doorgaans wel jaquote:
Het ging om het bonnetjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
klagen dat de bliepmiep geen aandacht voor je heeft...![]()
Neen, ik vertrouw die kassamiepjes niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
wat moet je eigenlijk met het bonnetje? Bewijs voor je moeder dat je niet stiekem een reep hebt gekocht van d\\\'r huishoudgeld?
Maar ook_gek, daar gaat dit topic niet overquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef ook_gek het volgende:
ik ben altijd blij als ik bij de kassa miep terrecht gekomen ben. Want ik JA IK sta altijd JA ALTIJD achter een rimpelsourus. Hoe laat ik ook ga. De hele tijd zie ik GEEN 1 BEJAARDE. MAAAAR als ik naar de kassa loop is het altijd zo dat er 1 van uit het niets voor me op duikt. WAT WAT WAT DUIKTER ER VOOR JE OP OOK_GEK? Een rimpelsourus DUHU
En die kut bejaarde moeten altijd met klein geld betalen dat ze gaan uittellen. Maar dat kunnen ze niet he. NEE dat kunnen ze niet want ze zien niet goed.
nou ja, ik hou niet van de supermarkt zeg maar
maar ik moest het even kwijt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar ook_gek, daar gaat dit topic niet over [afbeelding]
zo boos ben ik dus. ZO BOOS. Ben buiten mijn zinnen. WOEST ben ik Grrrrrrrrquote:
als je op meisjes van 14 valt wel jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
bij mij zijn ze altijd wel serieus hoor?
en t zijn vaak ook wel mooie meisjes![]()
Inderdaad, en helemaal als ze lekker bezig zijn rond te roepen wat ze die avond van plan zijn. Helpt me herinneren dat er meer is dan eten-werken-slapenquote:
Ja, een kassabonnetje bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, en helemaal als ze lekker bezig zijn rond te roepen wat ze die avond van plan zijn. Helpt me herinneren dat er meer is dan eten-werken-slapen![]()
Lamlulquote:
Geen wonder dat de bliepmiep geen aandacht voor je had... Ik krijg altijd 'n hele lieve glimlach te zien bij het betalen in de supermarkt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:55 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben ook een dame
Misschien moet je eens stoppen met fooi gevenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Geen wonder dat de bliepmiep geen aandacht voor je had... Ik krijg altijd \'n hele lieve glimlach te zien bij het betalen in de supermarkt...
Misschien vinden ze je daarom wel lief. Hoeven ze zelf in ieder geval niet terug te rekenen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
\'k betaal doorgaans elektronisch, hoor...
moet ik die wel of niet op de bon zetten?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef Sjoem het volgende:
Okay, geen dank.
Een reep chocolade dan maar?
Doe maar niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet ik die wel of niet op de bon zetten?
En toch moet ze haar mond houden, Marble, haar mond houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Marble het volgende:
In a way houden zij wel de economie draaiende. Zij zijn de tandwielen in de machine die supermarkt heet en in het weekend neuken ze, wat weer voor nakomelingen zorgt, die op hun beurt weer kassameisje en/of supermaktconsument kunnen worden. It\'s the cirle of life.
boedfjequote:
Net zoals bij de lion kingquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Marble het volgende:
In a way houden zij wel de economie draaiende. Zij zijn de tandwielen in de machine die supermarkt heet en in het weekend neuken ze, wat weer voor nakomelingen zorgt. En die kunnen dan op hun beurt ook weer kassameisje en/of supermarktconsument worden. It\'s the cirle of life.
Ja en die nakomelingen gaan ook weer tegen elkaar schreeuwenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Marble het volgende:
In a way houden zij wel de economie draaiende. Zij zijn de tandwielen in de machine die supermarkt heet en in het weekend neuken ze, wat weer voor nakomelingen zorgt. En die kunnen dan op hun beurt ook weer kassameisje en/of supermarktconsument worden. It\'s the cirle of life.
Daar val ik op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je op meisjes van 14 valt wel ja
Eigenlijk wel ja, en Sjoem is dan een beetje de Scar van het geheel.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Marble het volgende:
Maar wel een lieve leuke frisse fruitige charmante innemende Scar dan natuurlijk.
Dat komt ook, omdat jij de regels van de supermarkt niet kentquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef ook_gek het volgende:
ik ben altijd blij als ik bij de kassa miep terrecht gekomen ben. Want ik JA IK sta altijd JA ALTIJD achter een rimpelsourus. Hoe laat ik ook ga. De hele tijd zie ik GEEN 1 BEJAARDE. MAAAAR als ik naar de kassa loop is het altijd zo dat er 1 van uit het niets voor me op duikt. WAT WAT WAT DUIKTER ER VOOR JE OP OOK_GEK? Een rimpelsourus DUHU
En die kut bejaarde moeten altijd met klein geld betalen dat ze gaan uittellen. Maar dat kunnen ze niet he. NEE dat kunnen ze niet want ze zien niet goed.
nou ja, ik hou niet van de supermarkt zeg maar
Je hart.quote:
Je kan ook gewoon zeggen dat ze vier keer per dag boodschappen doen, omdat ze zich anders de pleuris vervelen... En opzettelijk een kwartier uittrekken om te betalen, zodat ze ook nog 'n beetje aandacht krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef base3ball het volgende:
[..]
Dat komt ook, omdat jij de regels van de supermarkt niet kent. De oudjes staan in de kelder en zodra jij er aankomt komen ze door de grond omhoog. En die oudjes hebben wel een pinpas, maar die wordt gelijk afgepakt bij de ingang en in ruil daarvoor krijgen ze een portefeuille (nou ja zo\'n ding waar niemand iets in kan vinden) zodat jij nog ff extra moet wachten.
![]()
Zo weer wat mysterisch onthuld![]()
En hoe ga ik dit ontlopen dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef base3ball het volgende:
[..]
Dat komt ook, omdat jij de regels van de supermarkt niet kent. De oudjes staan in de kelder en zodra jij er aankomt komen ze door de grond omhoog. En die oudjes hebben wel een pinpas, maar die wordt gelijk afgepakt bij de ingang en in ruil daarvoor krijgen ze een portefeuille (nou ja zo\'n ding waar niemand iets in kan vinden) zodat jij nog ff extra moet wachten.
![]()
Zo weer wat mysterisch onthuld![]()
Zo snel mogelijk naar de kassa rennen en je voet op het luik zetten. Of misschien een schijnbeweging?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |