abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34745443
Zodra ik aan de kassa sta, merk ik dat jullie niet geconcentreerd bezig zijn met jullie werk.
Nee, jullie vinden het nodig om naar elkaar te roepen wat jullie dit weekend gaan doen.
Heel leuk. Ja, héél leuk. Maar dat bedoel ik dus geheel sarcastisch.
Ga pauze houden of stop met jullie baantjes, zodat jullie de hele dag tijd hebben om met elkaar te kletsen.
Want ik, ja ik, wil gewoon netjes geholpen worden, en gevraagd worden of ik het bonnetje wil.
Want dat verdomde bonnetje wil ik! En dat behoor jij te vragen!
En wat je dit weekend gaat doen interesseert me geen hol! JA! JA!

Met vriendelijke groeten,

Sjoem.
pi_34745502
Kassameisjes.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 23:29:07 #3
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34745504
Ach die ene dag in de week.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34745528
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef Skazminko het volgende:
Kassameisjes.
doorgaans wel ja
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34745531
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ach die ene dag in de week.
Ze vragen het vanaf de woensdag al
pi_34745598
klagen dat de bliepmiep geen aandacht voor je heeft...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34745649
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
klagen dat de bliepmiep geen aandacht voor je heeft...
Het ging om het bonnetje

Tevens vind ik het niet fijn, eerder irritant, als mensen naar elkaar gaan liggen roepen/schreeuwen.
pi_34745718
wat moet je eigenlijk met het bonnetje? Bewijs voor je moeder dat je niet stiekem een reep hebt gekocht van d\'r huishoudgeld?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34745742
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
wat moet je eigenlijk met het bonnetje? Bewijs voor je moeder dat je niet stiekem een reep hebt gekocht van d\\\'r huishoudgeld?
Neen, ik vertrouw die kassamiepjes niet.
Praten en bliepen gaat nou eenmaal niet samen bij hen.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:42:25 #10
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_34745919
wij hebben hele lieve kassameisjes
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:42:41 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34745925
ik ben altijd blij als ik bij de kassa miep terrecht gekomen ben. Want ik JA IK sta altijd JA ALTIJD achter een rimpelsourus. Hoe laat ik ook ga. De hele tijd zie ik GEEN 1 BEJAARDE. MAAAAR als ik naar de kassa loop is het altijd zo dat er 1 van uit het niets voor me op duikt. WAT WAT WAT DUIKTER ER VOOR JE OP OOK_GEK? Een rimpelsourus DUHU

En die kut bejaarde moeten altijd met klein geld betalen dat ze gaan uittellen. Maar dat kunnen ze niet he. NEE dat kunnen ze niet want ze zien niet goed.

nou ja, ik hou niet van de supermarkt zeg maar
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_34745969
't is met 'au'...
pi_34745970
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef ook_gek het volgende:
ik ben altijd blij als ik bij de kassa miep terrecht gekomen ben. Want ik JA IK sta altijd JA ALTIJD achter een rimpelsourus. Hoe laat ik ook ga. De hele tijd zie ik GEEN 1 BEJAARDE. MAAAAR als ik naar de kassa loop is het altijd zo dat er 1 van uit het niets voor me op duikt. WAT WAT WAT DUIKTER ER VOOR JE OP OOK_GEK? Een rimpelsourus DUHU

En die kut bejaarde moeten altijd met klein geld betalen dat ze gaan uittellen. Maar dat kunnen ze niet he. NEE dat kunnen ze niet want ze zien niet goed.

Maar ook_gek, daar gaat dit topic niet over
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:45:50 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34746030
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Maar ook_gek, daar gaat dit topic niet over [afbeelding]
maar ik moest het even kwijt.
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
\'t is met \'au\'...
zo boos ben ik dus. ZO BOOS. Ben buiten mijn zinnen. WOEST ben ik Grrrrrrrr
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_34746056
bij mij zijn ze altijd wel serieus hoor?
en t zijn vaak ook wel mooie meisjes
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:48:09 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34746103
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
bij mij zijn ze altijd wel serieus hoor?
en t zijn vaak ook wel mooie meisjes
als je op meisjes van 14 valt wel ja
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 23:49:10 #17
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_34746131
quote:
Kassameisjes.
Inderdaad, en helemaal als ze lekker bezig zijn rond te roepen wat ze die avond van plan zijn. Helpt me herinneren dat er meer is dan eten-werken-slapen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_34746180
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Inderdaad, en helemaal als ze lekker bezig zijn rond te roepen wat ze die avond van plan zijn. Helpt me herinneren dat er meer is dan eten-werken-slapen
Ja, een kassabonnetje bijvoorbeeld
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:54:09 #19
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_34746284
De damens doen hun best.
Lamlul.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_34746317
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:54 schreef minkuukel het volgende:
De damens doen hun best.
Lamlul.
Lamlul

Ik ben ook een dame en ik ga toch ook niet op mijn werk naar mijn andere collega liggen schreeuwen en roepen terwijl er een klant bij mij staat.
Ik denk dat ik de volgende dag niet meer hoef terug te komen als ik dat zou flikken.

pi_34746380
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:55 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben ook een dame
Geen wonder dat de bliepmiep geen aandacht voor je had... Ik krijg altijd 'n hele lieve glimlach te zien bij het betalen in de supermarkt...
pi_34746396
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Geen wonder dat de bliepmiep geen aandacht voor je had... Ik krijg altijd \'n hele lieve glimlach te zien bij het betalen in de supermarkt...
Misschien moet je eens stoppen met fooi geven
pi_34746439
'k betaal doorgaans elektronisch, hoor...
pi_34746470
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
\'k betaal doorgaans elektronisch, hoor...
Misschien vinden ze je daarom wel lief. Hoeven ze zelf in ieder geval niet terug te rekenen.
pi_34746579
'k ben wel zo'n zeikerd die meedenkt bij het betalen... Dus als ik ¤13,20 moet betalen, geef ik ¤20,20... Moeten ze helemaal opnieuw uitrekenen wat ze terug moeten geven...

Ik weet mezelf goed te vermaken...
  zondag 5 februari 2006 @ 00:07:34 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34746711

zo hier heb jij je kassabon geen dank he.
pi_34746781
Okay, geen dank.

Een reep chocolade dan maar?
  zondag 5 februari 2006 @ 00:09:47 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34746796
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef Sjoem het volgende:
Okay, geen dank.

moet ik die wel of niet op de bon zetten?
pi_34746820
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

moet ik die wel of niet op de bon zetten?
Doe maar niet.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:10:28 #30
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34746821
In a way houden zij wel de economie draaiende. Zij zijn de tandwielen in de machine die supermarkt heet en in het weekend neuken ze, wat weer voor nakomelingen zorgt. En die kunnen dan op hun beurt ook weer kassameisje en/of supermarktconsument worden. It's the cirle of life.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_34746833
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Marble het volgende:
In a way houden zij wel de economie draaiende. Zij zijn de tandwielen in de machine die supermarkt heet en in het weekend neuken ze, wat weer voor nakomelingen zorgt, die op hun beurt weer kassameisje en/of supermaktconsument kunnen worden. It\'s the cirle of life.
En toch moet ze haar mond houden, Marble, haar mond houden.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:13:07 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34746912
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Doe maar niet.
boedfje
  zondag 5 februari 2006 @ 00:13:17 #33
83951 rashudo
project 2501
pi_34746920
Geen last van.. als ik in de rij sta en het kassameisje in kwestie merkt mij op, dan blijven die ogen gewoon op mijn persoon. Mijn stralende volmaakte uiterlijk vangt haar blik en laat die niet meer los.

Ze vraagt zich niet af wat ze dat weekend gaat doen.. of dat ik een kassabonnetje wil.. maar ze vraagt zich af waarom ze geen schoon ondergoed heeft meegenomen.
Their eyes opaque.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:13:56 #34
83951 rashudo
project 2501
pi_34746951
quote:
In a way houden zij wel de economie draaiende. Zij zijn de tandwielen in de machine die supermarkt heet en in het weekend neuken ze, wat weer voor nakomelingen zorgt. En die kunnen dan op hun beurt ook weer kassameisje en/of supermarktconsument worden. It\'s the cirle of life.
Net zoals bij de lion king
Their eyes opaque.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:17:34 #35
140245 base3ball
State Of Mind
pi_34747075
quote:
In a way houden zij wel de economie draaiende. Zij zijn de tandwielen in de machine die supermarkt heet en in het weekend neuken ze, wat weer voor nakomelingen zorgt. En die kunnen dan op hun beurt ook weer kassameisje en/of supermarktconsument worden. It\'s the cirle of life.
Ja en die nakomelingen gaan ook weer tegen elkaar schreeuwen , want dat deed 'moeders' ook al, en de appel valt vaak niet ver van de boom (nu in de aanbieding bij...) , en omdat ze doorgefokt zijn wordt t steeds harder en scherper en daar worden wij weer doof van enz enz.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_34747146
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

als je op meisjes van 14 valt wel ja
Daar val ik op.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:20:11 #37
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34747159
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef rashudo het volgende:

[..]

Net zoals bij de lion king
Eigenlijk wel ja, en Sjoem is dan een beetje de Scar van het geheel.

Maar wel een lieve leuke frisse fruitige charmante innemende Scar dan natuurlijk.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_34747182
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Marble het volgende:
Maar wel een lieve leuke frisse fruitige charmante innemende Scar dan natuurlijk.

wat neemt ze zoal in?
  zondag 5 februari 2006 @ 00:21:33 #39
140245 base3ball
State Of Mind
pi_34747205
quote:

Dat komt ook, omdat jij de regels van de supermarkt niet kent . De oudjes staan in de kelder en zodra jij er aankomt komen ze door de grond omhoog. En die oudjes hebben wel een pinpas, maar die wordt gelijk afgepakt bij de ingang en in ruil daarvoor krijgen ze een portefeuille (nou ja zo'n ding waar niemand iets in kan vinden) zodat jij nog ff extra moet wachten.

Zo weer wat mysterisch onthuld
www.xi-online.nl
  zondag 5 februari 2006 @ 00:22:43 #40
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34747237
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

wat neemt ze zoal in?
Je hart. .
pi_34747267
oh, fuk!!!

*wegrent
pi_34747278
Marble, ik bemin je
pi_34747333
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef base3ball het volgende:

[..]

Dat komt ook, omdat jij de regels van de supermarkt niet kent . De oudjes staan in de kelder en zodra jij er aankomt komen ze door de grond omhoog. En die oudjes hebben wel een pinpas, maar die wordt gelijk afgepakt bij de ingang en in ruil daarvoor krijgen ze een portefeuille (nou ja zo\'n ding waar niemand iets in kan vinden) zodat jij nog ff extra moet wachten.

Je kan ook gewoon zeggen dat ze vier keer per dag boodschappen doen, omdat ze zich anders de pleuris vervelen... En opzettelijk een kwartier uittrekken om te betalen, zodat ze ook nog 'n beetje aandacht krijgen.

zondag 5 februari 2006 @ 00:32:13 #44
140245 base3ball
State Of Mind
pi_34747589
Deze reactie was niet uit ergernis gemaakt hoor. Overkomt mij namelijk zelden (zal zelf wel een bejaarde lijken), maar was gewoon een flauwe reactie.
www.xi-online.nl
pi_34747707
Ik heb er ook geen last van, maar het valt nogal op dat de bejaarden al voor de deur staan te dringen voordat de supermarkt open gaat.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:05:47 #46
140245 base3ball
State Of Mind
pi_34748653
Ja t schijbaar is het zo dat des te meer tijd je hebt (bejaarden hebben vaak maar weinig dagen wat te doen) des te meer je je gaat haasten.
www.xi-online.nl
  zondag 5 februari 2006 @ 01:18:30 #47
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_34748971
quote:
\'t is met \'au\'...
ik begreep het al niet :')
  zondag 5 februari 2006 @ 01:23:54 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34749069
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef base3ball het volgende:

[..]

Dat komt ook, omdat jij de regels van de supermarkt niet kent . De oudjes staan in de kelder en zodra jij er aankomt komen ze door de grond omhoog. En die oudjes hebben wel een pinpas, maar die wordt gelijk afgepakt bij de ingang en in ruil daarvoor krijgen ze een portefeuille (nou ja zo\'n ding waar niemand iets in kan vinden) zodat jij nog ff extra moet wachten.

En hoe ga ik dit ontlopen dan?
pi_34749127
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

albert.nl denk ik :') of even naar de drive in supermarkt
  zondag 5 februari 2006 @ 01:40:18 #50
140245 base3ball
State Of Mind
pi_34749415
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk naar de kassa rennen en je voet op het luik zetten. Of misschien een schijnbeweging?
www.xi-online.nl
pi_34750040
quote:
\'t is met \'au\'...
audoe?
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
pi_34757721
tja
*dit kassameisje wenst je nog een prettig weekend en tot ziens*
nee, maar ik snap je punt wel hoor. ik probeer zelf zo goed mogelijk mijn aandacht bij de klant te houden, maar soms lukt dat niet helemaal. vind ik dan zelf ook vervelend. --> dan is het ook meer omdat er aan de ene kant om kleingeld wordt gevraagd, aan de andere kant wat er met een bepaald bonnetje moet gebeuren en weer ergens anders wanneer ze op pauze mag :s
pi_34757784
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef x_smilegirl_x het volgende:
tja
*dit kassameisje wenst je nog een prettig weekend en tot ziens*
nee, maar ik snap je punt wel hoor. ik probeer zelf zo goed mogelijk mijn aandacht bij de klant te houden, maar soms lukt dat niet helemaal. vind ik dan zelf ook vervelend. --> dan is het ook meer omdat er aan de ene kant om kleingeld wordt gevraagd, aan de andere kant wat er met een bepaald bonnetje moet gebeuren en weer ergens anders wanneer ze op pauze mag :s
doe je dat ook als ik je met 1 en 2 eurocenten betaal? :')
\
pi_34758908
Ik vind het toch altijd zo fout als zo'n meisje van 16 tegen een 'oude' vrouw 'DOEI' zegt nadat de vrouw betaald heeft.
Kom op, beetje meer respect: 'Prettige dag nog'. of 'Tot ziens'.
“Will I ever get to where I am going? If I do, will I know when I am there?"
pi_34760135
quote:
Kassameisjes.
Ik voel me aangesproken
pi_34760193
Ohja, maar ik ben geen supermarktmeisje Ik ben een 'gastvrouw' :')
pi_34760464
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:33 schreef Nuna het volgende:
Ohja, maar ik ben geen supermarktmeisje Ik ben een \'gastvrouw\' :\')
bij de MAC ofzo? :'D!
pi_34760617
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

bij de MAC ofzo? :\'D!
Nee, bij de C1000.
pi_34760835
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nee, bij de C1000.
hmm kom ik nooit meer tegenwoordig :p
  zondag 5 februari 2006 @ 15:44:37 #60
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34762840
Wtf, een gastvrouw in een supermarkt? Wat doe je dan in godsnaam...als een robot handjes schudden? De duizendste klant van de dag uitlachen? Enlighten me!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_34762880
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:44 schreef DeeCruise het volgende:
Wtf, een gastvrouw in een supermarkt? Wat doe je dan in godsnaam...als een robot handjes schudden? De duizendste klant van de dag uitlachen? Enlighten me!
gastvrouw hier bij de mac is best Geil
  zondag 5 februari 2006 @ 15:47:00 #62
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_34762905
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:27 schreef Sjoem het volgende:
Zodra ik aan de kassa sta, merk ik dat jullie niet geconcentreerd bezig zijn met jullie werk.
Nee, jullie vinden het nodig om naar elkaar te roepen wat jullie dit weekend gaan doen.
En de hint drong niet door?
─_(º.0)_/─
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 16:15:24 #63
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34763767
mag een supermarktjongetje achter de kassa hier ook komen?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_34763947
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef Renesite het volgende:
mag een supermarktjongetje achter de kassa hier ook komen?
nee
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 16:34:28 #65
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34764429
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

nee
pi_34764875
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

doe je dat ook als ik je met 1 en 2 eurocenten betaal? :\')
\\
Wat doe ik dan ook?
pi_34764892
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:48 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

Wat doe ik dan ook?
nog een fijn weekend wensen?
pi_34767504
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:48 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

nog een fijn weekend wensen?
ik vind het niet zo fijn als je dat gaat lopen doen, zeker omdat ik helemaal niks heb aan 1 en 2 ct. maar ik zou je evengoed een fijn weekend wensen. Ik wordt niet per klant betaald he
pi_34767567
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:06 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

ik vind het niet zo fijn als je dat gaat lopen doen, zeker omdat ik helemaal niks heb aan 1 en 2 ct. maar ik zou je evengoed een fijn weekend wensen. Ik wordt niet per klant betaald he
hier vinden ze t nooit grappig als ik met 1 / 2 euro centen betaal :/ vooral niet als het om een bedrag van 2 euro gaat :')
pi_34776575
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:08 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

hier vinden ze t nooit grappig als ik met 1 / 2 euro centen betaal :/ vooral niet als het om een bedrag van 2 euro gaat :\')
ik zou de klanten achter je erop attenderen dat de andere kassa misschien sneller gaat en jou rustig je gang laten gaan
pi_34778455
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:44 schreef DeeCruise het volgende:
Omdat jij het aanspreekpunt bent van de klanten, jij rekent met ze af en praat met ze. Je moet zorgen dat ze weer terugkomen. Ofzoiets
pi_34779318
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:05 schreef Nuna het volgende:

[..]

Omdat jij het aanspreekpunt bent van de klanten, jij rekent met ze af en praat met ze. Je moet zorgen dat ze weer terugkomen. Ofzoiets
enige manier om mij terug te laten komen is met aanbiedingen zonder stomme kaartjes (ala bonuskaart/klantenkaart etc)
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

ik zou de klanten achter je erop attenderen dat de andere kassa misschien sneller gaat en jou rustig je gang laten gaan
en wat als dr maar 1 kassa open is?
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 23:31:31 #73
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_34779412
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

enige manier om mij terug te laten komen is met aanbiedingen zonder stomme kaartjes (ala bonuskaart/klantenkaart etc)
[..]

nieuwe kassa openen ?
pi_34781609
Man wees blij dat zij dit werk doen anders was er niemand voor...Maar bestel je boodschappen lekker op internet dan heb je ook geen last van lege schappen etc.
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_34785639
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef Ou-Tannu het volgende:

dan niet natuurlijk
maar dan is er ook een kleine kans dat ík degene ben die last van je heeft.

nee, maar het boeit mij niet als mensen met kleingeld gaan betalen en dit helemaal gaan uittellen e.d. Dat de andere klanten geergerd worden is niet mijn probleem, eerder die van jou (en dat waarschijnlijk ook niet) en nog het meest die van hun.
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 08:48:55 #76
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34785643
quote:

[..]

Sue me, maar ik zou het enorm klote vinden dat ik na tig uur kassa draaien wat rust heb dat verstoort word door een collega van me
[/offtopic]

Internet misschien
pi_34785693
quote:

[..]

Dat is fijn als de klanten alles al op de band hebben liggen
  maandag 6 februari 2006 @ 09:02:40 #78
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34785761
Ik heb ook een paar jaar kassa gedraait, maar ik had nooit behoefte om met mijn collega's te gaan kleppen . Meestal was het daar ook te druk voor, en als je een te lange rij aan je kassa krijgt staat dat ook niet echt netjes naar je kassamanager.

Maar goed, that's me. Ik ben dan ook niet vrouwelijk (en ook niet veel uitgaand btw. ). Ik had wel lekkere collega's, dat dan weer wel
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_34785810
supermarktmeisjes zijn liev (niet allemaal natuurlijk)
  maandag 6 februari 2006 @ 09:11:48 #80
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_34785879
quote:

Ik leef met je mee, heb nl. vorig weekend ook zo'n geval voor me gehad

Sta je eerst een eeuwheid te wachten tot dat kreng al haar boodschappen eindelijk op de lopende band gelegd heeft (voor een compleet weeshuis), loopt ze naar de kassamiep en vraagt of ze met 100 euro uit komt.

"Mja ... zou kunnen ..."

Nou is die kassamiep bijna klaar (en zit al op 120 euro), komt die hoere kut fossiel erachter dat ze maar 50 euro bij zich heeft Gaat ze ook nog moeilijk liggen doen
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  maandag 6 februari 2006 @ 09:16:07 #81
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_34785935
Volgens mij ergerd TS zich aan et feit dat de kassameisjes een leven hebben en TS niet. Is TS een beetje jaloers?
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_34787890
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:16 schreef Woldo het volgende:
Volgens mij ergerd TS zich aan et feit dat de kassameisjes een leven hebben en TS niet. Is TS een beetje jaloers?
Jup, dat is het

* Sjoem grinnikt stiekem een beetje heel erg veel.
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 11:38:44 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34789110
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik heb ook een paar jaar kassa gedraait, maar ik had nooit behoefte om met mijn collega's te gaan kleppen . Meestal was het daar ook te druk voor, en als je een te lange rij aan je kassa krijgt staat dat ook niet echt netjes naar je kassamanager.

Maar goed, that's me. Ik ben dan ook niet vrouwelijk (en ook niet veel uitgaand btw. ). Ik had wel lekkere collega's, dat dan weer wel
Wat hij zegt.
pi_34789939
"prettig weekend' ALs het zaterdag laat in de middag is en ik met een flinke kater weet dat het weekend alweer bijna voorbij is.
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 12:15:06 #85
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34790221
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:05 schreef Mudman het volgende:
"prettig weekend' ALs het zaterdag laat in de middag is en ik met een flinke kater weet dat het weekend alweer bijna voorbij is.
"Goedemiddag, heeft u weekend op dit moment, een kater, bent U goed gemutst, wilt U wel een prettig weekend, heeft U een bonuskaart?"

maandag 6 februari 2006 @ 12:19:00 #86
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_34790359
zoveel reacties en nog geen foto's
Neerkomen wel!
pi_34790868
Bij de lokale supermarkt hier in de buurt precies hetzelfde. Daar werkt zo'n dik vatsig wijf die er ws. al haar hele leven werkt maar nooit een leidinggevende functie gekregen. Dan gaat ze maar gewoon zitten te mopperen tegen zo'n andere kassier over dat die de dag ervoor te vroeg naar huis was gegaan en of ie dan wel genoeg uren had gemaakt enzo. Echt superonprofessioneel. Het boeit me niet wanneer ze datdan wel bespreken, maar aub niet als ik in de veel te lange rij voor de kassa sta
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 12:36:17 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34790902
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:34 schreef Palomar het volgende:
Bij de lokale supermarkt hier in de buurt precies hetzelfde. Daar werkt zo'n dik vatsig wijf die er ws. al haar hele leven werkt maar nooit een leidinggevende functie gekregen. Dan gaat ze maar gewoon zitten te mopperen tegen zo'n andere kassier over dat die de dag ervoor te vroeg naar huis was gegaan en of ie dan wel genoeg uren had gemaakt enzo. Echt superonprofessioneel. Het boeit me niet wanneer ze datdan wel bespreken, maar aub niet als ik in de veel te lange rij voor de kassa sta
Paddepoel, C1000
  maandag 6 februari 2006 @ 13:17:06 #89
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_34791998
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef Sjoem het volgende:
Okay, geen dank.

Of liever een plakje worst?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_34795824
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
supermarktmeisjes zijn liev (niet allemaal natuurlijk)
t gros is liev :p de rest zijn lelijke horken
quote:
Op maandag 6 februari 2006 08:48 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

dan niet natuurlijk
maar dan is er ook een kleine kans dat ík degene ben die last van je heeft.

nee, maar het boeit mij niet als mensen met kleingeld gaan betalen en dit helemaal gaan uittellen e.d. Dat de andere klanten geergerd worden is niet mijn probleem, eerder die van jou (en dat waarschijnlijk ook niet) en nog het meest die van hun.
och berg kleingeld op de ding gooien en dan roepen laat t wisselgeld maar zitten valt ook nooit in de smaak :p zal wel komen omdat er de kans is dat je teweinig betaald
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 15:32:55 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34795944
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

t gros is liev :p de rest zijn lelijke horken
[..]

och berg kleingeld op de ding gooien en dan roepen laat t wisselgeld maar zitten valt ook nooit in de smaak :p zal wel komen omdat er de kans is dat je teweinig betaald
En dat gebeurt ook
pi_34796157
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

En dat gebeurt ook
je betaald standaard toch teveel in de supermarkt
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 15:43:36 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34796272
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

je betaald standaard toch teveel in de supermarkt
te weinig.
pi_34796349
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

te weinig.
ow?
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 15:48:44 #95
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34796447
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ow?
Als ze geld neergooien en ze geven weer te weinig en ondertussen zijn ze al weg
pi_34796517
Kassa meisjes zijn leuk. Extra veel naar knipogen als je in de rij staat. Leuk die knalrode kop achter de kassa. Zijn de tomaten in de aanbieding mevrouw?
“Islam is a backward culture.”
“You can’t base a society on religion. The bible is no cookery book.”
www.supportdenmark.com
pi_34796693
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Renesite het volgende:

[..]

Als ze geld neergooien en ze geven weer te weinig en ondertussen zijn ze al weg
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef yoshimurak5 het volgende:
Kassa meisjes zijn leuk. Extra veel naar knipogen als je in de rij staat. Leuk die knalrode kop achter de kassa. Zijn de tomaten in de aanbieding mevrouw?
ja of je pinpas tich keer verkeerd door t sleufje weten te halen en ondertussen knipogen natuurlijk (A)
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 16:03:44 #98
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34796982
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:55 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

[..]

ja of je pinpas tich keer verkeerd door t sleufje weten te halen en ondertussen knipogen natuurlijk (A)
Dan ERG diep zuchten en maar zeggen.
"Zal ik het even voor je doen "
pi_34797053
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dan ERG diep zuchten en maar zeggen.
"Zal ik het even voor je doen "
dat moet dat kassameisje doen ja
pi_34797518
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:05 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dat moet dat kassameisje doen ja
Als ze je pinpas dan overpakt dat je dan haar hand aanraakt
“Islam is a backward culture.”
“You can’t base a society on religion. The bible is no cookery book.”
www.supportdenmark.com
pi_34797567
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef yoshimurak5 het volgende:

[..]

Als ze je pinpas dan overpakt dat je dan haar hand aanraakt
Yep
pi_34802548
Houdoe
Take on the situation, but not the torment ...
pi_34804959
quote:
Op maandag 6 februari 2006 08:55 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Dat is fijn als de klanten alles al op de band hebben liggen
ik dwing ze toch niet een andere kassa te nemen
pi_34805102
haha, dit topic doorlezen is grappig.
maar ik ben een heel lief kassameisje hoor!
pi_34835920
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef x_smilegirl_x het volgende:
haha, dit topic doorlezen is grappig.
maar ik ben een heel lief kassameisje hoor!
eh welke kassa waar enzo? dat ruikt naar een onderzoek
pi_34851262
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

eh welke kassa waar enzo? dat ruikt naar een onderzoek
als jij zin hebt om voor onderzoek naar Den Helder te komen
Albert Heijn 8692 (Julianaplein, Den Helder)
stel je je wel even netjes voor, dan weet ik dat je geweest bent
pi_34851292
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:42 schreef SevenWonders het volgende:
Houdoe
niks houdou!
kreeg laatst wéér een concert aan de kassa
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:35:56 #108
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_34851510
quote:
Kassameisjes.
Vriendinlief is ook kassameisje.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_34856571
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:23 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

als jij zin hebt om voor onderzoek naar Den Helder te komen
Albert Heijn 8692 (Julianaplein, Den Helder)
stel je je wel even netjes voor, dan weet ik dat je geweest bent
ow volgende week ofzo toch tijd zat
pi_35252654
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:28 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ow volgende week ofzo toch tijd zat
kom je dan de afsluitdijk overfietsen?
[edit] je komt uit Friesland toch? [/edit]
pi_35253113
quote:
wat moet je eigenlijk met het bonnetje? Bewijs voor je moeder dat je niet stiekem een reep hebt gekocht van d\\\'r huishoudgeld?
weet jij wel hoevaak zo bonnetje niet klopt
dat ze alles gewoon aanslaan ook de aanbiedingen?

kijk ik ben zelf heel makkelijk tot me mams er op ging letten en komt vrij vaak voor dat ze terug moest
Dus laat me niet in de maling nemen door die meiden
Salsa Española
pi_35253140
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:27 schreef Sjoem het volgende:
Heel leuk. Ja, héél leuk. Maar dat bedoel ik dus geheel sarcastisch.
Ga pauze houden of stop met jullie baantjes, zodat jullie de hele dag tijd hebben om met elkaar te kletsen.
Want ik, ja ik, wil gewoon netjes geholpen worden, en gevraagd worden of ik het bonnetje wil.
Want dat verdomde bonnetje wil ik! En dat behoor jij te vragen!
En wat je dit weekend gaat doen interesseert me geen hol! JA! JA!

Met vriendelijke groeten,

Sjoem.
Maak je niet zo druk man, ik werk ook in een supermarkt, en als de chef ziet dat jij niet volgens de regels je werk doet krijg je een waarschuwing op je dak waar je akelig van wordt. Gebeurt dit altijd, of alleen nu? Als het altijd gebeurt dan zou ik een klacht indienen .
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
  zondag 19 februari 2006 @ 14:29:34 #113
20572 Rino
wErkelijk
pi_35253906
Het uitzicht hierboven is daar beneden....
pi_35253955
Die zijn lelijk.

Bij ons in de ah zijn tenminste leuke kassameisjes.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_35254291
Kassameisjes zijn lelijk bij ons , en ik moet ze ook nog hele dag aanzien omdat ik er ook werk
zo'n lekker dikke Fatima , mmmmm
pi_35254829
Ik probereerde er laatst een te nemen op die lopende band. Dat lukt niet.
  zondag 19 februari 2006 @ 15:13:36 #117
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_35255091
Die kassameisjes hebben het maar zwaar te verduren met kutmarokkanen als Najib A. :

Parkeergarage + kassameisje
Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
pi_35255244
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:47 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

kom je dan de afsluitdijk overfietsen?
[edit] je komt uit Friesland toch? [/edit]
eh nee joh! met de bus
pi_35283938
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:03 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk man, ik werk ook in een supermarkt, en als de chef ziet dat jij niet volgens de regels je werk doet krijg je een waarschuwing op je dak waar je akelig van wordt. Gebeurt dit altijd, of alleen nu? Als het altijd gebeurt dan zou ik een klacht indienen .
Het gebeurt vaker.
pi_35309069
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

eh nee joh! met de bus
okay, ben je al geweest?

en dat fragment van Najib is wel leuk ja
vind hem meestal wel grappig
pi_35310257
quote:
wat moet je eigenlijk met het bonnetje?
"Bonnetje?"

'Ja hoor das goed, als je dan meteen eventjes je nummer wilt opschrijven..'

Relax, TAKE IT EASY, for there is nothing that we can do
pi_35311095
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

okay, ben je al geweest?

en dat fragment van Najib is wel leuk ja
vind hem meestal wel grappig
nee geen klein klein geld
pi_35400314
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:35 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

nee geen klein klein geld
kom zaterdag maar
ik werk 13-22 en ik heb géén naambordje haha
(en anders zou daar toch geen x_smilegirl_x opstaan, dus wat dat betreft )
en bus is idd een beter idee, anders heb je zulke zere voeten (en ik werk nu eenmaal niet in een massagesalon )
pi_35402102
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef electricity het volgende:

[..]

doorgaans wel ja
Jij valt op 15 - 17 jarigen
Krekker is de bom!
pi_35403143
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

kom zaterdag maar
ik werk 13-22 en ik heb géén naambordje haha
(en anders zou daar toch geen x_smilegirl_x opstaan, dus wat dat betreft )
en bus is idd een beter idee, anders heb je zulke zere voeten (en ik werk nu eenmaal niet in een massagesalon )
geen naambordje :/ paupersupermarkt?
pi_35412061
neehoor,mijn collega's hebben hem wel.
de mijne is stuk
pi_35412080
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
de mijne is stuk
En dan krijg je geen nieuwe?
pi_35414245
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
de mijne is stuk
en wat zou dr dan op moeten staan?
pi_35430795
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef Sjoem het volgende:

[..]

En dan krijg je geen nieuwe?
als ik de moeite neeem een nieuwe te vragen wel
pi_35430809
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:10 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

en wat zou dr dan op moeten staan?
Wendy
pi_35448442
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:40 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

Wendy
tis dat ik morgen niet kan , maar anders ging ik wel heel hard roepen
pi_35463194
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:50 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

tis dat ik morgen niet kan , maar anders ging ik wel heel hard roepen
okay, dan had ik je even voorgedaan hoe de intercom werkt
pi_35470711
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

met wat?
pi_35470712
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

met wat?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:57:10 #135
134706 Kevin_VS_Ps3
Een helpende hand....
pi_35486887
Bij ons de kassameisjes.

''IN de pauze: ow ik ben zo moe echt niet normaal gewoon'' hou godverdomme je bek verwend kreng je hoeft godverdomme niks te doen alleen op je kut te zitten stomme achterlijjke tieten naar vorenstekende doos.

Kassameisjes
doet meer dan wonderen!
pi_35490735
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:57 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Bij ons de kassameisjes.

''IN de pauze: ow ik ben zo moe echt niet normaal gewoon'' hou godverdomme je bek verwend kreng je hoeft godverdomme niks te doen alleen op je kut te zitten stomme achterlijjke tieten naar vorenstekende doos.

Kassameisjes
mooie omschrijving
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_35494632
quote:
Bij ons de kassameisjes.

Kassameisjes
Zitten ze alleen achter de kassa?

Want ik heb zelf ook bij een super markt gewerkt maar vond dat spiegelen toch wel redelijk zwaar (op abnormale hoogtes potten appelmoes neerzetten en dingen die achteraan stonden naar voren halen was niet okay, vooral niet als je constant moest bukken)
pi_35516418
quote:
Bij ons de kassameisjes.

Kassameisjes
Dan heb jij nog nooit de hele dag achter een kassa gezeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')