Ja zo ver was ik ook....maar betekent dat dan dat +31 i.p.v. een 0 staat? Dat het nummer dus eigenlijk begint met 020?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:35 schreef Godlike02 het volgende:
Land code van nederland is 0031 of +31
Dus dat het een nederlands nummer is
Spannendquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
Aaah bedanktIk ken helemaal niemand uit Amsterdam!
dat lijkt wel amsterdam!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik ook....maar betekent dat dan dat +31 i.p.v. een 0 staat? Dat het nummer dus eigenlijk begint met 020?
Ja al meerdere keren maar wordt niet opgenomen. En ik heb deze week 3 oproepen gemist dus het is idd spannendquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
die +31 kun je vervangen door een 0 ja.
heb je al geprobeerd terug te bellen?
doe eens voor de lol.
tvp dan maarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
[..]
Ja al meerdere keren maar wordt niet opgenomen. En ik heb deze week 3 oproepen gemist dus het is idd spannend![]()
.... en het is algemeen bekend dat eenzame Amsterdammers dan lukraak nummers gaan bellen inclusief landscode.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef RiDo78 het volgende:
Ach het loopt weer tegen valentijnsdag........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |