Ik kan me die pegel van hem tegen Bayern dat jaar nog wel herinneren. Overstapje Litmanen buiten de 16, komt daar Finidi George even aan met zijn buitenkantje rechts, de bal zo in de rechterbovenhoek krullend (of pegelend, het was een vrij hard schotquote:
"Man, wat een team" bedoel jequote:Op zondag 5 februari 2006 00:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kan me die pegel van hem tegen Bayern dat jaar nog wel herinneren. Overstapje Litmanen buiten de 16, komt daar Finidi George even aan met zijn buitenkantje rechts, de bal zo in de rechterbovenhoek krullend (of pegelend, het was een vrij hard schot). Man, wat een doelpunt.
Mooi dat het ook op die manier bij de Feyenoorders leeft.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Merkie het volgende:
Godver, wat haat ik die \\\\\\\"Klassiekers\\\\\\\" toch. Ben zo zenuwachtig gewoon. Hoop stiekem dat het al afgelopen is als ik wakker word
. Maken jullie \\\\\\\'t Feyenoord een beetje makkelijk a.u.b.
?
Op 1 of andere manier ben je op zulke dagen ook EXTRA vroeg wakker waardoor het dus nog langer duurt.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Merkie het volgende:
Godver, wat haat ik die \\\"Klassiekers\\\" toch. Ben zo zenuwachtig gewoon. Hoop stiekem dat het al afgelopen is als ik wakker word
. Maken jullie \\\'t Feyenoord een beetje makkelijk a.u.b.
?
Zal wel een gelijkspel worden danquote:Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef Merkie het volgende:
Wel gek eigenlijk, dat er eigenlijk van beide kanten vaak een slecht voorgevoel over de wedstrijd heerst.
Ik zie een combinatie van 2-2, 93ste minuut, Huntelaar en jouw usericonquote:Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef Nashje het volgende:
Ik heb er best een goed gevoel over. Heb zo\'n gevoel dat Huntelaar belangrijk gaat worden.
Mooit doelpunt jaquote:Op zondag 5 februari 2006 00:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kan me die pegel van hem tegen Bayern dat jaar nog wel herinneren. Overstapje Litmanen buiten de 16, komt daar Finidi George even aan met zijn buitenkantje rechts, de bal zo in de rechterbovenhoek krullend (of pegelend, het was een vrij hard schot). Man, wat een doelpunt.
Zeker de spanning voor morgenquote:
K-J kennende zou dat niet eens zo raar zijn. Die gozer maakt (halve) omhalen bij de vleet.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie een combinatie van 2-2, 93ste minuut, Huntelaar en jouw usericon![]()
Dit was geen omhaal, meer een neerhaalquote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
K-J kennende zou dat niet eens zo raar zijn. Die gozer maakt (halve) omhalen bij de vleet.
Niet te snel zeggen, straks wordt het net als vorige week zondagquote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax gaat echt wel winnen straks!
Dan ben ik in ieder geval tot woensdag EXTREEM blijquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
ALS we winnen (ik reken er niet op) dan ga ik echt heel blij worden, zal een hoop frustratie weg werken iig
Hoezo tot woensdag?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:49 schreef jna het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval tot woensdag EXTREEM blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |