oow dus het is Christenen tegen Moslims, Geschiedenis toont wel wie altijd sterker is geweest.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, want er zijn nog altijd meer christenen dan moslims in de wereld. en belangrijker: die christenen zijn veel beter bewapend.
De schoonmakers.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Huh, maar wie gaat dan die kutbaantjes doen?
Hij blijft leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:05 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
En ook in deel 5 komt ie weer;
[afbeelding]
![]()
Doet er niet toe, dit is een principekwestie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
er zijn redelijk wat 13/14 jarigen die dat soort baantjes wel wil hoor.. zelfs in een relatief kleine gemeente zoals hier...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik wou zeggen hypocriete moslims, maar ik ken eigenlijk geen andere soort.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Er zijn genoeg jongeren...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
geen van beiden, zullen hemel betreden naar Islamitisch overtuiging, tenzij ze hen intentie hadden gezuiverdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat is lullig voor al die zelfmoordterroristen.
Ach, volgens jullie religie zullen er ook geen 72 maagden voor de Deense cartoonisten zijn.
Moslims gaan toch niet zomaar Jezus tekenen ???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kom op, Meki... da\'s prima voor de moslims... houden zij lekker hun potlood in hun zak. Maar je gelooft toch zelf ook niet dat moslims zich houden aan dingen die in de bijbel staan
V.
Mijn geile moslim, wat doe je?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:07 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zaterdagavond op Fok...
Get a life, ga stappen of zo...
aldus een Fok!er op zaterdagavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:07 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zaterdagavond op Fok...
Get a life, ga stappen of zo...
Je begon toch echt zelf over de moslimwereld.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
oow dus het is Christenen tegen Moslims, Geschiedenis toont wel wie altijd sterker is geweest.
Wanneer je een beetje humor en een leuk idee hebt is dat zeker geen probleem, al doe je het voor de lol, al doe je het om christenen te beledigen! Dat mag hier, geweldig he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims gaan toch niet zomaar Jezus tekenen ???
nee humor is excuus - mensen moeten niet onnodig beledigd wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wanneer je een beetje humor en een leuk idee hebt is dat zeker geen probleem, al doe je het voor de lol, al doe je het om christenen te beledigen! Dat mag hier, geweldig he?
Hey, ik heb de leeftijd om elke zaterdagavond uit te gaan om te sjansen al lang en breed gepasseerd...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
aldus een Fok!er op zaterdagavond
Belediging is relatief en persoonlijk. Misschien ben ik wel beledigd door deze post van jou. Betekent dat dan dat die post verwijderd moet worden?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
nee humor is excuus - mensen moeten niet onnodig beledigd worden
Ik vind jou dom.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Good comeback.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
Moslims gaan toch niet zomaar Jezus tekenen ???
ja natuurlijk als jij dat vindt dan moet je het zeggen met een goede redenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Belediging is relatief en persoonlijk. Misschien ben ik wel beledigd door deze post van jou. Betekent dat dan dat die post verwijderd moet worden?
mensen moeten zich niet zo snel onnodig beledigd voelen door een spotprent in een vreemde krant in een ver land.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Humor maakt het leven beter, belediging doet geen enkel rationeel mens echt kwaad, zeker niet wanneer het grappig en onpersoonlijk bedoeld is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Het punt is echter dat die goede reden persoonlijk is. Dan blijf je aan de gang. Los daarvan kun je aangifte wegens belediging doen en vervolgens zal de rechter dan een uitspraak doen. Heel wat heilzamer dan het in brand steken van ambassades.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
ja natuurlijk als jij dat vindt dan moet je het zeggen met een goede reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |