Kaapt zomaar een newbie het gras voor je voeten weg popje?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:09 schreef Klonk het volgende:
ff een bronvermelding dat Alexxxxxxxxx de bedenker is van deze grap en dat ik een topic er over wou openen, stukken beter dan dit stuk bagger ±r
d'r komt een mooie dag dat ze de bleke polsjes door snijdtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kaapt zomaar een newbie het gras voor je voeten weg popje?
stfu kutnewbie :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:09 schreef Klonk het volgende:
ff een bronvermelding dat Alexxxxxxxxx de bedenker is van deze grap en dat ik een topic er over wou openen, stukken beter dan dit stuk bagger ±r
Ik ben hier altijd, je weetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
he lamme zak, ben je er ook weer eens![]()
Dat was de tofste :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:21 schreef Klonk het volgende:
Plientje, gore snol
Net als jijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef Klonk het volgende:
whehehe, en iedereen trapte er blind in
lieg niet tegen mequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
dikke lul drie bier, ikke nie.....
géénquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:34 schreef Klonk het volgende:
als je voor 1 euro 50 tomaten koopt en je gooit er 2 tegen het huis van Yvonne hoeveel tomaten heb je dan nog over ?
echt niet, als je bij het huis van yvonne staat met 50 tomaten, dan gooi je er toch niet maar 2 tegen het huis aanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Klonk het volgende:
fout
Als zij in dat huis past, dan kunnen er zéker 50 tomaten tegen :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef Klonk het volgende:
mischien heeft ze wel een heel klein huis waar je geen 50 tomaten tegen aan kunt gooien
+ 10 scherp, ik ga slapen, doodmoe gewerkt en teveel bier gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als zij in dat huis past, dan kunnen er zéker 50 tomaten tegen :\')
trustequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
+ 10 scherp, ik ga slapen, doodmoe gewerkt en teveel bier gehad.![]()
wie maakt hier een plaatje bij?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:25 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Kras de pols door en win!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |