Wat komische prentjes en meteen steken ze vanalles in brand en verklaren ze voor de zoveelste keer de oorlog aan europa. Telkens denk ik bij mezelf \'dieper dan dit kunnen ze niet zinken\', toch blijven ze me maar verbazen. 1 FUCKING tekening en het hele midden-oosten ontploft van woede, lijkt mij het bewijs dat er ECHT een steekje los zit bij die mensen.
Ik heb het echt gehad met dat geloof, ik SCHIJT OVER DIE HELE TYFUS ISLAM EN DIE PAUPER MOHAMMED.
Ik zie allemaal plaatjes voorbij komen waar moslims op straat rondlopen met borden waarop staat krijg kanker europa blablabla, alles om zo\'n tekeningetje. Die lui zijn echt ziek in hun kop, maar die moslims haten iedereen die niet in de islam geloven, dat is de echte oorzaak, zon tekeningetje is alleen het zoveelste excuus om hele gebouwen in brand te steken en dreigen met terrorisme, stelletje kankerkneuzen.
Nahjah ik geef dit topic een paar minuten voordat het gesloten wordt, maar dit moest ik ff kwijt.
ps. voor de mensen die zeggen dat er ook vredelievende moslims rondlopen die dit ook afkeuren, dat klopt, maar uitzondering bevestigt de regel.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."