abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35775004
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:38 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Zie profiel of FB
Mmzz, gezien jouw reactie zal het er wel eentje van het vrouwelijke geslacht zijn. Dus dan zijn er 2 opties:

1. Het is een zeeeeer verkapte tvp
2*. Ze is zo lelijk dat ze dit al als een versierpoging zag

*Ik check zo haar FB om hier antwoord op te geven
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35775247
Terugkomende op mijn 2de punt uit mijn vorige posts. Ik moet naar alle eerlijkheid zeggen dat het daar niet aan gelegen zal hebben Dus het is een zeeeer verkapte tvp
pi_35775262
Ik wil nog wel als tegenwicht brengen dat vrouwen een simpel 'hoi' tegenwoordig al als versierpoging zien.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_35775600
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef W1ZZ het volgende:
Ik wil nog wel als tegenwicht brengen dat vrouwen een simpel 'hoi' tegenwoordig al als versierpoging zien.
Mmzzz, tja. Als ik er zo over nadenk he, dan zeg ik eigenlijk ook alleen 'hoi' tegen mooie meisjes en niet tegen lelijkerds dus misschien zit er wel een kern van waarheid in...Maar als ze dan 'hoi' terugzeggen, is je versierpoging dan gelukt?
pi_35775656
Als ze een condoom uit haar handtasje pakt ->
pi_35775699
Ohja... ik had dr nog eentje op wintersport.
Op een avond hadden we een flauwe grap met een paar vrienden dat we een jongensband zouden beginnen en vroegen aan een aantal chicks wat ze ervan vonden. Vet om gelachen toen enzo, maar de volgende avond komt een van die chicks naar mij toe en zegt dat ze het niet geloofd van die jongensband (like duhh ), maar goed vervolgens pakte ze me al helemaal vast begon overal te voelen (ze was ontzettend zat en dom, beter kun je het niet hebben dacht ik ) en zegt zo tegen me: zo maar jij bent dus een soort reisleider? *wrijft over kont heen* (ik had een trui aan met een Husk logo omdat ik in de wintersport comissie zat)
Nou goed, ik zeggen van nouja, een sorot van reisleider Vervolgens 10 minuten zitten ouwehoeren met dat wijf, werd het al snel zat, ze vroeg de hele tijd hetzelfde omdat ze al weer vergeten was dat ze het gevraagd had, dus ik denk van nou hup, pakken die slet of anders weg ermee. Nouja dat werd dus weg ermee want ze draaide telkens dr hoofd weg en begon daarna weer verder te sletten.
ben ik maar vertrokken, bleek later dat ze een vriend thuis had zitten

Achja...
Jupiler is goed
pi_35775717
Oh kut, dan ben ik wel erg vaak afgewezen

[edit]Dit dus nog als reactie op W1zzz[/edit]
pi_35776220
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Oh kut, dan ben ik wel erg vaak afgewezen
Ik ook hoor
pi_35776450
Dan sta ik er gelukkig niet alleen in
pi_35776610
Zullen we een praatgroepje beginnen?
pi_35776860
Zulks een lijpe pimpshizzle, wat een goed plan 14.gif
  maandag 6 maart 2006 @ 21:00:08 #162
92409 Twinky
Little star.
pi_35788273
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
Terugkomende op mijn 2de punt uit mijn vorige posts. Ik moet naar alle eerlijkheid zeggen dat het daar niet aan gelegen zal hebben Dus het is een zeeeer verkapte tvp
ik had al ergens een tvp geloof ik
als ik het zo overlees is het ook niet erg grappig. Maar van zijn kant was het erg dom..
even proberen:

sta ik daar in de shoarmatent te wachten, staat daar zo'n chick de pizza's in te pakken. als ze niks te doen heeft, kijkt ze naar de tv, waar een voetbalwedstrijd op te zien is. Het is in het Arabisch dus ik vraag wat die vertel meneer zegt. zegt zij dat ze dat niet weet. vraag ik of het geluid te zacht staat, blijkt die chick gewoon nederlands te zijn.
pi_35788908
Jij zou toch nog steeds de eerste Nederlander/-se zijn die ik in een shoarmatent zag werken. Afgaande daarop en op je foto's zou ik 't ook gedacht hebben hoor.
pi_35790589
ik snap het nog steeds niet en het is ook helemaal niet leuk enzo
pi_35791307
Ik snap het wel. Zij werd voor Turk aan gezien en dat vond ze niet leuk Joh
pi_35791659
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik had al ergens een tvp geloof ik
als ik het zo overlees is het ook niet erg grappig. Maar van zijn kant was het erg dom..
even proberen:

sta ik daar in de shoarmatent te wachten, staat daar zo'n chick de pizza's in te pakken. als ze niks te doen heeft, kijkt ze naar de tv, waar een voetbalwedstrijd op te zien is. Het is in het Arabisch dus ik vraag wat die vertel meneer zegt. zegt zij dat ze dat niet weet. vraag ik of het geluid te zacht staat, blijkt die chick gewoon nederlands te zijn.
Probeer je ook vrouwen te versieren dan? Of snap ik het verkeerd?
pi_35800566
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Probeer je ook vrouwen te versieren dan? Of snap ik het verkeerd?
Je snapt het verkeerd.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_35802575
Met carnaval.. het was afglopen, ff met knap grietje staan praten.. ze zei al niet veel.. nah boeiend verder lullen gewoon... buiten nog ff staan praten, nummer gevraagd. Denk beters ! kom ik thuis lig in bed wel wil ff sms'en.. kom ik achter dat het er maar 9 cijfers zijn.. k^t !!!
pi_35802663
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef GlennDesign het volgende:
Met carnaval.. het was afglopen, ff met knap grietje staan praten.. ze zei al niet veel.. nah boeiend verder lullen gewoon... buiten nog ff staan praten, nummer gevraagd. Denk beters ! kom ik thuis lig in bed wel wil ff sms'en.. kom ik achter dat het er maar 9 cijfers zijn.. k^t !!!
Verkeerde nummers krijgen haat ik ook echt, is mij ook wel eens overkomen, maar dat kwam laterna wel nog goed
pi_35803046
ja idd verrot.. maar iemand zei laats dat ze 16 was.. dus nu vind ik het niet meer erg
pi_35808350
16 jaar is toch lekker Ligt er natuurlijk wel aan hoe oud jij bent
pi_35811558
21..
pi_35811674
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Twinky het volgende:
ik werk in een pizzeria/shoarma/doner tent van een stel allochtonen. Ik ben een gewone Nederlander, maar heb wel donker haar enzo. In de zaak staat vaak Arabische muziek aan, en laatst Arabisch voetbal.

Gozer: 'wat zeggen ze nou?' (alsof dat boeiend is!)
ik: 'ik zou het niet weten'
hij: 'hoezo, staat het geluid te zacht'

ik had 'm bijna met een mes op z'n hoofd getimmerd. Sukkel.
Oh jij had die Turk wel even keihard willen nemen of niet dan?

Ik ga vrijdag weer op wintersport en dan zullen er ongetwijfeld wel weer verhalen bijkomen .
pi_35827454
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef GlennDesign het volgende:
Ik ken het, ik heb ook weleens 8 cijfers gehad of een pincode.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:34:01 #175
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_35840851
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:

Als je geen voeten had zou je dan schoenen dragen??

Zij: Nee... Wat dan?

Nou, waarom draag je dan een bh...

Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')