Alsof daar niet versiert wordt. Heus wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Roellio het volgende:
Je bent ervan op de hoogte was NSA voor vereniging is?!
Zou ook wel sneu zijn als ie de humor er niet van in kon zien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef DuranK het volgende:
Ja, dat is dus die vriend, maar je hebt geluk. Hij ziet er de humor wel van in
Dit suckt hardquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef Sport_Life het volgende:
gisteren wel een goede van een (voor een vrouw vrij lange) vrouw gehoord;
- Jongen die een kop kleiner is dan haar stapt op haar af en zegt: "ik val op lange vrouwen!"
- die meid: "en ik op lange jongens.." en ze liep weg.
Vond em wel mooi !.
Ik stel een zer0-tolerance beleid voor, voor dit soort gecocktease.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:24 schreef koston het volgende:
Anyway, drie uur-half vier gaan de lichten aan en wij staan nog wat te praten. Buigt ze zich naar me toe en zegt: "Wil jij mijn zevende kaboutertje zijn?"
Dus ik denk: 'Als dat geen hint is, weet ik het ook niet meer.' Dus ik doe een (bezopen) poging haar te kussen, draait ze weg.
Dat was wel ff zo'n 'wtf?'-moment. De rest van carnaval geen andere blunders meegemaakt.
make that "het stramme zevende kaboutertje"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ik stel voor dat die gast haar niet probeert te zoenen TOT ze zegt dat het zevende kaboutertje ook daadwerkelijk naar buiten mag komen.
herkenbaar!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Een grote versierblunder is het niet, maar wel een redelijke van "dat je die hint niet doorhad"
Loop afgelopen donderdag met een leuke meid van school door de stad en het sneeuwde. Zegt ze opeens van "heel gek, maar ik heb best wel trek in ijs" (en op dat moment liepen we net langs een ijssalon) en wat zeg ik "nou, ik niet. Daar is het veels te koud voor, het sneeuwt niets voor niets..." en opeens keek ze een stuk minder vrolijk.![]()
gevalletje van negatieve aandacht is ook aandacht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Breetai het volgende:
[..]
Die komen beiden uit polen en vieren geen karnaval.
Ik kwam nog wel een Noorse dame tegen die een grote bek op ging zetten. Bietsen om bier en geld. Echt ongelovelijk wat een hoer ze speelde.
Daarna stak ze d'r tong uit om heel irritant te doen.
Haar tong had echt de lengte van ongeveer de helft zo lang als die gozer van Kiss.
Dus ik maar van: "Als je dat nog een keer doet krijg je er spijt van." Met als logisch gevolg dat ze zich graag wilde bewijzen.
Jammer genoeg kon ze nog net bij me wegkomen toen ze daarmee doorging en ik d'r ff demonstratief op d'r bek wilde pakken.
Naderhand bleef ze me heel geinterresseerd aankijken maar ik had al wat leukers gevonden.
is dat een versierblunder?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Twinky het volgende:
ik werk in een pizzeria/shoarma/doner tent van een stel allochtonen. Ik ben een gewone Nederlander, maar heb wel donker haar enzo. In de zaak staat vaak Arabische muziek aan, en laatst Arabisch voetbal.
Gozer: 'wat zeggen ze nou?' (alsof dat boeiend is!)
ik: 'ik zou het niet weten'
hij: 'hoezo, staat het geluid te zacht'
ik had 'm bijna met een mes op z'n hoofd getimmerd. Sukkel.
Zie profiel of FBquote:Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hij denkt dat ie werd versierd door die arabier, heaumeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |