Please, don\'t remind us.quote:
Hell yuh!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Like big fat duh!.
Dit jaar weerOscars kijken
. ?
Ik kan 4 maart nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check: De grote IDO-meet op 4 maart!
Oh ja! Dat hadden we ook nog!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hell yuh!
EN nog 3 maanden tot het ESF in Athene!!
ja, op mijn idols kritieken reageert toch niemand :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef Yeahinho het volgende:
Inso, beav, Jerruh... leuk dat jullie hier zijn, maar het gaat oorspronkelijk wel over Idols enzo he.
Iedereen wordt boos als ik een Idols opmerking maak.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, op mijn idols kritieken reageert toch niemand :\').
AH joh, dit topic komt altijd op een zijspoor, maar we komen altijd wel weer terug op Idols.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef Yeahinho het volgende:
Inso, beav, Jerruh... leuk dat jullie hier zijn, maar het gaat oorspronkelijk wel over Idols enzo he.
Gek he, als je gaat beweren datquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iedereen wordt boos als ik een Idols opmerking maak..
Chantal ziet er echtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik negeer Chantal altijd, \'t valt me nu pas op dat ze \'n leuk jurkje aanheeft
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iedereen wordt boos als ik een Idols opmerking maak..
Mag ik ook een minpuntje hebben?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gek he, als je gaat beweren datSerge
okay is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |