abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35606328
Nah ik was maandag met carnaval met men nichtje en een maat van me uit. Op een gegeven moment kwam ik een lekker ding tegen dus ik zo tegen hun, oeh kiek daar, jammie Nah ja, bleef beetje zo kijken. Opeens kwam ik de ex van men zus tegen. Ff mee zitten buurten, was wel lachen. Zie ik dat meidje weer, dus ik tegen men maat weer van, oeh daar is het lekkere piraatje weer Hij dus tegen die ex van mijn zus: doe er es wat aan, hij zit hele tijd op da meidje te geilen. Dus die gast loopt er heen en ik schreeuwend van, nee niet doen . 10 seconden later komt die terug.
Ex zus:Zie jij die hele lange gast daar?
Ik: Ja die zie ik
Ex zus:Ja, dat is dus die vriend, maar je hebt geluk. Hij ziet er de humor wel van in
Ik:
pi_35606716
Piraatje.
pi_35606842
Ze was verkleed als piraat
pi_35611573
Wat is dat toch met piraatjes

Gisteren... nouja vanochtend om een uur of 4:00 kwam een piraatje naar me toe, heel blij verkondigde ze dat ze jarig was vandaag.
Heel blij roep ik terug dat ik ook jarig ben vandaag! Ze geloofde me ook nog niet eens
pi_35625627
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Roellio het volgende:

Je bent ervan op de hoogte was NSA voor vereniging is? !
Alsof daar niet versiert wordt. Heus wel.
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_35648176
Pff, ik moet nog 3 pagina's inhalen
pi_35649267
gisteren wel een goede van een (voor een vrouw vrij lange) vrouw gehoord;
- Jongen die een kop kleiner is dan haar stapt op haar af en zegt: "ik val op lange vrouwen!"
- die meid: "en ik op lange jongens.." en ze liep weg.

Vond em wel mooi ! .
pi_35650238
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef DuranK het volgende:
Ja, dat is dus die vriend, maar je hebt geluk. Hij ziet er de humor wel van in
Zou ook wel sneu zijn als ie de humor er niet van in kon zien!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_35660623
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef Sport_Life het volgende:
gisteren wel een goede van een (voor een vrouw vrij lange) vrouw gehoord;
- Jongen die een kop kleiner is dan haar stapt op haar af en zegt: "ik val op lange vrouwen!"
- die meid: "en ik op lange jongens.." en ze liep weg.

Vond em wel mooi ! .
Dit suckt hard
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_35662372
Aangezien ikzelf al een gelukkige relatie van 6 jaar hebt volgt hier het relaas van een vriend van me, afgelopen maandag met carnaval.

Wij staan zo op straat wat te hossen, zingen en bier te drinken, terwijl hij het geheel opluistert met zijn trompet. Op een gegeven moment komen er twee héél leuk verklede meiden bij ons staan (verpleegster en weetnietmeer.)

"Hoi mogen wij ook even op je trompet spelen?" "tuurlijk" zegt die vriend van me en geeft z'n trompet aan een van die meiden, eentje begint te spelen terwijl de ander een gesprek met hem probeert aan te knopen. Ik zat al zo'n beetje te seinen van "Joh kijk nou! Tietuh! doe d'r wat mee!"
Vervolgens neemt dame nr 2 de trompet ter hand en gaat de ander het gesprek met hem. resultaat: Meneer durft er niks mee te doen, en de twee appetijtelijke dames zijn er weer van door.

Voor straf moest hij een blad bier tracteren, had ie verdient vond ie zelf.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:24:38 #136
45089 koston
CTRL + W
pi_35666006
Afgelopen zondag carnaval in mijn hometown. Mijn nichtje was ook in de kroeg met een aantal lekkere vriendinnen. Eentje daarvan ken ik al langer en kan ik het ook wel goed mee vinden. Ook afgelopen zaterdag ging het wel goed, lekker gedanst en gezopen. Ze was verkleed als Sneeuwwitje, kort zijden rokje, sexy netpanty en hoge hakken.
Heerlijk .

Anyway, drie uur-half vier gaan de lichten aan en wij staan nog wat te praten. Buigt ze zich naar me toe en zegt: "Wil jij mijn zevende kaboutertje zijn?"

Dus ik denk: 'Als dat geen hint is, weet ik het ook niet meer.' Dus ik doe een (bezopen) poging haar te kussen, draait ze weg .

Dat was wel ff zo'n 'wtf?'-moment. De rest van carnaval geen andere blunders meegemaakt .
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_35715791
Dus als ik het goed begrijp had ze zich voordat ze het aan jou vroeg van dat 7de kaboutertje al door 6 andere 'kabouters' laten neuqen. Dan is het logisch dat ze wegdraait als je haar probeert te zoenen want voorspel heeft ze dan al genoeg gehad. Je had haar meteen moeten nemen enzo
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35717733
Een grote versierblunder is het niet, maar wel een redelijke van "dat je die hint niet doorhad"

Loop afgelopen donderdag met een leuke meid van school door de stad en het sneeuwde. Zegt ze opeens van "heel gek, maar ik heb best wel trek in ijs" (en op dat moment liepen we net langs een ijssalon) en wat zeg ik "nou, ik niet. Daar is het veels te koud voor, het sneeuwt niets voor niets..." en opeens keek ze een stuk minder vrolijk.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_35717908
Wat is daar nu hint aan dan? Je liep toch al met haar door de stad, kan toch serieus geweest zijn? Of moet ik een Freudiaanse link tussen ijs likken en seks erin zien?
pi_35718293
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:24 schreef koston het volgende:
Anyway, drie uur-half vier gaan de lichten aan en wij staan nog wat te praten. Buigt ze zich naar me toe en zegt: "Wil jij mijn zevende kaboutertje zijn?"
Dus ik denk: 'Als dat geen hint is, weet ik het ook niet meer.' Dus ik doe een (bezopen) poging haar te kussen, draait ze weg .
Dat was wel ff zo'n 'wtf?'-moment. De rest van carnaval geen andere blunders meegemaakt .
Ik stel een zer0-tolerance beleid voor, voor dit soort gecocktease.
don't be shy, learn to fly.
pi_35718366
Ik stel voor dat die gast haar niet probeert te zoenen TOT ze zegt dat het zevende kaboutertje ook daadwerkelijk naar buiten mag komen.
pi_35718447
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ik stel voor dat die gast haar niet probeert te zoenen TOT ze zegt dat het zevende kaboutertje ook daadwerkelijk naar buiten mag komen.
make that "het stramme zevende kaboutertje"
don't be shy, learn to fly.
pi_35725144
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Een grote versierblunder is het niet, maar wel een redelijke van "dat je die hint niet doorhad"

Loop afgelopen donderdag met een leuke meid van school door de stad en het sneeuwde. Zegt ze opeens van "heel gek, maar ik heb best wel trek in ijs" (en op dat moment liepen we net langs een ijssalon) en wat zeg ik "nou, ik niet. Daar is het veels te koud voor, het sneeuwt niets voor niets..." en opeens keek ze een stuk minder vrolijk.
herkenbaar!
pi_35732849
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Breetai het volgende:

[..]

Die komen beiden uit polen en vieren geen karnaval.
Ik kwam nog wel een Noorse dame tegen die een grote bek op ging zetten. Bietsen om bier en geld. Echt ongelovelijk wat een hoer ze speelde.
Daarna stak ze d'r tong uit om heel irritant te doen.
Haar tong had echt de lengte van ongeveer de helft zo lang als die gozer van Kiss.

Dus ik maar van: "Als je dat nog een keer doet krijg je er spijt van." Met als logisch gevolg dat ze zich graag wilde bewijzen.
Jammer genoeg kon ze nog net bij me wegkomen toen ze daarmee doorging en ik d'r ff demonstratief op d'r bek wilde pakken.

Naderhand bleef ze me heel geinterresseerd aankijken maar ik had al wat leukers gevonden.
gevalletje van negatieve aandacht is ook aandacht waarschijnlijk
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
  maandag 6 maart 2006 @ 13:39:38 #145
92409 Twinky
Little star.
pi_35772332
ik werk in een pizzeria/shoarma/doner tent van een stel allochtonen. Ik ben een gewone Nederlander, maar heb wel donker haar enzo. In de zaak staat vaak Arabische muziek aan, en laatst Arabisch voetbal.

Gozer: 'wat zeggen ze nou?' (alsof dat boeiend is!)
ik: 'ik zou het niet weten'
hij: 'hoezo, staat het geluid te zacht'

ik had 'm bijna met een mes op z'n hoofd getimmerd. Sukkel.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:45:51 #146
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_35772527
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Twinky het volgende:
ik werk in een pizzeria/shoarma/doner tent van een stel allochtonen. Ik ben een gewone Nederlander, maar heb wel donker haar enzo. In de zaak staat vaak Arabische muziek aan, en laatst Arabisch voetbal.

Gozer: 'wat zeggen ze nou?' (alsof dat boeiend is!)
ik: 'ik zou het niet weten'
hij: 'hoezo, staat het geluid te zacht'

ik had 'm bijna met een mes op z'n hoofd getimmerd. Sukkel.
is dat een versierblunder?
an urge to help mankind overcomes me
pi_35772553
Ja, wat een sukkel dattie denkt dat iemand die in een dönertent werkt en donker is arabisch is. En Waarom post je dit in versierblunders?
pi_35773644
Hij denkt dat ie werd versierd door die arabier, heaumeau
Tralalalala Die Dom Die Dom
  maandag 6 maart 2006 @ 14:25:04 #149
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35773723
tvp
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35774123
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hij denkt dat ie werd versierd door die arabier, heaumeau
Zie profiel of FB
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')