Jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef Messenga het volgende:
ga je de hele dag zitten wachten op de postbode die niet langskomt voor jou?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef Messenga het volgende:
Ik waarschijnlijk gewoon naar mn vriendin, niks bijzonders.![]()
Misschien koop ik nog wel iets voor d\'r
Dat vind ik ook. Maar alleen omdat ik nooit iets krijg.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:50 schreef ChrisJX het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat ik Valentijnsdag opgedrongen commerciële baggerzooi vind? Niet? Bij deze
Zal ik je een lief kaartje sturen danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
Dat vind ik ook. Maar alleen omdat ik nooit iets krijg.
Je moet de betekenis van Valentijnsdag niet uithollen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zal ik je een lief kaartje sturen dan
Ik poep op Valentijnsdagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:51 schreef QyRoZ het volgende:
Je moet de betekenis van Valentijnsdag niet uithollen!
Een toilet?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:53 schreef QyRoZ het volgende:
Dat doe ik op het toilet. Ik begrijp dat ze dat daar waar jij woont nog niet hebben.
Eerst trouwen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:53 schreef Nolius het volgende:
En misschien 'iets' met m'n vriendin doen ofzo![]()
Jij mag geen sex hebben voor het huwlijk van de onze lieve heer in je vriendinnetjes hoofdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:53 schreef Nolius het volgende:
Ik moet werken
En misschien \\\'iets\\\' met m\\\'n vriendin doen ofzo![]()
Als je niet te dik heel erg dun bent moet dat prima kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
Een toilet?
Ja, eentje waarvan de deur niet dicht kan![]()
Gut, aparte manier van seks hebben, heb jijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:54 schreef Loedertje het volgende:
Jij mag geen sex hebben voor het huwlijk van de onze lieve heer in je vriendinnetjes hoofd
Doe eens een poging om een logische zin in elkaar te draaienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij mag geen sex hebben voor het huwlijk van de onze lieve heer in je vriendinnetjes hoofd
Bowlenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je wil suggereren dat je ook leuke dingen binnen een relatie kan doen zonder seks?
Daar hoef je niet eens een relatie voor te hebben.quote:
Niet voor zover jij weetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens een relatie voor te hebben.
One-night-bowlen kan idd ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:58 schreef NJ het volgende:
Daar hoef je niet eens een relatie voor te hebben.
Het onderwerp was inmiddels 'bowlen' Q, let ff opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe het ook altijd alleen, NJ. Op de pc..
Daar heb je vrienden voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef QyRoZ het volgende:
Dat heet \"Kolonisten van Catan\", I.R.
Post eens een foto, dan oordelen wij wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:03 schreef ladurance het volgende:
Ik zit nog te twijfelen omdat ik niet weet of ik wel iets met het eventuele meisje wil.![]()
Idd, denken doen wij wel voor jequote:Op zondag 5 februari 2006 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post eens een foto, dan oordelen wij wel.
Linkjequote:Op zondag 5 februari 2006 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post eens een foto, dan oordelen wij wel.
OMG, niet echt doen. Nu gaat half Fok! op haar liggen geilen :Squote:Op zondag 5 februari 2006 01:09 schreef ladurance het volgende:
[..]
Linkje
Even drbij vertellend dat ik dr een aantal keer heb gezien en al die keren niet geheel nuchter was. Verder is ze nogal jalours dus ik denk dat ik in 10 dagen tijd nog even iemand anders moet zoeken.![]()
Ik pas, ik vind het niks.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:03 schreef BMRS het volgende:
[..]
OMG, niet echt doen. Nu gaat half Fok! op haar liggen geilen :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |