abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35101414
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef googoodoll het volgende:

[..]

detail: je hebt haar ook haar niet gekregen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:53:46 #77
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_35106086
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:31 schreef Spec87 het volgende:
Ik neem aan dat valentijnblunders hier ook thuis horen?

3 Jaar geleden was ik stapelverliefd op een meisje, dus ik had besloten haar een valentijnskaart te sturen. Mooie kaart uitgezocht, leuk gedicht erop geschreven, en ondertekend met een oude internet nickname. Mijn 2 beste vrienden zouden haar ook een kaartje sturen. Op valentijnsdag zelf bleek al dat mijn vrienden waren teruggekrabbeld, en ik begon wat nattigheid te voelen. De dag na valentijn ging op school het gerucht dat iemand een valentijnskaart zonder postzegel had gekregen, en die had moeten betalen aan de deur. 3x raden van wie die kaart was

En om het nog wat erger te maken, ging ze aan iedereen vragen wie nou die Stalian was , helaas waren de enige die dat wisten mijn vrienden (inschattingsfoutje) maar die waren wel zo snugger dat niet aan haar te vertellen. Achteraf gewoon goede vrienden gebleven, nooit meer wat van gehoord.
Je gaat wel lekker hé
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef Roa het volgende:

[..]

Maar...uhm...Was er nu echt geen postzegel en zo nee: why the fuck not
Ik vermoed dat hij zo bezig is geweest met het kaartje, wat er voor tekst op moet, hoe zal ze reageren etc. dat hij het stomweg vergeten is (zoiets zou mij ook kunnen overkomen )

PS: wel respect dat je het gewoon doet!
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_35113349
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

ook een detail inderdaad.
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:32:06 #79
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35124172
foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door 1ofthefew op 15-02-2006 19:51:51 ]
De wereld is op hol geslagen
pi_35124846
tvp
Bla....:P
AutoFans.nl
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:39:28 #81
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_35133715
Jah, ik ben gewoon een enorme pechvogel als het op liefdeszaken aankomt. Gelukkig ben ik eeuwig vrijgezel, en heb ik dus nog een reden om het blijven te proberen. Ik ben simpelweg te verlegen om zo maar op een meisje af te stappen, maar wel romantisch genoeg op dit soort acties te plannen. En die postzegel was ik inderdaad in de zenuwen vergeten.
  donderdag 16 februari 2006 @ 02:56:03 #82
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_35141447
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef Spec87 het volgende:
En die postzegel was ik inderdaad in de zenuwen vergeten.
Daar krijg ik nu echt een warm-fuzzy feeling bij. Dat je zo zenuwachtig bent dat je vergeet een postzegel op de brief te doen. Zegt eigenlijk nog meer dan een brief met postzegel

Eigenlijk had je haar 40 cent moeten geven met zoiets als hetvolgende: Sorry dat ik de postzegel in de zenuwen vergeten was, maar je bent ook zo'n leuk meisje..

Maar aan dat soort dingen denk je nooit op het moment, helaas is het onder druk wat moelijker nadenken. Ach ja, leuk verhaal om onder het genot van een biertje te vertellen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_35169918
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Ik had eerst ook geen kaartjes, totdat een vriend van me ineens met een prijsvraag 2 kaartjes voor RBF won .
Ok, genoeg .

Donderdag weer blunderen gok ik . Ik had vandaag trouwens ook iets leuks, ik was net klaar met college en zag dat m'n bus pas over 20 min zou komen, dus ik loop richting ons faculteitsgebouw. Komt onderweg een meisje de weg naar precies dat gebouw vragen . Dus ik zei, wacht maar ik moet daar toch heen ik begeleid je wel . Was nog best een leuk gesprek, ik kon gok ik zo wat verder met haar afspreken, helaas viel ik toch niet helemaal voor haar uiterlijk draaide het toch niet uit op de neukpartij waarop ik uit was . (Ze was wel enorm slim, ze had reeds haar bachelor natuurkunde en zou een gesprek hebben met een professor van de UU over haar afstudeerscriptie). Wat post ik geen blunder trouwens .
Lambo of Rekt
  donderdag 16 februari 2006 @ 23:37:18 #84
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_35173117
Ik gisteren in gesprek met een (leuk) nichtje van een goede vriend van me. Zij verteld dat ze in de vakantie haar kamer gaat verven, want nu zijn er 7 kleuren op 4 muren omdat ze wel vaak enthousiast begonnen is, maar nooit iets heeft afgemaakt. Dus ik heb devolgende regel ingetikt en wil op enter rammen (msn):

"Goh, dus er hangt een waarschuwingsbordje op je deur: 'Gevaar voor epileptische aanvallen!' ?"

Ik bedacht me gelukkig nog net voor ik op de enter toets zat dat die vriend van mij (haar neef) me ooit eens heeft verteld dat ze zelf last heeft (gehad) van epilepsie. Scheelde niets, ik weet dat het leuker was geweest als ik op enter had gedrukt, maar gelukkig
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_35174574
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef TimoBasso het volgende:
Iemands naam elke week vergeten.. kan ook behoorlijk klote zijn
men hoe genant heb het wekelijks
pi_35178149
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:44:25 #87
136589 mailyourmom
ziet het zitten
pi_35179491
Ik heb ooit eens tegen een meisje gezegd: "Jij haalt het slechtste in mij boven." Vond ze niet leuk. )
.-- .. . -.. .. - .-.. . . ... - -.- . -. - -- --- .-. ... .
pi_35181056
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:44 schreef mailyourmom het volgende:
Ik heb ooit eens tegen een meisje gezegd: "Jij haalt het slechtste in mij boven." Vond ze niet leuk. )
Hehe, ja of je moet zeggen:'Als ik jou zo zie he, dan wordt ik spontaan homo' En dan die blik op dat gezicht. Nu lijkt het net of ik dat zelf al een keer heb gedaan maar dat is dus niet zo Ligt nog wel in de planning hoor
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:29:42 #89
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35492446
Ik kwam net van mijn ouders vandaan, ging terug naar mijn kamer. Stap de (vrij volle) bus in en ga zitten tegenover een (leuk) meisje en een man. Ik had mijn tas nogal gehaast ingepakt en moest toch 40 minuten in die bus zitten dus ik ging even mijn tas opnieuw ordenen. Pak er wat cd's uit en dat meisje herkent de bovenste ervan. Vond dat nogal opvallend, ken echt niemand die die band (Elend) kent, dus ik besloot beetje tegen haar te praten erover. Gesprek ging leuk, konden prima praten en ging al snel over van alles en nog wat. Die man naast haar zat beetje raar naar me te kijken maar ik dacht dat hij gewoon last had vna ons dus negeerde het maar.

Aangekomen op Schiphol bleek ze dezelfde trein als ik te moeten hebben dus ik liep met haar mee, ondertussen doorpratend. die man liep stukje achter ons en toen had ik al nattigheid moeten voelen, maar oke. GIngen in de trein zitten, die ook weer redelijk vol was en die man ging op de banken naast ons zitten, ondertussen best wel heel erg geirriteerd kijkend, ik begon me dan ook al af te vragen waarom hij ons dan volgde als we zo irritant waren, natuurlijk nog steeds niet de link gelegd dat het wel eens haar pa kan zijn, maar zij zei er ook niks van dus tja. Maargoed, pakt dat meisje pen en papier, schrijft haar telefoonnummer op en wil dat aan me geven, springt die man opeens op, helemaal woedend en rukt dat papiertje uit haar hand en vraagt op hoge toon aan me of ik wel weet hoe oud haar dochter is. Dus ik kijk nog eens en zeg zo "euh, jaar of 18?". Man houdt daarop een halve tirade tegen me dat zijn dochter pas 15 is en dat hij types zoals mij wel kent en blablabla. Ik (en andere passagiers) zit(ten) daar echt van "Woah, wtf", die meid ondertussen pissed off op dr pa en begint ruzie met hem te schoppen en toen moest ik godzijdank de trein uit.

Nog nooit zoiets raars meegemaakt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35492754
whahahaha werkelijk prachtig! .

Heb ook weleens in de trein gehad dat ik lekker een filmpie zat te kijken op mn laptop en een (overigens lelijk :p) meisje tegenover me zat constant interessant te doen over computer stuff. Ik steeds heel kort antwoorden met "ja/nee", maar ze had de hint niet echt door dat ik liever naar mn film keek dan naar haar .

[ Bericht 66% gewijzigd door Sport_Life op 25-02-2006 22:43:27 ]
pi_35492827
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef ethiraseth het volgende:
Ik kwam net van mijn ouders vandaan, ging terug naar mijn kamer. Stap de (vrij volle) bus in en ga zitten tegenover een (leuk) meisje en een man. Ik had mijn tas nogal gehaast ingepakt en moest toch 40 minuten in die bus zitten dus ik ging even mijn tas opnieuw ordenen. Pak er wat cd's uit en dat meisje herkent de bovenste ervan. Vond dat nogal opvallend, ken echt niemand die die band (Elend) kent, dus ik besloot beetje tegen haar te praten erover. Gesprek ging leuk, konden prima praten en ging al snel over van alles en nog wat. Die man naast haar zat beetje raar naar me te kijken maar ik dacht dat hij gewoon last had vna ons dus negeerde het maar.

Aangekomen op Schiphol bleek ze dezelfde trein als ik te moeten hebben dus ik liep met haar mee, ondertussen doorpratend. die man liep stukje achter ons en toen had ik al nattigheid moeten voelen, maar oke. GIngen in de trein zitten, die ook weer redelijk vol was en die man ging op de banken naast ons zitten, ondertussen best wel heel erg geirriteerd kijkend, ik begon me dan ook al af te vragen waarom hij ons dan volgde als we zo irritant waren, natuurlijk nog steeds niet de link gelegd dat het wel eens haar pa kan zijn, maar zij zei er ook niks van dus tja. Maargoed, pakt dat meisje pen en papier, schrijft haar telefoonnummer op en wil dat aan me geven, springt die man opeens op, helemaal woedend en rukt dat papiertje uit haar hand en vraagt op hoge toon aan me of ik wel weet hoe oud haar dochter is. Dus ik kijk nog eens en zeg zo "euh, jaar of 18?". Man houdt daarop een halve tirade tegen me dat zijn dochter pas 15 is en dat hij types zoals mij wel kent en blablabla. Ik (en andere passagiers) zit(ten) daar echt van "Woah, wtf", die meid ondertussen pissed off op dr pa en begint ruzie met hem te schoppen en toen moest ik godzijdank de trein uit.

Nog nooit zoiets raars meegemaakt.
Wtf.

Hoe oud ben jij dan?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:42:38 #92
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35492993
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Wtf.

Hoe oud ben jij dan?
21
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35493069
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

21
Je hebt het nummer wel onthouden zeker? .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:46:28 #94
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35493187
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Je hebt het nummer wel onthouden zeker? .
Nee, kon het niet zien voor die man het afpakte. En ik ging het ook maar niet meer vragen aan haar voor ik de trein uit moest, leek me maar veiliger.
pi_35493269
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:46 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nee, kon het niet zien voor die man het afpakte. En ik ging het ook maar niet meer vragen aan haar voor ik de trein uit moest, leek me maar veiliger.
Bovendien, een meisje van 15 is ook een beetje jong, of niet?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:49:32 #96
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35493350
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dat ook. Toen ik dat hoorde was interesse ook wel hard weggegaan ja. Maar toch was ze best leuk.
pi_35493356
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Als ze er uit ziet als 18 en je er leuk mee kan praten... . Nou goed tis wel de grens zegmaar .
pi_35493639
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Als ze er uit ziet als 18 en je er leuk mee kan praten... . Nou goed tis wel de grens zegmaar .
Ik ben nu 19, en leg de grens heel bewust op minimaal 17 / 18. 16 is een uiterste grensgeval. Als je nog in de leeftijdcategorie zit waar ik in zit (net als je 21 bent, imho), moet je zo'n grens wel voor jezelf trekken, vind ik.

Dat geldt natuurlijk niet meer als je bijv 30 bent en een leuke meid van 22 vindt (zie ander topic in R&P ).
pi_35493752
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:54 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik ben nu 19, en leg de grens heel bewust op minimaal 17 / 18. 16 is een uiterste grensgeval. Als je nog in de leeftijdcategorie zit waar ik in zit (net als je 21 bent, imho), moet je zo'n grens wel voor jezelf trekken, vind ik.

Dat geldt natuurlijk niet meer als je bijv 30 bent en een leuke meid van 22 vindt (zie ander topic in R&P ).
Persoonlijk leg ik 'm ook wel hoger dan 15 hoor . Ben 20 en had laatst een meisje van 17 (bijna 18) ontmoet die ik eigenlijk al te jong vond, gewoon een gevoel. Kwam ook wel omdat ze een kroeg niet binnen kwam waardoor ik dacht okej tot ziens .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:59:10 #100
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35493852
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:54 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Heb ik ook. 18 is voor mij wel de ondergrens ondertussen. Maar ik dacht dat die meid dus 18 was dus had zoiets van ha! das leuk.

Maarja, hoe vaak ik me al niet vergist heb in leeftijden van meiden, daar word je echt droevig van soms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')