de respect hebben ze al ik ben een moslim en ik respecteer jou en beledig jou NIETquote:Op zondag 5 februari 2006 00:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik sta versteld waar het respect van veel moslims voor niet moslims is gebleven...
Mensen die daar geen respect voor hebben zijn verkeerd bezigquote:Op zondag 5 februari 2006 00:06 schreef whosvegas het volgende:
[..]
En respect voor homo\'s en voor vrouwen?
Waar is het respect voor andersdenkenden dan? Waar is eht respect voor de mensen die die prenten getekend hebben? Respect is niet alleen krijgen, maar ook geven. En aan geven daar zijn moslims niet goed in.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
de mensen waardit gericht zijn zien dit niet als humor maar als een grove belediging
de mensen staan juist versteld waar de respecteren van geloof is gebleven
Dit is ook op zo bijna gelijke wijze gezegd op het journaal door een moskee ganger.Gelukkig wordt ook dit gemeld in de pers al is het heel zeldzaam.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Misschien: \\\"Hé onze reactie is wel heel erg buiten proporties en buitenzinnen. En doordat we ambasaddes in de fik steken en onschuldige mensen met de dood bedreigen, komt dat op het nieuws. En dan willen mensen ook wel weten wat die aanleiding precies was. En vandaar dat andere kranten het ook publisheren.Als we normaal fatsoenlijk gereageerd hadden. Dan had geen haan ernaar gekraait. En waren de prent ook niet in andere kranten te zien geweest.\"
Dat lijkt mij een normale gedachtegang.
mensen die dit hebben getekend horen geen respect te krijgen omdat zij zelf geen respect naar buiten brengenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:08 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Waar is het respect voor andersdenkenden dan? Waar is eht respect voor de mensen die die prenten getekend hebben? Respect is niet alleen krijgen, maar ook geven. En aan geven daar zijn moslims niet goed in.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is niet jou schuld... maar mijn schuld.
Ik kan ze wegpoetsen.![]()
Nee, moslims kunnen per definitie niks verkeerd doen. We weten het inmiddelsquote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
de respect hebben ze al ik ben een moslim en ik respecteer jou en beledig jou NIET
andersom gebeurt dat NIET
Dus jij komt uit iran?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
de mensen waardit gericht zijn zien dit niet als humor maar als een grove belediging
de mensen staan juist versteld waar de respecteren van geloof is gebleven
Nee, weinig mensen worden als crimineel geboren. Ik geloof zelfs dat veel Marokkaanse jongens normale burgers waren geweest wanneer ze binnen niet-islamitische gezinnen waren opgevoed.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je hier bedoelt dat moslimkinderen per definitie en al in de wieg crimineel zijn
V.
Vertel dat maar aan de ambassadeurs in Syrië. Wat hebben die gedaan dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
mensen die dit hebben getekend horen geen respect te krijgen omdat zij zelf geen respect naar buiten brengen![]()
Nou nou Meki. Je scheert wel elke westerling over één kam hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
de respect hebben ze al ik ben een moslim en ik respecteer jou en beledig jou NIET
ik kom uit Nederland ? als ik niet uit Nederland kwam moet ik dan terug ?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef Indirah het volgende:
[..]
Dus jij komt uit iran?
Waarom ben je dan hier? Als ik vragen mag?
Merendeel vlucht immers omdat ze het niet eens zijn met het regime daar dacht ik tenminste
ik respecteer jou ook, k heb je niet beledigd.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik scheer elke westerling die andere mensen beledigt en graag mensen provoceertquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Nou nou Meki. Je scheert wel elke westerling over één kam hoor.
Nee, okee. Omdat je het had over het geven van namen aan crimineel kroost. Dat zou namelijk betekenen dat ze crimineel zijn op het moment dat ze de naam krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Nee, weinig mensen worden als crimineel geboren.
Dat gaat altijd met golf bewegingen. Het westerse gedachte goed zette na het Ottomaanse rijk heel erg op.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:04 schreef Idiosincrasico het volgende:
De Islam is de jongste van de grote religies. Wat eigenlijk ook direct het volledige geloofsfundament voor deze overtuiging wegneemt.
Gelukkig zijn er ook nog normale wel nadenkende moslims in de wereld.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dit is ook op zo bijna gelijke wijze gezegd op het journaal door een moskee ganger.Gelukkig wordt ook dit gemeld in de pers al is het heel zeldzaam.
Dan moet je dat zo schrijven. Als je wilt discussiëren moet je wel eerst de basisprincipes van discussiëren doorhebben.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik scheer elke westerling die andere mensen beledigt en graag mensen provoceert
er waren wat moslims die een bepaald beeld en muurschildering in een buurt niet waardeerde. ze kwamen er wonen en begonnen met protestacties...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vindt ik dus nergens op slaan. Laten we 11 september er maar weer eens bij halen. Het excuus om dingne over moslims te mogen roepen en binnenlandse maatregleen nemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, hiermee los je wat op:
[afbeelding]
Je bent hier dus geboren! En je vind het dus terecht dat een land een stelling inneemt die oorlog kan veroorzaken?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kom uit Nederland ? als ik niet uit Nederland kwam moet ik dan terug ?
Een Belgische filosoof gaf als oplossingsrichting dat we wekelijks dergelijk soort prenten moeten afbeelden om iedereen met de neus op de feiten te drukken.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[knip]
9/11 is anders niet het enige wat dankzij hen gebeurd is.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vindt ik dus nergens op slaan. Laten we 11 september er maar weer eens bij halen. Het excuus om dingne over moslims te mogen roepen en binnenlandse maatregleen nemen.
Als er iest is uitgemolken voor eigen gewin is het 11 september wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |