abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34745443
Zodra ik aan de kassa sta, merk ik dat jullie niet geconcentreerd bezig zijn met jullie werk.
Nee, jullie vinden het nodig om naar elkaar te roepen wat jullie dit weekend gaan doen.
Heel leuk. Ja, héél leuk. Maar dat bedoel ik dus geheel sarcastisch.
Ga pauze houden of stop met jullie baantjes, zodat jullie de hele dag tijd hebben om met elkaar te kletsen.
Want ik, ja ik, wil gewoon netjes geholpen worden, en gevraagd worden of ik het bonnetje wil.
Want dat verdomde bonnetje wil ik! En dat behoor jij te vragen!
En wat je dit weekend gaat doen interesseert me geen hol! JA! JA!

Met vriendelijke groeten,

Sjoem.
pi_34745502
Kassameisjes.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 23:29:07 #3
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34745504
Ach die ene dag in de week.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34745528
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef Skazminko het volgende:
Kassameisjes.
doorgaans wel ja
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34745531
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ach die ene dag in de week.
Ze vragen het vanaf de woensdag al
pi_34745598
klagen dat de bliepmiep geen aandacht voor je heeft...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34745649
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
klagen dat de bliepmiep geen aandacht voor je heeft...
Het ging om het bonnetje

Tevens vind ik het niet fijn, eerder irritant, als mensen naar elkaar gaan liggen roepen/schreeuwen.
pi_34745718
wat moet je eigenlijk met het bonnetje? Bewijs voor je moeder dat je niet stiekem een reep hebt gekocht van d\'r huishoudgeld?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34745742
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
wat moet je eigenlijk met het bonnetje? Bewijs voor je moeder dat je niet stiekem een reep hebt gekocht van d\\\'r huishoudgeld?
Neen, ik vertrouw die kassamiepjes niet.
Praten en bliepen gaat nou eenmaal niet samen bij hen.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:42:25 #10
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_34745919
wij hebben hele lieve kassameisjes
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:42:41 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34745925
ik ben altijd blij als ik bij de kassa miep terrecht gekomen ben. Want ik JA IK sta altijd JA ALTIJD achter een rimpelsourus. Hoe laat ik ook ga. De hele tijd zie ik GEEN 1 BEJAARDE. MAAAAR als ik naar de kassa loop is het altijd zo dat er 1 van uit het niets voor me op duikt. WAT WAT WAT DUIKTER ER VOOR JE OP OOK_GEK? Een rimpelsourus DUHU

En die kut bejaarde moeten altijd met klein geld betalen dat ze gaan uittellen. Maar dat kunnen ze niet he. NEE dat kunnen ze niet want ze zien niet goed.

nou ja, ik hou niet van de supermarkt zeg maar
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_34745969
't is met 'au'...
pi_34745970
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef ook_gek het volgende:
ik ben altijd blij als ik bij de kassa miep terrecht gekomen ben. Want ik JA IK sta altijd JA ALTIJD achter een rimpelsourus. Hoe laat ik ook ga. De hele tijd zie ik GEEN 1 BEJAARDE. MAAAAR als ik naar de kassa loop is het altijd zo dat er 1 van uit het niets voor me op duikt. WAT WAT WAT DUIKTER ER VOOR JE OP OOK_GEK? Een rimpelsourus DUHU

En die kut bejaarde moeten altijd met klein geld betalen dat ze gaan uittellen. Maar dat kunnen ze niet he. NEE dat kunnen ze niet want ze zien niet goed.

nou ja, ik hou niet van de supermarkt zeg maar
Maar ook_gek, daar gaat dit topic niet over
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:45:50 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34746030
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Maar ook_gek, daar gaat dit topic niet over [afbeelding]
maar ik moest het even kwijt.
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
\'t is met \'au\'...
zo boos ben ik dus. ZO BOOS. Ben buiten mijn zinnen. WOEST ben ik Grrrrrrrr
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_34746056
bij mij zijn ze altijd wel serieus hoor?
en t zijn vaak ook wel mooie meisjes
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:48:09 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34746103
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
bij mij zijn ze altijd wel serieus hoor?
en t zijn vaak ook wel mooie meisjes
als je op meisjes van 14 valt wel ja
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 23:49:10 #17
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_34746131
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef Skazminko het volgende:
Kassameisjes.
Inderdaad, en helemaal als ze lekker bezig zijn rond te roepen wat ze die avond van plan zijn. Helpt me herinneren dat er meer is dan eten-werken-slapen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_34746180
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Inderdaad, en helemaal als ze lekker bezig zijn rond te roepen wat ze die avond van plan zijn. Helpt me herinneren dat er meer is dan eten-werken-slapen
Ja, een kassabonnetje bijvoorbeeld
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:54:09 #19
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_34746284
De damens doen hun best.
Lamlul.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_34746317
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:54 schreef minkuukel het volgende:
De damens doen hun best.
Lamlul.
Lamlul

Ik ben ook een dame en ik ga toch ook niet op mijn werk naar mijn andere collega liggen schreeuwen en roepen terwijl er een klant bij mij staat.
Ik denk dat ik de volgende dag niet meer hoef terug te komen als ik dat zou flikken.

pi_34746380
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:55 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben ook een dame
Geen wonder dat de bliepmiep geen aandacht voor je had... Ik krijg altijd 'n hele lieve glimlach te zien bij het betalen in de supermarkt...
pi_34746396
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Geen wonder dat de bliepmiep geen aandacht voor je had... Ik krijg altijd \'n hele lieve glimlach te zien bij het betalen in de supermarkt...
Misschien moet je eens stoppen met fooi geven
pi_34746439
'k betaal doorgaans elektronisch, hoor...
pi_34746470
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
\'k betaal doorgaans elektronisch, hoor...
Misschien vinden ze je daarom wel lief. Hoeven ze zelf in ieder geval niet terug te rekenen.
pi_34746579
'k ben wel zo'n zeikerd die meedenkt bij het betalen... Dus als ik ¤13,20 moet betalen, geef ik ¤20,20... Moeten ze helemaal opnieuw uitrekenen wat ze terug moeten geven...

Ik weet mezelf goed te vermaken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')