quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Juist fijn om alleen te kijken. Hier kijkt heel de familie mee en ben ik de enige die het ook nog wil horen. Wat dus niet lukt met 4 pratende personen om me heen.
jah mijn pc is een beetje gecrasht dus mijn tvkaart doet het niet. Dus had mijn tv van de slaapkamer naar de pckamer gesleept.... dat ding is zwaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:25 schreef Lynx666 het volgende:
En ik ben thuis de enige die kijktLeve mn eigen tv(kaart)
Verder moet ik het met jullie doen.
Ah, ik dacht dat je zei bedoeldequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:28 schreef Cee het volgende:
Mwoah, uitdrukking die een beetje verkeerd valt maar het is laat dus ik irriteer me aan de kleinste dingen nu.
Plus, Aäron, mijn kleine, lieve Aäron is eruit, laat me rouwen please.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder was kwaad omdat ze er Harm inhouden die nog slechter is.
ik heb hem al verbeterd.... beetje snel getyptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je zei bedoelde.
Leg uit.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:28 schreef Cee het volgende:
Mwoah, uitdrukking die een beetje verkeerd valt
Nee, joh!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je zei bedoelde.
Ai das jammer van je tvkaart. Dat vind ik hier zo ideaal; Idols op windowtje links, FOK op windowtje rechtsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah mijn pc is een beetje gecrasht dus mijn tvkaart doet het niet. Dus had mijn tv van de slaapkamer naar de pckamer gesleept.... dat ding is zwaar![]()
enne ik kijk dus ook alleen.... me vriend zit beneden op de bankvoetbal en sport te kijken zo.... hij HAAT idols
![]()
Ja mijn moeder ook, kwaliteit hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leg uit.....
Me moeder is trouwens voor Floortje en Angelique..... me moeder heeft wel smaak al zeg ik het zelf
Ik ga me tvkaart morgen wel fixen.... nu geen zin meer in.... eerst uitslag dsds kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef Lynx666 het volgende:
Ai das jammer van je tvkaart. Dat vind ik hier zo ideaal; Idols op windowtje links, FOK op windowtje rechts.
En de anderen hier in huis denken precies hetzelfde over idols als jouw vriend. Met het verschil dat ze voetbal óók haten
-vaduz- als broer betekent ook veel voetbal hier :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga me tvkaart morgen wel fixen.... nu geen zin meer in.... eerst uitslag dsds kijken
Ik kom uit een voetbalfamilie..... en normaal kijk ik ook sport en voetbal... maar Idols is op dit moment een stuk belangrijker
Klopt! misschien was zijn kapsel niet origineel, echter vond ik de manier waarop de stylist omging met het kapsel van Jamai wel strak.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Bedoel je vorige week? Dat vond ik tamelijk afzichtelijk, dat piekhaar. Tijdens Idols 1 was hij beter gecoiffed.
Ik vond het lelijk, t was te lang om het allemaal omhoog te gooienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! misschien was zijn kapsel niet origineel, echter vond ik de manier waarop de stylist omging met het kapsel van Jamai wel strak.
En mijn vader vind het raar dat die omgebouwde "de Mauresmo van Idols" er niet uitging inplaats van die baardaapquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder was kwaad omdat ze er Harm inhouden die nog slechter is.
Ja okay, het had wel korter gemogen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vond het lelijk, t was te lang om het allemaal omhoog te gooien
Zo wacht ik al sinds de start van Idols op de exit van Sergequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
pffff, hier wachte ik nou al 2...nee, 5 weken op, en eindelijk is het zover, Aäron is eruit. echt waar, ik kreeg stteds weer het idee dat ie gewoon een epileptische aanval kreeg als ie danste. en dan die gele ogen, had laatst een oggontsteking, en toen zagen mijn ogen er nog gezonder uit dan die van hem.
ga nu denk ik een s ff mijn mening posten in de top 7 van deze week
same here.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo wacht ik al sinds de start van Idols op de exit van Serge.
Wie bedoelt hij daarmee?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef bergkampf het volgende:
[..]
En mijn vader vind het raar dat die omgebouwde "de Mauresmo van Idols" er niet uitging inplaats van die baardaap
Tis keihard maar waar.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
het spijt me dan toch voor je, maar dan kun je denk ik wachten tot ie op 11 maart de finale verliest
Ik dacht daar idd nog aan toen dat in beeld kwam :')!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Gefeliciteerd Jan Siger.
/Svensational.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Z'n vader keek naar discovery channel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |