Aan!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Stervendehoerenkankertopic.
Nu moest ik lachen.quote:
en wie is hier nu een newbiequote:
Dacht ik als 1e ook ja, dat het daarover zou gaan, maar een user wiens naam je kan afkorten als FF die dood mag gaan, schiet me ff niet te binnen, wel ken ik een FD die helemaal bij de topicstart zou passenquote:
ROFLOL!!!!111111!111!!1quote:
Hoerige tering user ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef mvdlubbe het volgende:
\"HAHAHAHA\", ook.
toch blijf jij de kutnewbie!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en wie is hier nu een newbie
ik deed alleen maar of het firefox was om hun bij de neus te nemen![]()
Jongen, ga poetsen bakken.quote:
He? Watte? Hoe?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Waar blijft de argumentatie?
ik betwijfel of TS dat 5-lettergreepwoord wel snaptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Waar blijft de argumentatie?
Helaas niet. Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik betwijfel of TS dat 5-lettergreepwoord wel snapt
WTFquote:
Hijs haske liefquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:24 schreef mvdlubbe het volgende:
Je bent een kutuser. En ik haat je. Ik wens je verder niet dood ofzo. Dat laat ik aan anderen over.
Einde.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:34 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
Hej, ben jij niet \'De\' nieuwe modje? oO<quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hijs haske lief
Ik had \\\'m nog aan de telefoon vanmiddag, behulpzame gozer joooooh
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een misvormde smilies allemaal hier.
Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej, ben jij niet \\\'De\\\' nieuwe modje? oO<
RonaldV is nieuwerquote:
Dat kan hier prima.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Waar moet ik mijn tieten posten?
He gatverdamme, neuken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
Skaai. Neuken?
Ja, weet ik. Maar deze...is...toch niet zo... ja... Q, zeg maar...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, die heb ik heel lang gehad. Wist je niet hè Nool? Dat is het origineel.
[afbeelding]
Iedereen houdt van FF, behalve boebiedoe. Geef het nou maar toe Q.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:47 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is FF dus niet. Want FF is een lul. En JL is dood. Zoals FF ook zou moeten zijn. Mors.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
WTF![]()
Mên, als mijn broertje zo\\\'n bek had![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:29 schreef Guidow het volgende:
ok nu hebben we de vergrotende trap maar dit is echt de overtreffende trap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |