Arm beest... een ronde woning, en dan ook nog es door de huisbaas volgegooid met allerlei zooiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[...]
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Ja ik heb dus kleine verhuisdoosjes zitten knutselen en die bij Jip in zijn kom gestopt
op 550 is het behoorlijk klein
en pas na de foto's eten krijgen want ik wou niet dat zijn water vuil werdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Arm beest... een ronde woning, en dan ook nog es door de huisbaas volgegooid met allerlei zooi
Je kunt ook op 580 posten trouwens, scheelt weer 6%.
Ik vind ze leuk!
En voor hoeveel?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef stil het volgende:
Ze zijn leuk Puckzz.
Waar kun je ansichtkaarten aflaten drukken?
thnx allemaalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef stil het volgende:
Ze zijn leuk Puckzz.
Waar kun je ansicht kaarten aflaten drukken?
FOK heeft 2 dagen platgelegen, de ava van een aantal anderen werken ook niet, FOK emoticons doen ook al vaag.. gewoon ff w8en en alles komt goed, denk ikquote:
Leuk ideequote:Op zondag 5 februari 2006 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
tsja ik hoef er niet rijk van te worden, ik heb echt geen idee of het handel is of niet.
Maar ik vind het wel leuk om te doen
Jullie zitten redelijk in de buurt, wellicht zie je ze nog wel eens ergensquote:Op zondag 5 februari 2006 19:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Leuk idee
En ja er is best vraag naar wat apartere kaarten dan de standaard kaart..
Puckzzz gewoon een winkel binnen stappen en kaarten showen en dan in consignatie achterlaten
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:46 schreef buzzer het volgende:
ze zijn erg leuk, ik heb er gelijk een als achtergrond ingesteld
Ik had ook deze al gemaakt. Alweer 'verhuizing' maar er zou ook iets kunnen staan als "Ik mis je" ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef Troel het volgende:
Ik vind ze leuk!!!
Nu nog eentje met een klein visje erbij en leuke "standaard"kaarten en je hebt er een klant bij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |