Ik begrijp dat je wat traag bent vanavond. Maar ik zal niet flauw doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik nou rekenen vanaf het moment dat jij gepost hebt of vanaf het moment dat de boodschap tot me doordrong![]()
Dat zal nu zeer rap gebeuren jaquote:
Snap ik ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:51 schreef Inca het volgende:
Waarom moet dat blokhoofd die spotjes doen![]()
Omdat ze met dat vette lijf niet mee kan dansenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:51 schreef Inca het volgende:
Waarom moet dat blokhoofd die spotjes doen![]()
Je zal blijven overnachten, moet je maar zo ¤ 500.- uit je broekzak halenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad dat daar niet aangedacht is.
Mag je ni eenseen handtas hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Je zal blijven overnachten, moet je maar zo ¤ 500.- uit je broekzak halenwant je handtas mag niet mee
![]()
Viola niet dansenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:53 schreef Ines.B het volgende:
[..]
Omdat ze met dat vette lijf niet mee kan dansen
Hahaha jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je zou het wel gaan denken, maar haar topic, word al wel heel leuk, zeker met die DNA cap erbij![]()
Volgens mij zat Holt achter hem aanquote:
Briljant!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je wat traag bent vanavond. Maar ik zal niet flauw doen.
Als jij nou gewoon begint, dan zal ik de stopwatch wel op tijd indrukken.
moet je wel een grote broekzak hebben en met ritsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Je zal blijven overnachten, moet je maar zo ¤ 500.- uit je broekzak halenwant je handtas mag niet mee
![]()
Dat meen je niet? dus even stiften, of neus poederen is er niet bijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Prima, ik ben een geduldig mens.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:56 schreef demins het volgende:
[..]
Briljant!
Als ik begin ben je de eerste die het weet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |