doorgaans wel jaquote:
Het ging om het bonnetjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
klagen dat de bliepmiep geen aandacht voor je heeft...![]()
Neen, ik vertrouw die kassamiepjes niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
wat moet je eigenlijk met het bonnetje? Bewijs voor je moeder dat je niet stiekem een reep hebt gekocht van d\\\'r huishoudgeld?
Maar ook_gek, daar gaat dit topic niet overquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef ook_gek het volgende:
ik ben altijd blij als ik bij de kassa miep terrecht gekomen ben. Want ik JA IK sta altijd JA ALTIJD achter een rimpelsourus. Hoe laat ik ook ga. De hele tijd zie ik GEEN 1 BEJAARDE. MAAAAR als ik naar de kassa loop is het altijd zo dat er 1 van uit het niets voor me op duikt. WAT WAT WAT DUIKTER ER VOOR JE OP OOK_GEK? Een rimpelsourus DUHU
En die kut bejaarde moeten altijd met klein geld betalen dat ze gaan uittellen. Maar dat kunnen ze niet he. NEE dat kunnen ze niet want ze zien niet goed.
nou ja, ik hou niet van de supermarkt zeg maar
maar ik moest het even kwijt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar ook_gek, daar gaat dit topic niet over [afbeelding]
zo boos ben ik dus. ZO BOOS. Ben buiten mijn zinnen. WOEST ben ik Grrrrrrrrquote:
als je op meisjes van 14 valt wel jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
bij mij zijn ze altijd wel serieus hoor?
en t zijn vaak ook wel mooie meisjes![]()
Inderdaad, en helemaal als ze lekker bezig zijn rond te roepen wat ze die avond van plan zijn. Helpt me herinneren dat er meer is dan eten-werken-slapenquote:
Ja, een kassabonnetje bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, en helemaal als ze lekker bezig zijn rond te roepen wat ze die avond van plan zijn. Helpt me herinneren dat er meer is dan eten-werken-slapen![]()
Lamlulquote:
Geen wonder dat de bliepmiep geen aandacht voor je had... Ik krijg altijd 'n hele lieve glimlach te zien bij het betalen in de supermarkt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:55 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben ook een dame
Misschien moet je eens stoppen met fooi gevenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Geen wonder dat de bliepmiep geen aandacht voor je had... Ik krijg altijd \'n hele lieve glimlach te zien bij het betalen in de supermarkt...
Misschien vinden ze je daarom wel lief. Hoeven ze zelf in ieder geval niet terug te rekenen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
\'k betaal doorgaans elektronisch, hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |