quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef Molluck het volgende:
Wat echt geen enkel kwaad kan is een fysiologische zoutoplossing (water met 0,9% NaCl erin opgelost, 0,9 komt overeen met de osmotische waarde van je lichaam)
Waar je echter wel heel erg mee uit moet kijken is dat je geen lucht injecteert. Zelfs het kleinste beetje lucht in je aderen kan een uiterst pijnlijke dood tot gevolgen hebben. Ik kan me voorstellen dat in je geilheid er wel eens iets mis kan gaan en dit zijn toch geen dingen waar je onschuldig mee kan experimenteren.
Ja, misschien had ik dat er bij moeten zeggenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:59 schreef 2cv het volgende:
a) Geen water
b) Mollucks recept niet zelf uitvoeren (niet vanwege Molluck overigens)
c) probeer dat wat Molluck omschrijft kan en klaar te krijgen en zorg dat je er zeker van bent dat het geschikt is om te injecteren.
M\\\'n mening hou ik verder voor me.
Ik denk niet dat je dit als buitenstaander zult snappen, het is Alles wat er omheen gebeurdquote:Op zondag 5 februari 2006 00:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je triggert als bij t injecteren, op welk punt word je geil?
idd.. beter koop je het kant en klaar.. iig altijd oppassen met het injecteren! cker met lucht!!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, misschien had ik dat er bij moeten zeggen
Niet zelf gaan mengen, maar ik heb geen idee of ze dat zo bij de apotheek verkopen? Misschien heb je bij de thuiszorgwinkel meer succes, al weet ik niet zeker of die \'medicijnen\' verkopen.
Nee, wel op het neuken op diverse drugs zoals xtc en andere harddrugs. voor mijn vriendin een stapje verder met bedwelmende drugs, waarbij ze nog net bij bewustzijn is.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Is het ook een ultieme fantasie zo\'n adrenalinespuit te gebruiken, zo\'n ding dat je recht in de hartspier moet rossen?
nog net bij bewustzijn... klinkt goed.. had met mn ex flink wat alcohol op.. expres... wasquote:Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef rareclone het volgende:
[..]
Nee, wel op het neuken op diverse drugs zoals xtc en andere harddrugs. voor mijn vriendin een stapje verder met bedwelmende drugs, waarbij ze nog net bij bewustzijn is.en nog genoeg andere fantassieen
![]()
Voor mij is het inbrengen van de naald genoeg, maar dinnetjevind het ook geil om daadwerkelijk iets te voelen. behalve de naald zelf
dat er iets binnen gebracht wordt. Voorheen deed ze het dan ook met minder legale zaken
![]()
Mijn ultieme fantasien zijn overigens ook vrij hard![]()
Thx.. zulke dingen zijn vast niet duur.. tog?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef rareclone het volgende:
Gewoon bij een zaak als de kruidvat of trekplijster. achter de balie
Ik heb toevallig net voor mijn normale account kelder access aangevraagdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef Aventura het volgende:
Nou ja de reacties zijn in elk geval serieus, prima. Ondanks dat denk ik niet dat Fok! de plek is om zulke vragen te stellen. Het Keldertje misschien beter voor de volgende keer.
Ik moet zeggen dat ik er zelf de rillingen bij krijg, ik vind geinjecteerd worden in een woord afschuwelijk. Maarja, ieder zijn ding. Hopelijk doen jullie voorzichtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |