abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52049551
Zou hij nog steeds carpoolen met Yakubu, die dan vervolgens de hele tijd belt met één van zijn vijf GSM's?

Volgens de papieren VI zou Fredje bijna weg zijn bij Vitesse, alleen waarheen wordt niet gemeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52049616
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Zou hij nog steeds carpoolen met Yakubu, die dan vervolgens de hele tijd belt met één van zijn vijf GSM's?

Volgens de papieren VI zou Fredje bijna weg zijn bij Vitesse, alleen waarheen wordt niet gemeld.
Zondag het nieuwe gezicht bij de open dag van Heracles hoop ik.
pi_52049651
Reken daar maar niet op, of je moet meer weten?
pi_52049744
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:10 schreef DeVinger het volgende:
Reken daar maar niet op, of je moet meer weten?
Nee ik weet helaas niets, ik weet alleen dat onze voorzitter heeft aangegeven dat de vraagprijs van Vitesse en probleem was en dat het rondkomen met de speler niet zo'n probleem zou zijn.

Verder heeft vorige week een eerste onderneming een overeenkomst getekend om Diamantsponsor te zijn. Ik weet niet welke bedragen daarmee gemoeid zijn, maar wellicht dat er daardoor weer wat middelen zijn vrijgekomen voor Benson.

Voorlopig is het niet meer dan hoop dat hij komt.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:18:18 #105
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52049796
Hij moet blijven, prachtige voetballer, geweldige cultheld!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:21:02 #106
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_52049863
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nee ik weet helaas niets, ik weet alleen dat onze voorzitter heeft aangegeven dat de vraagprijs van Vitesse en probleem was en dat het rondkomen met de speler niet zo'n probleem zou zijn.

Verder heeft vorige week een eerste onderneming een overeenkomst getekend om Diamantsponsor te zijn. Ik weet niet welke bedragen daarmee gemoeid zijn, maar wellicht dat er daardoor weer wat middelen zijn vrijgekomen voor Benson.

Voorlopig is het niet meer dan hoop dat hij komt.
Jullie hebben toch genoeg aanvallers? Everton, Höcher, van den Bergh, Quansah...?
pi_52050016
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef LongOne het volgende:

[..]

Jullie hebben toch genoeg aanvallers? Everton, Höcher, van den Bergh, Quansah...?
Nee

1. Everton - Goede spits
2. Höcher - Meer iemand voor de flanken of op het middenveld en is al verhuurd aan Helmond Sport.
3. Quansah - Meer middenvelder dan spits.
4. van den Bergh - Aanvallende middenvelder.

Verder hebben we Gluscevic, maar die is al redelijk blessuregevoelig en maakt de 90 minuten niet echt makkelijk meer vol. We zoeken dus wel degelijk nog een spits, het liefste een balvaste, kopsterke spits. Benson lijkt me fysiek redelijk sterk (in de lucht misschien wat minder) in orde en is ook nog redelijk jong en heeft potentie.
pi_52050019
Höcher is verhuurd aan Helmond Sport!
www.thuisuiteten.nl
pi_52050087
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:26 schreef methodmich het volgende:
Höcher is verhuurd aan Helmond Sport!
Klopt, die kwam niet meer aan de bak nadat hij vorig seizoen in het midden van het seizoen kritiek gaf op Brood. Daarvoor eigenlijk ook al niet. Toch jammer, redelijke voetballer die nog moet kunnen groeien. Vooral onder Bosz deed hij het zeker niet onaardig.

Maar over Benson weer. Waarom krijgt hij daar eigenlijk geen echte kans? Hij doet het volgens mij nu ook weer niet onaardig in de voorbereiding.

[ Bericht 12% gewijzigd door Blawh op 02-08-2007 17:38:48 ]
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:58:39 #110
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52050863
Benson is in de lucht sterk, is sowieso fysiek ook sterk, erg snel, wel behendig met de bal maar geen goeie techniek. Ik zie hem niet iemand uitspelen zoals Lazovic dat deed. Verder vind ik hem afrondend matig, kijk naar de drie 1-op-1's tegen de keeper van NAC, alle 3 won de keeper.

Hij moet niet weg, maar zijn contract loopt over een jaar af en hij wil niet bijtekenen omdat hij niet weer wisselspeler wil zijn. Hij wil soort van garanties/meer kans op een basisplaats. Volgens mij ziet Aadje het meer in Kolk en Gommans zitten. Ik niet, ik zie het meer in Fredje zitten.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_52051430
Kolk en Fredje, Gommans weet ik nog niet
pi_52695049
Hij gaat topscorer van de bier league worden .
pi_54502028
Valt toch nog een beetje tegen qua doelpunten, die neemt vooral z'n maatje Garcia voor zijn rekening. Maar in de samenvattingen valt hij mij toch altijd wel positief op . Volgend jaar vast weer terug in de Eredivisie.
  zondag 2 maart 2008 @ 14:15:45 #114
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_57103819
Hij staat er inmiddels op 6 treffers , benieuwd of Fredje ook in de basis blijft spelen als RKC weer terug is in de eredivisie.
pi_57105714
Ik had best grote verwachtingen van Benson. Achteraf gezien misschien te grote verwachtingen..... Op Garcia na presteert eigenlijk geen enkele spits dit jaar goed bij RKC....
pi_57155872
Kevin Vink als ie invaller is wel toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_57155969
Achteraf blij dat Lakic naar Heracles is gekomen, ook al is het waarschijnlijk voor maar 1 seizoen. Ik volg RKC momenteel niet zo, maar 6 doelpunten is niet echt denderend bij de koploper in de JL.
pi_57163504
Ik mis hem wel bij Vitesse. Fredje prikte toch regelmatig een bal erin als invaller, dat laten ze nu na bij Vitesse .
pi_60513488
Is mij eigenlijk best tegengevallen bij RKC, had verwacht dat hij meer goals zou maken gezien zijn status als doeltreffende invaller bij Vitesse. Misschien dat hij dit seizoen kan 'doorbreken', die zie ik graag in de Eredivisie terugkeren.
pi_60624541
Benson! Fredje Benson! Jabba-dabba-doo!
pi_69641731
13 goals dit seizoen, niet slecht . Tegen De Graafschap was hij ook erg gevaarlijk.

Wellicht volgend seizoen weer in de Eredivisie met of zonder RKC?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:05:27 #122
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_69642236
Ik vind 13 doelpunten bij een titelkandidaat niet echt aansprekend eerlijk gezegd.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')