quote:
Droom maar verder vriend, de enige kernwapens die Turkije heeft zijn die op amerikaanse bases met amerikaanse troepen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als Europa het Midden Oosten zal gaan aanvallen dan vind ik het goed dat ze vanuit Turkije Europa nuken
Het beledigen van iemand (of een groep) vind jij humor?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Market_Garden het volgende:
http://www.unforgettable.(...)/bilder_gr/jesus.jpg
Haha, geweldig...:D
Wat een ophef over een beetje humor... Stomme lui die er zo'n probleem van gaan maken, vaag...
Yeah rrrightquote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Droom maar verder vriend, de enige kernwapens die Turkije heeft zijn die op amerikaanse bases met amerikaanse troepen.
De islamitische wereld is in een paar seconden vernietigd wanneer wij dat zouden willen. Get over it.
Ja das makkelijk, maar nooit geprotesteerd dus, nee ok zegt genoeg over hetgeen wat je eerder zei.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Niet door ambassades in de fik te steken uiteraard.. maar er zijn flink wat (voornamelijk Kerkelijke) organisaties die zich daarvoor inzetten en ja die steun ik
Ik vind die prenten noch grappig noch smaak hebben. Maar ik vind dat men dat gewoon moet publiceren en niet naar de pijpen moet dansen van bezorgde EU leiders en boze schijnheilige islamitische landen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat de Moslims dit keer toch echt een punt hebben hoor.. Iedereen weet dat het beledigen van de profeet bij hun niet zo heel lekker valt... Bovendien beledig je niet alleen hun profeet, maar een complete religie waarvan het overgrote deel net zo min terrorist is als ik...
Een vergelijkbare spotprent van Christus zou mij ook woedend maken....
Ja, ik vind dat humor jaquote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het beledigen van iemand (of een groep) vind jij humor?
Dus jij wordt ook woedend wanneer er in een arabisch dagblaadje een spotprent van een westers symbool wordt gemaakt? dan zou ik maar niet op de volgende URL klikkenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef teamlead het volgende:
Nogmaals..... Ik begrijp hun woede... dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met het in de fik steken van ambassade\'s oid...
Overigens vraag ik mij af waarom de betreffende regeringen niet ingrepen toen dat dreigde te gaan gebeuren...
tsja.. die conclusie is voor jouw rekening.. ik vind actieve bijdragen leveren nuttiger dan voor een ambassade te staan schreeuwenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja das makkelijk, maar nooit geprotesteerd dus, nee ok zegt genoeg over hetgeen wat je eerder zei.
Dat is wel het initiele effect inderdaad, maar toegeven aan de eisen van die debielen in het midden-oosten is hetzelfde als een gijzelnemer zijn zin geven. Je moet nu zeer duidelijk maken aan die moslims hoe wij erover denken en dat er niet te sollen vast met onze vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef DjDev het volgende:
[..]
Om zo nog meer benzine op het vuur te gooien?
Jawel, wij verkopen ze namelijk aan hun met vaak door ons gesponsord geld. Geeft allemaal niks, het is moeilijk om de feiten onder ogen te zien. Een klein landje als Israel is machtiger dan alle omliggende Arabische landen, laat staan het gehele Westen. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
Yeah rrright![]()
Het westen weet niet eens wat voor wapens er in het Oosten zijn :\')
Op zich waren sommige plaatjes wel lachwekkend, maar de tegenreactie's van hun zijn op z'n minst lachwekkend maar eerder haatzaaiend en bloederig. Gebruik dan als tegenreactie op z'n minst wel wat humor.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je praat jezelf tegen... of bent inconsequent.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af.. maar als een dergelijke afbeelding in bijv. een Iraanse krant zou worden gepubliceerd en die idioot hun president als enige reactie zou geven dat het \\\"in hun land nu eenmaal wel normaal is dit soort afbeeldingen te plaatsen\\\", dan zou ik iig wel meedoen aan een protest...
En nee, geen gewelddadig protest, maar dat neemt niet weg dat ik me de woede van die mensen heel goed kan voorstellen..
Oh lol!!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Market_Garden het volgende:
http://www.unforgettable.(...)/bilder_gr/jesus.jpg
Haha, geweldig...:D
Wat een ophef over een beetje humor... Stomme lui die er zo\'n probleem van gaan maken, vaag...
en toch klikken he...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:59 schreef Esc het volgende:
[..]
Dus jij wordt ook woedend wanneer er in een arabisch dagblaadje een spotprent van een westers symbool wordt gemaakt? dan zou ik maar niet op de volgende URL klikkenhttp://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm
Dat noemt met "spot" of "satire"quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef DjDev het volgende:
Israel?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jawel, wij verkopen ze namelijk aan hun met vaak door ons gesponsord geld. Geeft allemaal niks, het is moeilijk om de feiten onder ogen te zien. Een klein landje als Israel is machtiger dan alle omliggende Arabische landen, laat staan het gehele Westen. :\')
Ja mohammed met een (symbolische) bom in z'n tulband is een stuk erger dan hele bevolkingsgroepen als nazi's afbeelden (waarbij ook nog eens geen spoor van humor valt te bespeuren)quote:Op zondag 5 februari 2006 15:02 schreef teamlead het volgende:
en toch klikken he...![]()
Ik vind die cartoons smakeloos idd.. maar van een andere orde dan de eerder in dit topic geplaatste cartoons over Christus of de cartoons over Mohammed waar nu deze hele rel over ontstaan is
euh.. zesdaagse oorlog... zegt je dat nog wat?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
Israel?:\'(
![]()
Laat me niet lachen
De enige mensen van wie ze kunnen winnen zijn de Palestijnen die geen wapens hebben :\')
Met de Moslims valt ook niet te sollen en dat laten we merken ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Singa het volgende:
[..]
Dat is wel het initiele effect inderdaad, maar toegeven aan de eisen van die debielen in het midden-oosten is hetzelfde als een gijzelnemer zijn zin geven. Je moet nu zeer duidelijk maken aan die moslims hoe wij erover denken en dat er niet te sollen vast met onze vrijheid van meningsuiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |