doorgaans wel jaquote:
Het ging om het bonnetjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
klagen dat de bliepmiep geen aandacht voor je heeft...![]()
Neen, ik vertrouw die kassamiepjes niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
wat moet je eigenlijk met het bonnetje? Bewijs voor je moeder dat je niet stiekem een reep hebt gekocht van d\\\'r huishoudgeld?
Maar ook_gek, daar gaat dit topic niet overquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef ook_gek het volgende:
ik ben altijd blij als ik bij de kassa miep terrecht gekomen ben. Want ik JA IK sta altijd JA ALTIJD achter een rimpelsourus. Hoe laat ik ook ga. De hele tijd zie ik GEEN 1 BEJAARDE. MAAAAR als ik naar de kassa loop is het altijd zo dat er 1 van uit het niets voor me op duikt. WAT WAT WAT DUIKTER ER VOOR JE OP OOK_GEK? Een rimpelsourus DUHU
En die kut bejaarde moeten altijd met klein geld betalen dat ze gaan uittellen. Maar dat kunnen ze niet he. NEE dat kunnen ze niet want ze zien niet goed.
nou ja, ik hou niet van de supermarkt zeg maar
maar ik moest het even kwijt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar ook_gek, daar gaat dit topic niet over [afbeelding]
zo boos ben ik dus. ZO BOOS. Ben buiten mijn zinnen. WOEST ben ik Grrrrrrrrquote:
als je op meisjes van 14 valt wel jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
bij mij zijn ze altijd wel serieus hoor?
en t zijn vaak ook wel mooie meisjes![]()
Inderdaad, en helemaal als ze lekker bezig zijn rond te roepen wat ze die avond van plan zijn. Helpt me herinneren dat er meer is dan eten-werken-slapenquote:
Ja, een kassabonnetje bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, en helemaal als ze lekker bezig zijn rond te roepen wat ze die avond van plan zijn. Helpt me herinneren dat er meer is dan eten-werken-slapen![]()
Lamlulquote:
Geen wonder dat de bliepmiep geen aandacht voor je had... Ik krijg altijd 'n hele lieve glimlach te zien bij het betalen in de supermarkt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:55 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben ook een dame
Misschien moet je eens stoppen met fooi gevenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Geen wonder dat de bliepmiep geen aandacht voor je had... Ik krijg altijd \'n hele lieve glimlach te zien bij het betalen in de supermarkt...
Misschien vinden ze je daarom wel lief. Hoeven ze zelf in ieder geval niet terug te rekenen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
\'k betaal doorgaans elektronisch, hoor...
moet ik die wel of niet op de bon zetten?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef Sjoem het volgende:
Okay, geen dank.
Een reep chocolade dan maar?
Doe maar niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet ik die wel of niet op de bon zetten?
En toch moet ze haar mond houden, Marble, haar mond houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Marble het volgende:
In a way houden zij wel de economie draaiende. Zij zijn de tandwielen in de machine die supermarkt heet en in het weekend neuken ze, wat weer voor nakomelingen zorgt, die op hun beurt weer kassameisje en/of supermaktconsument kunnen worden. It\'s the cirle of life.
boedfjequote:
Net zoals bij de lion kingquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Marble het volgende:
In a way houden zij wel de economie draaiende. Zij zijn de tandwielen in de machine die supermarkt heet en in het weekend neuken ze, wat weer voor nakomelingen zorgt. En die kunnen dan op hun beurt ook weer kassameisje en/of supermarktconsument worden. It\'s the cirle of life.
Ja en die nakomelingen gaan ook weer tegen elkaar schreeuwenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Marble het volgende:
In a way houden zij wel de economie draaiende. Zij zijn de tandwielen in de machine die supermarkt heet en in het weekend neuken ze, wat weer voor nakomelingen zorgt. En die kunnen dan op hun beurt ook weer kassameisje en/of supermarktconsument worden. It\'s the cirle of life.
Daar val ik op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je op meisjes van 14 valt wel ja
Eigenlijk wel ja, en Sjoem is dan een beetje de Scar van het geheel.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Marble het volgende:
Maar wel een lieve leuke frisse fruitige charmante innemende Scar dan natuurlijk.
Dat komt ook, omdat jij de regels van de supermarkt niet kentquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef ook_gek het volgende:
ik ben altijd blij als ik bij de kassa miep terrecht gekomen ben. Want ik JA IK sta altijd JA ALTIJD achter een rimpelsourus. Hoe laat ik ook ga. De hele tijd zie ik GEEN 1 BEJAARDE. MAAAAR als ik naar de kassa loop is het altijd zo dat er 1 van uit het niets voor me op duikt. WAT WAT WAT DUIKTER ER VOOR JE OP OOK_GEK? Een rimpelsourus DUHU
En die kut bejaarde moeten altijd met klein geld betalen dat ze gaan uittellen. Maar dat kunnen ze niet he. NEE dat kunnen ze niet want ze zien niet goed.
Je hart.quote:
Je kan ook gewoon zeggen dat ze vier keer per dag boodschappen doen, omdat ze zich anders de pleuris vervelen... En opzettelijk een kwartier uittrekken om te betalen, zodat ze ook nog 'n beetje aandacht krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef base3ball het volgende:
[..]
Dat komt ook, omdat jij de regels van de supermarkt niet kent. De oudjes staan in de kelder en zodra jij er aankomt komen ze door de grond omhoog. En die oudjes hebben wel een pinpas, maar die wordt gelijk afgepakt bij de ingang en in ruil daarvoor krijgen ze een portefeuille (nou ja zo\'n ding waar niemand iets in kan vinden) zodat jij nog ff extra moet wachten.
![]()
Zo weer wat mysterisch onthuld![]()
En hoe ga ik dit ontlopen dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef base3ball het volgende:
[..]
Dat komt ook, omdat jij de regels van de supermarkt niet kent. De oudjes staan in de kelder en zodra jij er aankomt komen ze door de grond omhoog. En die oudjes hebben wel een pinpas, maar die wordt gelijk afgepakt bij de ingang en in ruil daarvoor krijgen ze een portefeuille (nou ja zo\'n ding waar niemand iets in kan vinden) zodat jij nog ff extra moet wachten.
![]()
Zo weer wat mysterisch onthuld![]()
Zo snel mogelijk naar de kassa rennen en je voet op het luik zetten. Of misschien een schijnbeweging?quote:
audoe?quote:
doe je dat ook als ik je met 1 en 2 eurocenten betaal? :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef x_smilegirl_x het volgende:
tja
*dit kassameisje wenst je nog een prettig weekend en tot ziens*
nee, maar ik snap je punt wel hoor. ik probeer zelf zo goed mogelijk mijn aandacht bij de klant te houden, maar soms lukt dat niet helemaal. vind ik dan zelf ook vervelend. --> dan is het ook meer omdat er aan de ene kant om kleingeld wordt gevraagd, aan de andere kant wat er met een bepaald bonnetje moet gebeuren en weer ergens anders wanneer ze op pauze mag :s
bij de MAC ofzo? :'D!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:33 schreef Nuna het volgende:
Ohja, maar ik ben geen supermarktmeisjeIk ben een \'gastvrouw\' :\')
gastvrouw hier bij de mac is best Geilquote:Op zondag 5 februari 2006 15:44 schreef DeeCruise het volgende:
Wtf, een gastvrouw in een supermarkt? Wat doe je dan in godsnaam...als een robot handjes schudden? De duizendste klant van de dag uitlachen? Enlighten me!
En de hint drong niet door?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:27 schreef Sjoem het volgende:
Zodra ik aan de kassa sta, merk ik dat jullie niet geconcentreerd bezig zijn met jullie werk.
Nee, jullie vinden het nodig om naar elkaar te roepen wat jullie dit weekend gaan doen.
neequote:Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef Renesite het volgende:
mag een supermarktjongetje achter de kassa hier ook komen?![]()
Wat doe ik dan ook?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
doe je dat ook als ik je met 1 en 2 eurocenten betaal? :\')
\\
ik vind het niet zo fijn als je dat gaat lopen doen, zeker omdat ik helemaal niks heb aan 1 en 2 ct. maar ik zou je evengoed een fijn weekend wensen. Ik wordt niet per klant betaald hequote:
hier vinden ze t nooit grappig als ik met 1 / 2 euro centen betaal :/ vooral niet als het om een bedrag van 2 euro gaat :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:06 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik vind het niet zo fijn als je dat gaat lopen doen, zeker omdat ik helemaal niks heb aan 1 en 2 ct. maar ik zou je evengoed een fijn weekend wensen. Ik wordt niet per klant betaald he
ik zou de klanten achter je erop attenderen dat de andere kassa misschien sneller gaat en jou rustig je gang laten gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 18:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hier vinden ze t nooit grappig als ik met 1 / 2 euro centen betaal :/ vooral niet als het om een bedrag van 2 euro gaat :\')
Omdat jij het aanspreekpunt bent van de klanten, jij rekent met ze af en praat met ze. Je moet zorgen dat ze weer terugkomen. Ofzoietsquote:Op zondag 5 februari 2006 15:44 schreef DeeCruise het volgende:
Wtf, een gastvrouw in een supermarkt? Wat doe je dan in godsnaam...als een robot handjes schudden? De duizendste klant van de dag uitlachen? Enlighten me!
enige manier om mij terug te laten komen is met aanbiedingen zonder stomme kaartjes (ala bonuskaart/klantenkaart etc)quote:Op zondag 5 februari 2006 23:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
Omdat jij het aanspreekpunt bent van de klanten, jij rekent met ze af en praat met ze. Je moet zorgen dat ze weer terugkomen. Ofzoiets
en wat als dr maar 1 kassa open is?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik zou de klanten achter je erop attenderen dat de andere kassa misschien sneller gaat en jou rustig je gang laten gaan
nieuwe kassa openen ?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
enige manier om mij terug te laten komen is met aanbiedingen zonder stomme kaartjes (ala bonuskaart/klantenkaart etc)
[..]
en wat als dr maar 1 kassa open is?![]()
dan niet natuurlijkquote:
Sue me, maar ik zou het enorm klote vinden dat ik na tig uur kassa draaien wat rust heb dat verstoort word door een collega van mequote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik zou de klanten achter je erop attenderen dat de andere kassa misschien sneller gaat en jou rustig je gang laten gaan
Dat is fijn als de klanten alles al op de band hebben liggenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, heb nl. vorig weekend ook zo'n geval voor me gehadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef ook_gek het volgende:
Jup, dat is hetquote:Op maandag 6 februari 2006 09:16 schreef Woldo het volgende:
Volgens mij ergerd TS zich aan et feit dat de kassameisjes een leven hebben en TS niet. Is TS een beetje jaloers?
Wat hij zegt.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik heb ook een paar jaar kassa gedraait, maar ik had nooit behoefte om met mijn collega's te gaan kleppen. Meestal was het daar ook te druk voor, en als je een te lange rij aan je kassa krijgt staat dat ook niet echt netjes naar je kassamanager.
Maar goed, that's me. Ik ben dan ook niet vrouwelijk (en ook niet veel uitgaand btw.). Ik had wel lekkere collega's, dat dan weer wel
"Goedemiddag, heeft u weekend op dit moment, een kater, bent U goed gemutst, wilt U wel een prettig weekend, heeft U een bonuskaart?"quote:Op maandag 6 februari 2006 12:05 schreef Mudman het volgende:
"prettig weekend' ALs het zaterdag laat in de middag is en ik met een flinke kater weet dat het weekend alweer bijna voorbij is.
Paddepoel, C1000quote:Op maandag 6 februari 2006 12:34 schreef Palomar het volgende:
Bij de lokale supermarkt hier in de buurt precies hetzelfde. Daar werkt zo'n dik vatsig wijf die er ws. al haar hele leven werkt maar nooit een leidinggevende functie gekregen. Dan gaat ze maar gewoon zitten te mopperen tegen zo'n andere kassier over dat die de dag ervoor te vroeg naar huis was gegaan en of ie dan wel genoeg uren had gemaakt enzo. Echt superonprofessioneel. Het boeit me niet wanneer ze datdan wel bespreken, maar aub niet als ik in de veel te lange rij voor de kassa sta
Of liever een plakje worst?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef Sjoem het volgende:
Okay, geen dank.
Een reep chocolade dan maar?
t gros is liev :p de rest zijn lelijke horkenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
supermarktmeisjes zijn liev(niet allemaal natuurlijk)
och berg kleingeld op de ding gooien en dan roepen laat t wisselgeld maar zitten valt ook nooit in de smaak :p zal wel komen omdat er de kans is dat je teweinig betaaldquote:Op maandag 6 februari 2006 08:48 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
dan niet natuurlijk
maar dan is er ook een kleine kans dat ík degene ben die last van je heeft.
nee, maar het boeit mij niet als mensen met kleingeld gaan betalen en dit helemaal gaan uittellen e.d. Dat de andere klanten geergerd worden is niet mijn probleem, eerder die van jou (en dat waarschijnlijk ook niet) en nog het meest die van hun.
En dat gebeurt ookquote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
t gros is liev :p de rest zijn lelijke horken
[..]
och berg kleingeld op de ding gooien en dan roepen laat t wisselgeld maar zitten valt ook nooit in de smaak :p zal wel komen omdat er de kans is dat je teweinig betaald
te weinig.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je betaald standaard toch teveel in de supermarkt
Als ze geld neergooien en ze geven weer te weinig en ondertussen zijn ze al wegquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ze geld neergooien en ze geven weer te weinig en ondertussen zijn ze al weg
ja of je pinpas tich keer verkeerd door t sleufje weten te halenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef yoshimurak5 het volgende:
Kassa meisjes zijn leuk. Extra veel naar knipogen als je in de rij staat. Leuk die knalrode kop achter de kassa. Zijn de tomaten in de aanbieding mevrouw?
Dan ERG diep zuchten en maar zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
ja of je pinpas tich keer verkeerd door t sleufje weten te halenen ondertussen knipogen natuurlijk (A)
dat moet dat kassameisje doen jaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan ERG diep zuchten en maar zeggen.
"Zal ik het even voor je doen"
Als ze je pinpas dan overpakt dat je dan haar hand aanraaktquote:
Yepquote:Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Als ze je pinpas dan overpakt dat je dan haar hand aanraakt![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 08:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is fijn als de klanten alles al op de band hebben liggen
eh welke kassa waar enzo?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef x_smilegirl_x het volgende:
haha, dit topic doorlezen is grappig.
maar ik ben een heel lief kassameisje hoor!![]()
als jij zin hebt om voor onderzoek naar Den Helder te komenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
eh welke kassa waar enzo?dat ruikt naar een onderzoek
quote:
owquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:23 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
als jij zin hebt om voor onderzoek naar Den Helder te komen![]()
Albert Heijn 8692 (Julianaplein, Den Helder)
stel je je wel even netjes voor, dan weet ik dat je geweest bent![]()
kom je dan de afsluitdijk overfietsen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
owvolgende week ofzo toch tijd zat
![]()
weet jij wel hoevaak zo bonnetje niet kloptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
wat moet je eigenlijk met het bonnetje? Bewijs voor je moeder dat je niet stiekem een reep hebt gekocht van d\\\'r huishoudgeld?
Maak je niet zo druk man, ik werk ook in een supermarkt, en als de chef ziet dat jij niet volgens de regels je werk doet krijg je een waarschuwing op je dak waar je akelig van wordt. Gebeurt dit altijd, of alleen nu? Als het altijd gebeurt dan zou ik een klacht indienenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:27 schreef Sjoem het volgende:
Zodra ik aan de kassa sta, merk ik dat jullie niet geconcentreerd bezig zijn met jullie werk.
Nee, jullie vinden het nodig om naar elkaar te roepen wat jullie dit weekend gaan doen.
Heel leuk. Ja, héél leuk. Maar dat bedoel ik dus geheel sarcastisch.
Ga pauze houden of stop met jullie baantjes, zodat jullie de hele dag tijd hebben om met elkaar te kletsen.
Want ik, ja ik, wil gewoon netjes geholpen worden, en gevraagd worden of ik het bonnetje wil.
Want dat verdomde bonnetje wil ik! En dat behoor jij te vragen!
En wat je dit weekend gaat doen interesseert me geen hol! JA! JA!
Met vriendelijke groeten,
Sjoem.
eh nee joh!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:47 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
kom je dan de afsluitdijk overfietsen?
[edit] je komt uit Friesland toch? [/edit]
Het gebeurt vaker.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:03 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, ik werk ook in een supermarkt, en als de chef ziet dat jij niet volgens de regels je werk doet krijg je een waarschuwing op je dak waar je akelig van wordt. Gebeurt dit altijd, of alleen nu? Als het altijd gebeurt dan zou ik een klacht indienen.
okay, ben je al geweest?quote:
"Bonnetje?"quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
wat moet je eigenlijk met het bonnetje?
neequote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
okay, ben je al geweest?
en dat fragment van Najib is wel leuk ja
vind hem meestal wel grappig
kom zaterdag maarquote:
geen naambordje :/ paupersupermarkt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
kom zaterdag maar
ik werk 13-22 en ik heb géén naambordje haha
(en anders zou daar toch geen x_smilegirl_x opstaan, dus wat dat betreft)
en bus is idd een beter idee, anders heb je zulke zere voeten (en ik werk nu eenmaal niet in een massagesalon)
En dan krijg je geen nieuwe?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
neehoor,mijn collega's hebben hem wel.
de mijne is stuk
en wat zou dr dan op moeten staan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
neehoor,mijn collega's hebben hem wel.
de mijne is stuk
Wendyquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en wat zou dr dan op moeten staan?
okay, dan had ik je even voorgedaan hoe de intercom werktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tis dat ik morgen niet kan , maar anders ging ik wel heel hard roepen
met wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
okay, dan had ik je even voorgedaan hoe de intercom werkt
met wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
okay, dan had ik je even voorgedaan hoe de intercom werkt
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:57 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Bij ons de kassameisjes.
''IN de pauze: ow ik ben zo moe echt niet normaal gewoon'' hou godverdomme je bek verwend kreng je hoeft godverdomme niks te doen alleen op je kut te zitten stomme achterlijjke tieten naar vorenstekende doos.
Kassameisjes![]()
Zitten ze alleen achter de kassa?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:57 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Bij ons de kassameisjes.
''IN de pauze: ow ik ben zo moe echt niet normaal gewoon'' hou godverdomme je bek verwend kreng je hoeft godverdomme niks te doen alleen op je kut te zitten stomme achterlijjke tieten naar vorenstekende doos.
Kassameisjes![]()
Dan heb jij nog nooit de hele dag achter een kassa gezeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:57 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Bij ons de kassameisjes.
Kassameisjes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |