abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38566605
Ja, met zijn humor heeft hij een grote bijdrage geleverd.
That's all folks!
pi_38566728
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:03 schreef marsu het volgende:
Fred is toch wel de architect achter deze titel.
ja met zijn humor heeft ie er ook aan meegewerkt , een goed groepsgevoel is het allebelangrijste aldus van basten
pi_38567399
De beste speler in de finale inderdaad.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_38568215
Hij hield Huntelaar scherp
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:15:15 #55
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38594819
Heel Pinkpop is nu bekend met het fenomeen Fredje Benson dankzij een promotiecampagne van mij en een andere Benson-fan!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_38595231
Ik hoor sommigen al voorzichtig zeggen dat Benson best wel eens de nieuwe Pélé zou kunnen worden, wat denken jullie?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_38596192
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:27 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoor sommigen al voorzichtig zeggen dat Benson best wel eens de nieuwe Pélé zou kunnen worden, wat denken jullie?
Ik sluit niets uit. Als je ziet hoeveel talent die jongen heeft, moet het er toch eens uitkomen!
pi_38597675
Benson
huup huup
barbatruuk
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:29:02 #59
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_38598445
Het volgende WK wordt Ghana wereldkampioen onder aanvoering van Fred.
"Schijten? 5e verdieping!"
pi_38598555
Het zou me eerlijk gezegd ook niet verbazen als Benson komend seizoen Vitesse kampioen maakt.

Benson en Vitesse, beetje vergelijkbaar met Maradonna en Napoli.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_38615241
Waarom al dat vieze cynisme. Nepperds.
pi_38617516
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef Elvislives het volgende:
Heel Pinkpop is nu bekend met het fenomeen Fredje Benson dankzij een promotiecampagne van mij en een andere Benson-fan!
Klasse knul! Had je je t-shirt met de foto van Benson voorop aan?
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:20:40 #63
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38618330
Ik heb de hele camping Fred Benson liedjes lopen zingen, vooral snachts en vaak gingen groepen meedoen (die geen flauw benul hadden wie hij was) en dan zaten we bij de tent, horen we ineens "Fredje Benson lalalalala" 100 meter verderop

Ik heb ook een dag met een oranje shirt gelopen met daar Fredje Benson achterop, kwam nog wat NEC-ers tegen, die konden het wel waarderen "Maar nu hij gescoord heeft tegen ons, mottie nie meer in Nijmieeegen komen"

Tijd voor een fansite?
Vamos el TRI!
pi_38618774
pi_38620016
haha, helemaal geweldig! Jammer dat ik r niet bij was...
pi_38628814
Vitesse barst langzamerhand van de cultspelers zeg...

Yakubu van Bel Company, Remco van der Schaaf, Dikke Theo, de geblondeerde apothekerskeeper, Peter de rockster, Michael Dingsdag (al is die nu weg), Benson, Chille Purrel....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38629232
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
Vitesse barst langzamerhand van de cultspelers zeg...

Yakubu van Bel Company, Remco van der Schaaf, Dikke Theo, de geblondeerde apothekerskeeper, Peter de rockster, Michael Dingsdag (al is die nu weg), Benson, Chille Purrel....
Yakubu is véél goedkoper dan Bel Company.

Yakubu rijdt ook overal 80.
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:46:45 #68
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_38634785
Ik wil Purrel of Fred op mijn nieuwe shirt zetten, lastige keus...
pi_38666763
Dan doe je Purrel Benson!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:38:24 #70
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_38698148
Of Fred Frankel..
pi_40197380
Deze heeft wel even een flinke kick nodig .

Fred doet het goed in de voorbereiding! met 7 goals de topscorer terwijl hij geen 1e keus. Maar dat kan nog wel is gaan veranderen:
quote:
„ Het is niet zo dat als je Lazo­vic bent, je ook zeker bent dat je speelt. Al is het wel zo dat het niet alleen aan hem ligt, maar ook aan de spelers om hem heen.” Van alle aanvallers is Fred Benson het best op dreef. Hij speelde in België slechts twintig minuten, maar scoorde wel zijn zevende treffer uit de oefencam­pagne. „ Hij wil altijd naar de goal, dat spreekt me aan”, loof­de De Mos.
.
Fred is er klaar voor in ieder geval .
pi_41091627
Kan iemand mij vertellen hoe het met Fred gaat?

Wordt hij een basisspeler dit seizoen?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:29:50 #73
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41092134
Als Junker zo speelt als afgelopen pot: ja

Nee, Fredje wordt onze supersub, zal in de meeste wedstrijden we invallen en houdt Lazo en Junker scherp. In de voorbereiding liet hij al zien scherp te zijn.
Vamos el TRI!
pi_41101821
Tsjah, maar ik zie Lazovic of Junker toch wel 2 volledige seizoenen nog blijven. Daarna moet iig Lazovic vertrekken in theorie, Junker is geen afmaker. Dan zou Benson, mits hij het tot die tijd volhoudt, mooi op de plek van Lazovic kennen komen. Maargoed, dan zal Vitesse wel weer een andere spits halen en het duurt allemaal nog zo lang
pi_42063814
What a bummer, hij deed het in de voorbereiding zo goed, nu 4e spits
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:07:59 #76
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42070592
Belachelijk "Voorin hebben we wat meer body met Anduele Pryor". Nou Aadje, ik weet niet wat jij vindt, maar als jij Fredje in een donker steegje tegenkomt, kom je ook niet met een droge broek thuis!

Fredjemoetindebasis.nl!!
Vamos el TRI!
pi_42128824
Vandaag heeft fredje de winnende gemaakt met Jong VItesse tegen - Jong AZ
pi_42131762
Hij komt er wel , man voor de toekomst!
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:41:44 #79
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42134454
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:07 schreef Elvislives het volgende:
Belachelijk "Voorin hebben we wat meer body met Anduele Pryor". Nou Aadje, ik weet niet wat jij vindt, maar als jij Fredje in een donker steegje tegenkomt, kom je ook niet met een droge broek thuis!

Fredjemoetindebasis.nl!!
hmmm....Pryor is toch wel uhm...vrij groot, zeg maar.
Vamos el TRI!
pi_42135098
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:41 schreef Elvislives het volgende:

[..]

hmmm....Pryor is toch wel uhm...vrij groot, zeg maar.
pi_42143817
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:18 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Jij dan toen Fredje net een beetje kwam kijken in het 1e elftal. "Het is echt een woest grote neger! -Nou, volgens mij valt dat wel mee hoor. Nee echt niet, woest!" Klein opdondertje dat het is vergeleken met Prijor .
pi_42144819
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Jij dan toen Fredje net een beetje kwam kijken in het 1e elftal. "Het is echt een woest grote neger! -Nou, volgens mij valt dat wel mee hoor. Nee echt niet, woest!" Klein opdondertje dat het is vergeleken met Prijor .
Ik sluit mij aan bij Elvislives:
Benson wil je niet tegenkomen in een donker steegje
Ik bedenk me zonet de ergste nachtmerrie: Benson + Pryor én vrienden
pi_42144916
Fredje Benson zie ik meer als een goedlachse allemansvriend dan een woeste neger als ik eerlijk ben.

Of heb ik nu een verkeerd beel van Fred
pi_42145638
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Fredje Benson zie ik meer als een goedlachse allemansvriend dan een woeste neger als ik eerlijk ben.

Idd, het lijkt mij ook een lolbroek . Relaxte negert .
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:39:21 #85
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42145714
De ultieme Zwarte Piet: zwarte als roet, acrobatisch (klimt zó een flat op), een prachtaccent, en natuurlijk de sympathie zelve.
Vamos el TRI!
pi_42158990
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:

Hij is idd een lieve zwart getinte man
pi_45570307
Fred was boos gisteren.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:58:53 #88
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_45579990
quote:
Op maandag 22 januari 2007 08:01 schreef koningdavid het volgende:
Fred was boos gisteren.
Fred kent Lazovic nog niet zo goed...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_45581795
Fred neemt op voor zn teamgenoot, en zo hoort het
pi_45581992
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:58 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Fred kent Lazovic nog niet zo goed...
Was gewoon een buitensporige actie van Sankoh. En die jankkeeper moest zich er ook nog eens mee komen bemoeien. Leer eerst eens ballen vangen.
pi_45659674
Fredje heeft zich dit seizoen definitief bewezen. Dat was vorig jaar al voor de vitesse-fans, met belangrijke goals tegen Willen II en NEC, maar dit jaar ook voor de buitenwereld. Met Lazovic en Junker heeft hij zich goed kunnen ontwikkelen en hij lijkt zelfs sneller aan te haken dan 'topaankoop' Junker. Ben benieuwd of hij Ghana op deze manier een keer kan bekoren?
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:39:09 #92
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45660081
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef DeVinger het volgende:
Fredje heeft zich dit seizoen definitief bewezen. Dat was vorig jaar al voor de vitesse-fans, met belangrijke goals tegen Willen II en NEC, maar dit jaar ook voor de buitenwereld. Met Lazovic en Junker heeft hij zich goed kunnen ontwikkelen en hij lijkt zelfs sneller aan te haken dan 'topaankoop' Junker. Ben benieuwd of hij Ghana op deze manier een keer kan bekoren?
Benson & Asamoah Gyan: hét duo voor de toekomst!
pi_45660119
Trouwens wel een heel relaxt duo
pi_45781906
quote:
Meulens duwt Junker naar vierde plan

De Deense spits Mads Junker lijkt veroordeeld tot een bijrol bij Vitesse. Junker bleef zaterdag tegen Willem II (0-0) negen­tig minuten op de bank. Hij is zijn plaats kwijt aan Fred Benson.
De Mos: „Benson is boven Junker uitgegroeid.” Na de wissel van Benson kwam niet Junker maar Youssouf Hersi en later jongeling Rihairo Meulens in de ploeg. „Omdat ik werk­lust nodig had en Meulens een jager is”, zei De Mos. „Junker is geschikt als we veel op de helft van de tegenstander spelen.”
Black Star
pi_49348267
quote:
Oost-Europese interesse voor Benson
Dinamo Kiev, CSKA Moskou en Shakhtar Donetsk volgen spits.
Vitesse-aanvaller Fred Benson heeft de belangstelling ge­wekt van scouts van clubs uit Oost- Europa. De 23- jarige Amster­dammer staat op de lijstjes van Di­namo Kiev en Shakhtar Donetsk uit de Oekraïne en CSKA Moskou uit Rusland. Zoals zo vaak in voetbal is de inte­resse op toevallige wijze tot stand gekomen. Scouts van voornoemde clubs volgden recentelijk de ver­richtingen van Vitesse’s steraanval­ler Danko Lazovic in de partijen te­gen FC Twente, PSV en NAC Bre­da. De clubtopscorer, nadrukkelijk begeerd door PSV, maakte in deze ontmoetingen echter geen indruk. En Benson juist wel.

Benson reageerde gisteren met een brede lach op de buitenlandse be­langstelling. „Ik had wel gehoord dat er scouts op de tribune zaten, maar ik wist niet van welke clubs”, aldus Benson. „Het is leuk om te horen dat deze clubs me volgen. Maar ze hebben zich niet bij mij of mijn zaakwaarnemer gemeld.” Onlangs heeft Vitesse het aflopen­de contract van Benson met een jaartje verlengd, door de optie in de huidige verbintenis te lichten. Beide partijen zijn nog steeds in conclaaf over een geheel nieuw contract, dat de voetballer tot me­dio 2010 aan de Arnhemse club zal binden.

„Ik heb nog niet getekend”, aldus Benson. „Ik heb tegen de club ge­zegd dat ik eerst wil zien wat er bij Vitesse gaat gebeuren. Welke spe­lers komen er bij en wie gaan er weg. Als ik dat weet, dan is het voor mij ook duidelijk of het met mij weer zo zal gaan als in de afge­lopen seizoenen.” Daarmee doelt Benson op zijn sta­tus in Arnhem, waar hij in zijn derde jaar bij de hoofdmacht niet zeker is van een basisplaats. „Ik had het gevoel dat veel mensen mij ook vooral zagen als invaller”, aldus Benson. „Daarom ben ik heel blij dat ik de afgelopen drie wedstrijden goed heb gespeeld ter­wijl ik in de basis stond. Tegen Twente had ik een assist voor de strafschop, tegen PSV ging het goed en tegen NAC maakte ik twee goals. Zo kan ik de mensen laten zien dat ik ook goed kan spe­len vanaf het begin.”
Tof
pi_49352881
Vergeet geen handschoenen en een muts mee te nemen Fredje!
pi_49366386
Ze gaan Fred daar verpesten, hij moet lekker hier blijven.
Woo-loo-loo!
pi_49366629
ik heb met hem op de basisschool gezeten
zijn neefje was toendertijd een stuk beter.
pi_49367444
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef koningdavid het volgende:
Het zou me eerlijk gezegd ook niet verbazen als Benson komend seizoen Vitesse kampioen maakt.

Benson en Vitesse, beetje vergelijkbaar met Maradonna en Napoli.
. Leuk om terug te lezen .
pi_52043300
Hij leeft een beetje in onmin met De Mos, maar zolang er geen topper in de spits bijkomt krijgt hij zeker kansen zat.

Hij scoort er lustig op los deze voorbereiding en eind vorig jaar had hij zich toch in de basis gespeeld.

Zolang hij maar niet transfervrij wegloopt in 2008...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')