Ik heb zeker 3 idols beter horen zingen vanavond, en die gaan het geen van allen maken als de sugababes... niks geen respect...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Gaat de jury hier ook commentaar op geven... ik vind het niet heel zuiver af en toe... maar respect dat ze het live doen
Top inderdaad. Er zijn genoeg dames groepen die niet live zingen, dus ik vind dit wel top.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Remzz het volgende:
Ze zingen gewoon live, had ik niet verwacht eigenlijk
Vandaar dat het ook niet klonk :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Remzz het volgende:
Playback had minder zeer aan mijn oren gedaan...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Remzz het volgende:
Ja denk het wel! komt wel goed met haar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
no way! Fuck ze zong slecht! Ik hoop voor der dat het de zenuwen zijn![]()
Ja maar tochquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaar dat het ook niet klonk :\')
vond het wel goed hoor.... behalve die nieuwequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaar dat het ook niet klonk :\')
Volgens mij mag je ook water gaan drinken.... (voor de slimmeren/betere lezers onder ons)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Finale Floortje - Serge, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk
[afbeelding]
Klopt. Maar ze blijven leuk. En Heidiquote:
Deze snap ik dus nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook water gaan drinken.... (voor de slimmeren/betere lezers onder ons)
Jij hebt gewoon geen enkel benul van goede zang c.q. muziek.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vond het wel goed hoor.... behalve die nieuwe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |