Hoezo, die heeft toch nog nooit op een kruk gezetenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
Eens kijken of Ellen zometeen oprecht meevoelt met Aäron
De meest onoprechte ontzetting staat nog altijd op naam van Floortje
Ze zijn alle drie bagger.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:55 schreef TimmyAsd het volgende:
De jongen met de beste stem vd drie gewoon weg
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
En anti-Idol Harm is weer een ronde verder
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:56 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snapikniet. Bij Jim zag ik ook wel dat hij aantrekkelijk was voor meisjes, maar Serge is gewoon eng.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn looks, daar vallen de jonge dames op.
Ze had die onoprechte blik vanuit de bankquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
Hoezo, die heeft toch nog nooit op een kruk gezeten.
die is hoop ik volgende week aan de beurt!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Hij was duidelijk de minst baggere. Harm is gewoon een schande en serge heeft duidelijk niet de stem, en wmb ook totaal niet het uiterlijk.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:56 schreef octopussy het volgende:
jezus ik heb mijn hele zak chips leeggevreten, en ik weet nog niet eens welke smaak het was![]()
Vind je hem nog steeds authentiek?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Nou, idd, maar misschien zijn mijn instellingen verkeerd of zoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Snapikniet. Bij Jim zag ik ook wel dat hij aantrekkelijk was voor meisjes, maar Serge is gewoon eng.
Precies, ik snap er ook geen *piep* van. Zingen kan hij niet, en zo bijzonder is zijn uitstraling ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Snapikniet. Bij Jim zag ik ook wel dat hij aantrekkelijk was voor meisjes, maar Serge is gewoon eng.
Ik lach mezelf de tieten uit de trui... Vanaf de eerste keer dat ik \'m zag wilde ik dat hij ver zou komen... Maar ik had nooit verwacht dat hij werkelijk gekke dingen zou gaan doenquote:
moet je even op de zak kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:56 schreef octopussy het volgende:
jezus ik heb mijn hele zak chips leeggevreten, en ik weet nog niet eens welke smaak het was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |