Een goed idee, ik zou er even een centrale topic van maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef rutger05 het volgende:
Op deze site kan je een petitie tekenen om Denemarken te steunen:
http://www.petitiononline.com/danmark/petition.html
Zie ook: www.supportdenmark.com
![]()
![]()
Klopt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
Is het niet zo dat een Deense ambassade Deens grondgebied is? Zo ja dan is Denemarken vanmiddag aangevallen en strict genomen treedt artikel vijf van het NAVO-verdrag dan in werking. Daar een aanval op één NAVO-lidstaat een aanval op alle NAVO-lidstaten is zijn we nu dus eigenlijk in oorlog met Syrië.
Ik weet dat dit in de praktijk niet zo werkt, te meer daar het geen aanval door het leger maar door demonstranten was, maar volgens mij zou artikel vijf zo geïnterpreteerd kunnen worden.
Na 9/11 trad artikel 5 ook in werking, en dat ook geen aanval door een regeringquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
Is het niet zo dat een Deense ambassade Deens grondgebied is? Zo ja dan is Denemarken vanmiddag aangevallen en strict genomen treedt artikel vijf van het NAVO-verdrag dan in werking. Daar een aanval op één NAVO-lidstaat een aanval op alle NAVO-lidstaten is zijn we nu dus eigenlijk in oorlog met Syrië.
Ik weet dat dit in de praktijk niet zo werkt, te meer daar het geen aanval door het leger maar door demonstranten was, maar volgens mij zou artikel vijf zo geïnterpreteerd kunnen worden.
Dat is waar, dan zou het nu dus ook in werking moeten treden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Na 9/11 trad artikel 5 ook in werking, en dat ook geen aanval door een regering
Bedankt voor de tip. Ik heb een topic erover geopend.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Een goed idee, ik zou er even een centrale topic van maken.
De support Denmark topic, met alle links.![]()
Waar ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:47 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik heb een topic erover geopend.![]()
![]()
Strike back, strike back hard.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Klopt...
Dus, we zijn aangevallen...![]()
Trein-terreur? heb ik iets gemist ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:35 schreef CrazyTaxi het volgende:
De geest is uit de fles, dat moge duidelijk zijn. Eens kijken wie of wat dit nog oplost. Alhoewel ik denk dat als het nu weer gedoofd wordt, dat het dan uitstel van executie is. Want na de rellen in Frankrijk en de trein-terreur (ook Frankrijk) lijkt het een kwestie van tijd...
helaas
In Nieuws en Achtergronden maar het zou ook kunnen thuishoren in Politiek.quote:
Hij bedoelt het incident waarbij een groep noord afrikanen een trein teroriseerde, mensen beroven, mishandelen en verkrachten. Frankrijk zei wel veel maar durfde in het licht van de rellen niks te doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Trein-terreur? heb ik iets gemist ofzo?
Er is er al eerder één geopend in GC.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef rutger05 het volgende:
[..]
In Nieuws en Achtergronden maar het zou ook kunnen thuishoren in Politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |