Jimmy was da man
quote:Komt Jimi ook? En Buddy H.? en Eddie C.? en Stevie Ray?
Op maandag 26 november 2001 14:57 schreef Expert het volgende:
Night of the guitar in a'dam!
JIPEE JIPEE JIPEE!Wie gaat er ook heen?
Kijk je ff op die page... zie je dat een stel van de saaiste gitaristen ever meedoen Steve Vai en Luke ...
quote:Ik zal je ook niet overtuigen. Laat ons maar in de waan dat Jimi vreselijk vernieuwend was in de jaren 60. En dat hij het voorbeeld is geweest voor vele goede muziekanten in de laatste 30 jaar. Gun ons toch deze illusie............
Op maandag 26 november 2001 15:10 schreef DOMINIUM het volgende:
iedereen, want ik vind en niemand kan mij overtuigen dat die gast echt goed kan spelen.
Niet te immiteren natuurlijk. Alhoewel ik wel wat goeie covers gehoord heb (Soundgarden/Pearl Jam - Hey baby, Land Of The New Rising Sun en natuurlijk Stevie Ray Vaughn)
Steve Vai=bah. Veel te gevoelloos. Wel een goeie snelle gitarist, maar niet mijn stijl.
Ik hoop dat 't een leuk concertje wordt. Ik ga iig niet.
quote:En de drummer die Steve Lukather begeleidt, Juan van Emmmerloot, is gewoon puur klasse. Beste NL-drummer die ik ooit aan het werk zag.
Ongetwijfeld wordt zijn concert een hoogtepunt van het festival en Steve kijkt ernaar uit. De begeleidingsband van Vai bestaat uit Tony MacAlpine, Billy Sheehan, Virgil Donati en Dave Weiner.
Wie gaat er zondag of is van plan te gaan?
Ik ga!
quote:Interessante opmerking. Het was mij nooit opgevallen, maar ze hebben idd dezelfde feeling, vooral waneer ze "funky" accoorden schemas spelen.
Op maandag 26 november 2001 23:27 schreef nozem het volgende:
De persoon die enigzins in aanmerking komt om Hendrix te eren is John Frusciante van de Red Hot Chili Peppers. Die heeft de juiste feeling in z'n vingers.
Wie het daar niet mee eens is moet toch nog eens goed naar under the bridge bijvoorbeeld luisteren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |