abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36297569
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik weet nog een goede versierblunder!

Je spreekt af met de potentiele vrouw van je leven die destijds bijna 3 maanden sexloos was om een weekend aan zee door te brengen en belt vervolgens af wegens een verstopte neus

Wrijf het er maar in. Ik voelde me flink beroerd en wilde heel graag komen, maar ja de computerreparateur heeft niet alleen je computer gemaakt, maar ook je image.
Je zal maar tegen iemand moeten zeggen dat je 3 maanden geen sex hebt gehad zeg. Dat is toch een ramp

Dump hem ik ben beter

Ik heb nu weer mijn zomercoupe dus je foto's zijn alweer oud . Ben je vanavond op msn of komt hij je 'computer maken'
♥ K, N, R en F ♥
pi_36298806
SC van een Modje

SCorpion
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:33:46 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36300708
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in. Ik voelde me flink beroerd en wilde heel graag komen, maar ja de computerreparateur heeft niet alleen je computer gemaakt, maar ook je image.
Je zal maar tegen iemand moeten zeggen dat je 3 maanden geen sex hebt gehad zeg. Dat is toch een ramp

Dump hem ik ben beter

Ik heb nu weer mijn zomercoupe dus je foto's zijn alweer oud . Ben je vanavond op msn of komt hij je 'computer maken'
Ik weet nog niet, ga straks eerst maar de kroeg in, da's ook al weer 3 dagen geleden

Krulletjes weg???
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:42:34 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36301070
Lijkt mij slimmer als Sc0rP en jij via de mail verder kletsen. Wordt wel erg off topic zo. Ook voor een verkapte mod geen goed voorbeeld .

En toen gooide ik hem dicht .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36315252
Ja Baas
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')