abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34748186
hey daar.

Mijn dinnetje en ik houden van naalden (en andere pijnstimulansen) in het sex spel (bdsm) nu wilt ze ook geinjecteerd worden en niet enkel een naald inbrengen. Uiteraard lijkt mij dit heel geil om te doen, en zijn hier vast ook mensen die hetzelfde voelen of gedaan hebben.

nu ben ik benieuwd naar wat veilig is in te brengen door een injectie. Wij zaten zelf te denken aan een placebo (water?) of misschien juist wel narcose/verdovingsspul voor een extra stimulans, wat eigenlijk ook onze voorkeur heeft.

De naalden zijn vrij makkelijk verkrijgbaar, meer dan een gefronste wenkbrouw zul je niet krijgen bij de apotheker. maar wat voor middeltje kunnen we meekrijgen zonder dat daar een recept voor is vereist of zullen we ons echt op de illegale markt moeten begeven?

[ Bericht 1% gewijzigd door rareclone op 06-02-2006 19:38:45 (een wel erg dome typo) ]
  zondag 5 februari 2006 @ 00:54:48 #2
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34748332
Wat echt geen enkel kwaad kan is een fysiologische zoutoplossing (water met 0,9% NaCl erin opgelost, 0,9 komt overeen met de osmotische waarde van je lichaam)

Waar je echter wel heel erg mee uit moet kijken is dat je geen lucht injecteert. Zelfs het kleinste beetje lucht in je aderen kan een uiterst pijnlijke dood tot gevolgen hebben. Ik kan me voorstellen dat in je geilheid er wel eens iets mis kan gaan en dit zijn toch geen dingen waar je onschuldig mee kan experimenteren.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  Redactie Frontpage zondag 5 februari 2006 @ 00:56:42 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34748381
Ik ben wel benieuwd wat je triggert als bij t injecteren, op welk punt word je geil?
  zondag 5 februari 2006 @ 00:58:14 #4
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_34748424
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef Molluck het volgende:
Wat echt geen enkel kwaad kan is een fysiologische zoutoplossing (water met 0,9% NaCl erin opgelost, 0,9 komt overeen met de osmotische waarde van je lichaam)

Waar je echter wel heel erg mee uit moet kijken is dat je geen lucht injecteert. Zelfs het kleinste beetje lucht in je aderen kan een uiterst pijnlijke dood tot gevolgen hebben. Ik kan me voorstellen dat in je geilheid er wel eens iets mis kan gaan en dit zijn toch geen dingen waar je onschuldig mee kan experimenteren.
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 00:59:33 #5
25682 2cv
Niet subtiel
pi_34748457
a) Geen water
b) Mollucks recept niet zelf uitvoeren (niet vanwege Molluck overigens)
c) probeer dat wat Molluck omschrijft kan en klaar te krijgen en zorg dat je er zeker van bent dat het geschikt is om te injecteren.

M'n mening hou ik verder voor me.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_34748475
Dank je

Allereerst, dit is voor ons het voorspel we zijn uiteraard van plan uitermate voorzichtig te wezen met deze experimenten, eveneens als de andere experimenten die wij voeren.

Juist doordat ik niet voldoende info kon achterhalen op het web, en we alles veilig willen doen deze topic. Aangezien ik ervaring heb met met diabetici is het makkelijker voor mij om ervoor te zorgen dat er geen lucht aanwezig is. Ik weet waar ik op moet letten.

het gaat mij juist om de samenstelling. Een fysiologische zoutoplossing is een placebo, is deze ook vrij te verkrijgen of is dit een product die zelf gemaakt moet worden?
pi_34748480
Zoals Molluck al zij... Fysiologische Zoutoplossing... Oppassen met lucht iig.. Btje klote als je het in je aders krijgt.. Have Fun!
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 01:01:53 #8
25682 2cv
Niet subtiel
pi_34748533
Onze posts zullen elkaar gekruist hebben, maar voor de zekerheid: NIET zelf in elkaar kokkerellen ! Reden: niet steriel, niet getest en een beetje teveel of te weinig zout en je bent dood. Verder vraag ik me af of kraanwater (ook nadat het gekookt is) wel bruikbaar is i.v.m. kalk e.d..
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 5 februari 2006 @ 01:01:59 #9
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34748538
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:59 schreef 2cv het volgende:
a) Geen water
b) Mollucks recept niet zelf uitvoeren (niet vanwege Molluck overigens)
c) probeer dat wat Molluck omschrijft kan en klaar te krijgen en zorg dat je er zeker van bent dat het geschikt is om te injecteren.

M\\\'n mening hou ik verder voor me.
Ja, misschien had ik dat er bij moeten zeggen
Niet zelf gaan mengen, maar ik heb geen idee of ze dat zo bij de apotheek verkopen? Misschien heb je bij de thuiszorgwinkel meer succes, al weet ik niet zeker of die \'medicijnen\' verkopen.

edit: overigens is een fysiologische zoutoplossing geen placebo hoor.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34748552
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je triggert als bij t injecteren, op welk punt word je geil?
Ik denk niet dat je dit als buitenstaander zult snappen, het is Alles wat er omheen gebeurd misschien het ultieme vertrouwen dat jij en je parter voor elkaar hebben op het moment dat je dit doet ik kan diverse uitleggen gaan geen, maar zodra je niet in dezelfde mindset zit kan jij er alleen om lachen of kwaad worden, terwijl het voor ons geil is
  Redactie Frontpage zondag 5 februari 2006 @ 01:03:23 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34748581
Ik lach er niet om en wordt niet kwaad. Ben wel geïntrigeerd. Niet op een geile manier overigens.
pi_34748586
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja, misschien had ik dat er bij moeten zeggen
Niet zelf gaan mengen, maar ik heb geen idee of ze dat zo bij de apotheek verkopen? Misschien heb je bij de thuiszorgwinkel meer succes, al weet ik niet zeker of die \'medicijnen\' verkopen.
idd.. beter koop je het kant en klaar.. iig altijd oppassen met het injecteren! cker met lucht!!
pi_34748702
Uiteraard is het de bedoeling dat er zo min mogelijk lucht in komt, die doemsvoorspellingen zijn ook overbodig. veel mensen nemen dagelijks een spuit, en ik ben vanaf mijn 10e getrained om in geval van nood bij een diabeet snelwerkende insuline in te spuiten ik heb dus ook enig ervaring met het inbrengen van naalden.

het gaat mij er juist om, om een 'fun' injectie te doen met een stof die niet zoveel kwaad kan, en welke stof daarvoor het meest geschikt is
  Redactie Frontpage zondag 5 februari 2006 @ 01:14:52 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34748903
Is het ook een ultieme fantasie zo'n adrenalinespuit te gebruiken, zo'n ding dat je recht in de hartspier moet rossen?
pi_34748988
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Is het ook een ultieme fantasie zo\'n adrenalinespuit te gebruiken, zo\'n ding dat je recht in de hartspier moet rossen?
Nee, wel op het neuken op diverse drugs zoals xtc en andere harddrugs. voor mijn vriendin een stapje verder met bedwelmende drugs, waarbij ze nog net bij bewustzijn is. en nog genoeg andere fantassieen

Voor mij is het inbrengen van de naald genoeg, maar dinnetje vind het ook geil om daadwerkelijk iets te voelen. behalve de naald zelf dat er iets binnen gebracht wordt. Voorheen deed ze het dan ook met minder legale zaken

Mijn ultieme fantasien zijn overigens ook vrij hard
pi_34749080
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef rareclone het volgende:

[..]

Nee, wel op het neuken op diverse drugs zoals xtc en andere harddrugs. voor mijn vriendin een stapje verder met bedwelmende drugs, waarbij ze nog net bij bewustzijn is. en nog genoeg andere fantassieen

Voor mij is het inbrengen van de naald genoeg, maar dinnetje vind het ook geil om daadwerkelijk iets te voelen. behalve de naald zelf dat er iets binnen gebracht wordt. Voorheen deed ze het dan ook met minder legale zaken

Mijn ultieme fantasien zijn overigens ook vrij hard
nog net bij bewustzijn... klinkt goed.. had met mn ex flink wat alcohol op.. expres... was
pi_34749220

Iemand enig idee waar je deze dingen kunt halen?
pi_34749239
Gewoon bij een zaak als de kruidvat of trekplijster. achter de balie
pi_34749341
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef rareclone het volgende:
Gewoon bij een zaak als de kruidvat of trekplijster. achter de balie
Thx.. zulke dingen zijn vast niet duur.. tog?
  zondag 5 februari 2006 @ 01:38:55 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34749385
Nou ja de reacties zijn in elk geval serieus, prima. Ondanks dat denk ik niet dat Fok! de plek is om zulke vragen te stellen. Het Keldertje misschien beter voor de volgende keer.

Ik moet zeggen dat ik er zelf de rillingen bij krijg, ik vind geinjecteerd worden in een woord afschuwelijk. Maarja, ieder zijn ding. Hopelijk doen jullie voorzichtig.
pi_34749478
toen ik vorige maand gevaccineerd in mn arm, begon mn hand enorm te tintelen. Dat was wel een bizar gevoel :') niet dat ik daar geil van kan worden voor de duidelijkheid :')

ontopic: je kan er wel een flinke dosis heroine inspuiten, en na de sex 5 euro achterlaten en voetbal gaan kijken met vrienden. Lijkt mij een geslaagde avond :')
Extremistisch gematigd.
pi_34749581
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef Aventura het volgende:
Nou ja de reacties zijn in elk geval serieus, prima. Ondanks dat denk ik niet dat Fok! de plek is om zulke vragen te stellen. Het Keldertje misschien beter voor de volgende keer.

Ik moet zeggen dat ik er zelf de rillingen bij krijg, ik vind geinjecteerd worden in een woord afschuwelijk. Maarja, ieder zijn ding. Hopelijk doen jullie voorzichtig.
Ik heb toevallig net voor mijn normale account kelder access aangevraagd wmb mag zodra die aanvraag erdoor is dat topic gewooon verhuist worden
  zondag 5 februari 2006 @ 01:58:10 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34749760
  zondag 5 februari 2006 @ 16:40:03 #24
25713 DazyMe
[ It's I ! ]
pi_34764620
Standaard infuusvloeistof is zo'n goede fysiologische oplossing. Deze is al steriel verpakt.

Ik zie, mits veilig uitgevoerd, geen probleem bij het injecteren van zo'n oplossing. Een mogelijk probleem zie ik eerder in de natuurlijkeafvoer van het voacht als dit ingespoten word op vreemde plaatsen.

Misschien is het niet eens zo'n gek idee om er eens met een (huis)arts over te praten wat veilige plaatsen zijn om te injecteren.
[ Some people have to be tied up, to be totaly free ]
pi_34764742
Brr! Doe maar voorzichtig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')