DIE GASTEN BLOKKEREN EEN FIETSPAD GVD , en ik remde, en liet mijn belletej tevergeefs rinkelen, maar ik stond zelfs een meter achter hen , en zei pardon maar nee hoor, dove student "verstaat me niet"...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:52 schreef Dirktator het volgende:
Als je bel naar behoren had gefunctioneerd, had je geen amok gemaakt. De schuld ligt derhalve niet bij de Chinese exchange student, die waarschijnlijk met veel moeite probeert te integreren in de Nederlandse samenleving, maar bij jou, de luie kaaskop die denkt: ach, ik hoef geen bel op mijn fiets te hebben, gebruik ik toch niet.
Een goed werkende rem was ook wel handig geweest.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:52 schreef Dirktator het volgende:
Als je bel naar behoren had gefunctioneerd, had je geen amok gemaakt. De schuld ligt derhalve niet bij de Chinese exchange student, die waarschijnlijk met veel moeite probeert te integreren in de Nederlandse samenleving, maar bij jou, de luie kaaskop die denkt: ach, ik hoef geen bel op mijn fiets te hebben, gebruik ik toch niet.
ik reed rechtdoor waardoor die mongool spontaan zonder achter zich te kijken gewoon een stap opzij deed...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:55 schreef 700MB het volgende:
[..]
Een goed werkende rem was ook wel handig geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |