Jim werd ook tweede remember, en niet omdat ie zo fantastisch kon zingen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef MissX het volgende:
idols winnen WTF
alleen maar geile chicks dan ofzo die stemmen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Limburgse accent is wel schattig toch...?
Jim was nog leuk, Serge is gewoon eng.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jim werd ook tweede remember, en niet omdat ie zo fantastisch kon zingen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef tong80 het volgende:
Jerney neem hem in huis. Maak hem je neukertje twee dagen in de week. Niet op zondag want dan heb je iets met iemand die voor het zingen de kerk uit gaat. Stof z\'n pik eerst af voor de daad zoals je met jezelf doet iedere dag. En ruil hem in voor je hond want na dit commentaar eet die jongen zelfs beikels uit je hand. Over eikels gesproken de laatste beikel die jij hebt gezien was die van de chirurg die het aan durfde jou een beurt te geven en na een pijpbeurt pas overstag ging.
ik wil ook chipsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm.. nu reclame, zodat ik eindelijk drinken en chips kan halen.
Maar hoe kan ik dat gaan halen, en tegelijkertijd dit topic in de gaten houden?!
STILHOUDEN ALLEMAAL!!
sorry Tong ,Boris niet kunnen zingen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
Kan niet zingen.
Dus net als Jamai Jim en Boris zal ie wel doorgaan.
En wederom zijn we het met elkaar eens....quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jim was nog leuk, Serge is gewoon eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |