Als je dat plaatje van Kluivert weer eens post zonder enige tekst vind ik dat niet echt toevoegend. Dat we dit jaar de Champions League winnen is toch al wat langer duidelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tsjees, waar slaat dat nou weer op?![]()
Je weet best dat dat mijn tvp isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je dat plaatje van Kluivert weer eens post zonder enige tekst vind ik dat niet echt toevoegend. Dat we dit jaar de Champions League winnen is toch al wat langer duidelijk.
Ja ik bedoelde het ook 100% serieus enzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:26 schreef anoukforza het volgende:
pff..stoer zeggen dat Ajax \\\'\\\'buiten het duel om\\\'\\\' ook gaat winnen maar vervolgens 16 of 17 zijn en niet eens heengaan?
Harde kern van Den Bosch komt ook de hoek om kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
nashje de internethooligan van 16 jaar :\')
Dat klopt. Jouw tvp is één van de mooistequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je weet best dat dat mijn tvp is(en ja, tvp\'s kunnen toevoegender dan mijn tvp, maar het staat nog altijd beter dan alleen \'tvp\'). Bovendien post ik verder genoeg inhoudelijk om die ene tvp van mij niet als algehele beschrijving van mijn posts te gebruiken.
Je optimisme verder vind ik aanstekelijk. Ik hoop met je mee.
Volgens mij gingen we net behoorlijk langs elkaar heen (ook teruglezend hoe jij reageert op anoukforza etc). Don\\\'t worry, van mijn kant uit kan M0NTANA meepraten over mijn onkunde om bepaalde (in bijvoorbeeld M0NTANA\\\'s geval - sarcastische) posts juist te interpreteren / lezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat klopt. Jouw tvp is één van de mooiste. Maar ik post verder ook genoeg inhoudelijk, dus af en toe een \\\\\\\'trolletje\\\\\\\' of grapje moet kunnen
.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Is gewoon een Nederlands filmpje, maar van een Engels forum gehaald.
Wordt dat niet grotendeels bepaald door de eerdere Ajax - Feyenoord van dit seizoen? Als je al een keer verloren hebt, zie je de return meteen wat minder rooskleurig?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:02 schreef jna het volgende:
Toch moet ik met pijn in m\'n hart toegeven dat ik geen goed voorgevoel heb![]()
Misschien ook maar dat zit niet eens zo in m'n hoofd. Ik zit meer met het spel de laatste tijdquote:Op zondag 5 februari 2006 00:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wordt dat niet grotendeels bepaald door de eerdere Ajax - Feyenoord van dit seizoen? Als je al een keer verloren hebt, zie je de return meteen wat minder rooskleurig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |