ja met zijn humor heeft ie er ook aan meegewerkt , een goed groepsgevoel is het allebelangrijste aldus van bastenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:03 schreef marsu het volgende:
Fred is toch wel de architect achter deze titel.
Ik sluit niets uit. Als je ziet hoeveel talent die jongen heeft, moet het er toch eens uitkomen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:27 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoor sommigen al voorzichtig zeggen dat Benson best wel eens de nieuwe Pélé zou kunnen worden, wat denken jullie?
Klasse knul! Had je je t-shirt met de foto van Benson voorop aan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef Elvislives het volgende:
Heel Pinkpop is nu bekend met het fenomeen Fredje Benson dankzij een promotiecampagne van mij en een andere Benson-fan!
Yakubu is véél goedkoper dan Bel Company.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
Vitesse barst langzamerhand van de cultspelers zeg...
Yakubu van Bel Company, Remco van der Schaaf, Dikke Theo, de geblondeerde apothekerskeeper, Peter de rockster, Michael Dingsdag (al is die nu weg), Benson, Chille Purrel....
.quote:„ Het is niet zo dat als je Lazovic bent, je ook zeker bent dat je speelt. Al is het wel zo dat het niet alleen aan hem ligt, maar ook aan de spelers om hem heen.” Van alle aanvallers is Fred Benson het best op dreef. Hij speelde in België slechts twintig minuten, maar scoorde wel zijn zevende treffer uit de oefencampagne. „ Hij wil altijd naar de goal, dat spreekt me aan”, loofde De Mos.
hmmm....Pryor is toch wel uhm...vrij groot, zeg maar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:07 schreef Elvislives het volgende:
Belachelijk "Voorin hebben we wat meer body met Anduele Pryor". Nou Aadje, ik weet niet wat jij vindt, maar als jij Fredje in een donker steegje tegenkomt, kom je ook niet met een droge broek thuis!
Fredjemoetindebasis.nl!!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
hmmm....Pryor is toch wel uhm...vrij groot, zeg maar.
Jij dan toen Fredje net een beetje kwam kijken in het 1e elftal. "Het is echt een woest grote neger! -Nou, volgens mij valt dat wel mee hoor. Nee echt niet, woest!" Klein opdondertje dat het is vergeleken met Prijorquote:
Ik sluit mij aan bij Elvislives:quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jij dan toen Fredje net een beetje kwam kijken in het 1e elftal. "Het is echt een woest grote neger! -Nou, volgens mij valt dat wel mee hoor. Nee echt niet, woest!" Klein opdondertje dat het is vergeleken met Prijor.
Idd, het lijkt mij ook een lolbroekquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Fredje Benson zie ik meer als een goedlachse allemansvriend dan een woeste neger als ik eerlijk ben.
Of heb ik nu een verkeerd beel van Fred![]()
Hij is idd een lieve zwart getinte manquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Fredje Benson zie ik meer als een goedlachse allemansvriend dan een woeste neger als ik eerlijk ben.
Of heb ik nu een verkeerd beel van Fred![]()
Was gewoon een buitensporige actie van Sankoh. En die jankkeeper moest zich er ook nog eens mee komen bemoeien.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:58 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Fred kent Lazovic nog niet zo goed...
Benson & Asamoah Gyan: hét duo voor de toekomst!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef DeVinger het volgende:
Fredje heeft zich dit seizoen definitief bewezen. Dat was vorig jaar al voor de vitesse-fans, met belangrijke goals tegen Willen II en NEC, maar dit jaar ook voor de buitenwereld. Met Lazovic en Junker heeft hij zich goed kunnen ontwikkelen en hij lijkt zelfs sneller aan te haken dan 'topaankoop' Junker. Ben benieuwd of hij Ghana op deze manier een keer kan bekoren?
Black Starquote:Meulens duwt Junker naar vierde plan
De Deense spits Mads Junker lijkt veroordeeld tot een bijrol bij Vitesse. Junker bleef zaterdag tegen Willem II (0-0) negentig minuten op de bank. Hij is zijn plaats kwijt aan Fred Benson.
De Mos: „Benson is boven Junker uitgegroeid.” Na de wissel van Benson kwam niet Junker maar Youssouf Hersi en later jongeling Rihairo Meulens in de ploeg. „Omdat ik werklust nodig had en Meulens een jager is”, zei De Mos. „Junker is geschikt als we veel op de helft van de tegenstander spelen.”
Tofquote:Oost-Europese interesse voor Benson
Dinamo Kiev, CSKA Moskou en Shakhtar Donetsk volgen spits.
Vitesse-aanvaller Fred Benson heeft de belangstelling gewekt van scouts van clubs uit Oost- Europa. De 23- jarige Amsterdammer staat op de lijstjes van Dinamo Kiev en Shakhtar Donetsk uit de Oekraïne en CSKA Moskou uit Rusland. Zoals zo vaak in voetbal is de interesse op toevallige wijze tot stand gekomen. Scouts van voornoemde clubs volgden recentelijk de verrichtingen van Vitesse’s steraanvaller Danko Lazovic in de partijen tegen FC Twente, PSV en NAC Breda. De clubtopscorer, nadrukkelijk begeerd door PSV, maakte in deze ontmoetingen echter geen indruk. En Benson juist wel.
Benson reageerde gisteren met een brede lach op de buitenlandse belangstelling. „Ik had wel gehoord dat er scouts op de tribune zaten, maar ik wist niet van welke clubs”, aldus Benson. „Het is leuk om te horen dat deze clubs me volgen. Maar ze hebben zich niet bij mij of mijn zaakwaarnemer gemeld.” Onlangs heeft Vitesse het aflopende contract van Benson met een jaartje verlengd, door de optie in de huidige verbintenis te lichten. Beide partijen zijn nog steeds in conclaaf over een geheel nieuw contract, dat de voetballer tot medio 2010 aan de Arnhemse club zal binden.
„Ik heb nog niet getekend”, aldus Benson. „Ik heb tegen de club gezegd dat ik eerst wil zien wat er bij Vitesse gaat gebeuren. Welke spelers komen er bij en wie gaan er weg. Als ik dat weet, dan is het voor mij ook duidelijk of het met mij weer zo zal gaan als in de afgelopen seizoenen.” Daarmee doelt Benson op zijn status in Arnhem, waar hij in zijn derde jaar bij de hoofdmacht niet zeker is van een basisplaats. „Ik had het gevoel dat veel mensen mij ook vooral zagen als invaller”, aldus Benson. „Daarom ben ik heel blij dat ik de afgelopen drie wedstrijden goed heb gespeeld terwijl ik in de basis stond. Tegen Twente had ik een assist voor de strafschop, tegen PSV ging het goed en tegen NAC maakte ik twee goals. Zo kan ik de mensen laten zien dat ik ook goed kan spelen vanaf het begin.”
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef koningdavid het volgende:
Het zou me eerlijk gezegd ook niet verbazen als Benson komend seizoen Vitesse kampioen maakt.
Benson en Vitesse, beetje vergelijkbaar met Maradonna en Napoli.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |