Zondag het nieuwe gezicht bij de open dag van Heracles hoop ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Zou hij nog steeds carpoolen met Yakubu, die dan vervolgens de hele tijd belt met één van zijn vijf GSM's?
Volgens de papieren VI zou Fredje bijna weg zijn bij Vitesse, alleen waarheen wordt niet gemeld.
Nee ik weet helaas niets, ik weet alleen dat onze voorzitter heeft aangegeven dat de vraagprijs van Vitesse en probleem was en dat het rondkomen met de speler niet zo'n probleem zou zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:10 schreef DeVinger het volgende:
Reken daar maar niet op, of je moet meer weten?
Jullie hebben toch genoeg aanvallers? Everton, Höcher, van den Bergh, Quansah...?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee ik weet helaas niets, ik weet alleen dat onze voorzitter heeft aangegeven dat de vraagprijs van Vitesse en probleem was en dat het rondkomen met de speler niet zo'n probleem zou zijn.
Verder heeft vorige week een eerste onderneming een overeenkomst getekend om Diamantsponsor te zijn. Ik weet niet welke bedragen daarmee gemoeid zijn, maar wellicht dat er daardoor weer wat middelen zijn vrijgekomen voor Benson.
Voorlopig is het niet meer dan hoop dat hij komt.
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef LongOne het volgende:
[..]
Jullie hebben toch genoeg aanvallers? Everton, Höcher, van den Bergh, Quansah...?
Klopt, die kwam niet meer aan de bak nadat hij vorig seizoen in het midden van het seizoen kritiek gaf op Brood. Daarvoor eigenlijk ook al niet. Toch jammer, redelijke voetballer die nog moet kunnen groeien. Vooral onder Bosz deed hij het zeker niet onaardig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:26 schreef methodmich het volgende:
Höcher is verhuurd aan Helmond Sport!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |