vertaling:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef merino het volgende:
http://www.frip.dk/undskyld/
krijgt net dit door van Deense vriend op msn.
hij schijnt nogal bang te zijn voor een oorlog. Ik heb alles gemist dus moet me nog gaan inlezen
quote:Sorry for giving you shelter and help
Sorry for giving you can education
Sorry for helping you financielly
Sorry for letting you do your own religion in our christian country
Sorry for sending help to your countries
Sorry for not demand blood-revenge on the murders on our countrymen by muslims
Sorry for not running around with explosives on out bodies when we feel pushed aside
Sorry for just not doing what your religion says.
but an apoly for using freedom of speech in our own country with laws that says we can, THAT you'll never get
-Ekstrabladet is a danish newspaper and lęserbrev - readers letter..
Om de profeet zelf aan te halen: 'De inkt van de geleerden is heiliger dan het bloed van de martelaren.'quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:03 schreef Refragmental het volgende:
De pen is machtiger dan het zwaard!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja, lachen met jou!
Is google de plintladdertjes en de bougievonkjes van Fok! ofzo?
ik geloof een 'excuusbrief' :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:07 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Wie heeft die site nu gepubliceerd?
"Geintjes" bij bedrijven voor newbies:'ga jij effe een dozijn plintladdertjes halen!'quote:
nu is het duielijkerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:08 schreef Eightball het volgende:
[..]
\"Geintjes\" bij bedrijven voor newbies:\'ga jij effe een dozijn plintladdertjes halen!\'
En je dan de hele stad door laten rijden.
tja, maar hij heeft het ook over ''Ekstrabladet is a danish newspaper and lęserbrev - readers letters''quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof een \'excuusbrief\' :\')
Vanmiddag waren de spotprenten op de CNN zender te zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Gisteren stond er op cnn.com een vis met \"allah\" op de zijn lijfje...
Ja dat viel me net ook opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vanmiddag waren de spotprenten op de CNN zender te zien.
Uiteraard wel gecensureerd met wazige blokjes.
Gisteren zei jonathan Mann (een van de presentatoren) nog dat CNN ze niet zou laten zien...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vanmiddag waren de spotprenten op de CNN zender te zien.
Uiteraard wel gecensureerd met wazige blokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |