het dus af
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 00:55:43 #99
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_35210106
Lijkt me dat je gewoon in spier- of vetweefsel kunt injecteren. Zoals in de borsten of schaamlippen... en dan ff de medische encyclopedie erbij om te kijken of je geen grote aderen raakt

De vochtophoping of zwelling schijnt na een paar dagen weg te trekken (vocht wordt door je lichaam opgenomen). De engelse benaming is saline.

-edit- en dan niet via een infuus, zoals hierboven is geschreven, maar met een injectiespuit injecteren dus.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zaterdag 18 februari 2006 @ 01:01:59 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_35210295
Weet niet of het al genoemd is, maar is EPO niets voor jullie?

Ik heb het weleens geinjecteerd gekregen ( sportieve overwegingen ) en moet zeggen dat het wel een dermate rush gaf dat sex erop helemaal lekker moet zijn.
Makkeljk te injecteren ook, internusculair...dus geen probs. Hooguit een blauw plekje als je lomp bent. Wordt geleverd in kant en klare doseringen ( spuiten )

Alleen of je dat zo makkelijk ergens legaal kunt lospeuteren weet ik niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')