Ja, want alle moslims zijn terroristen... en varkens... knorknor...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
en jullie keuren de beledigingen goed
maar ja enkel het alleen maar is gericht tegen de Moslims .maar dat wist ik al
Een rechtbank in Zuid-Afrika heeft zaterdag de publicatie van de omstreden cartoons verboden, nadat een islamitische organisatie om een publicatieverbod had gevraagd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
heb je een linkje naar een officiële niewssite waar dat vermeld staat? Zo niet dan geloof ik het niet.
hup ik en meki zijn ook marokkanen, en we noemen je geen "verachtelijke hoer", en nu?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgende keer dat Marokkanen me een verachtelijke hoer noemen zal ik ze verwijzen naar jou. Okay?
Denemarkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Respect voor die vent, dat hij niet toegeeft![]()
Wegens politieke correctheid heben ze het misschien afgekeurd, maar echt niet om persoonlijke redenen.. Ik vind dit toch echt van de zotte. Een rel schoppen omdat iemand in een land een paar duizend kilometer verderop een andere mening heeft, dat is gewoon ZIELIG. En ji prbeert ze ook nog te verdedigen ook.. je hoeft zeker niet te raden wat ik daar van vind.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Zuid Afrika verbood het zelf. die landen hebben goed nagedacht en die zijn tegen Beledigingen dat kan je niet zeggen van andere landen
Hulde voor USA en Engeland en Israel die het ook afkeurde en Zuid Afrika
Ik weet ze te wonen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee joh, volgens hun normen en waarden heb je dan alle recht om hun huis, en dat van alle andere Marokkanen in brand te steken...
Ik kan je ook verzekeren als Europa doorgaat met hun aanval tegen de Moslims en hun beledingen dat het echt aan de hand gaat uitlopenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef Jalu het volgende:
Maar ik verzeker iedereen in dit topic dat als de moslims zo doorgaan er nog een keer een soort Kristallnacht in Europa zal komen. Griezelige maar wel realistische gedachte, ben ik bang...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hup ik en meki zijn ook marokkanen, en we noemen je geen \"verachtelijke hoer\", en nu?
als de moslims iets ergens zouden platbombarderen deden ze het westen na mopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh nadoen nog al liefs. Laten wij dan al die boze moslims ook na gaan doen en heel het oosten plat bombarderen.
Want ja, je mag mensen nadoen.
Ow, een Deense cartoonist is wel heel Denemarken, maar een Marokkaan is niet alle Marokkanen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hup ik en meki zijn ook marokkanen, en we noemen je geen \"verachtelijke hoer\", en nu?
Als het echt uit de hand loopt, als in \'oorlog\', dan winnen wij, wees daar maar zeker van. Binnen 24 uur kan het hele midden-oosten met de grond gelijk gemaakt zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
Ik kan je ook verzekeren als Europa doorgaat met hun aanval tegen de Moslims en hun beledingen dat het echt aan de hand gaat uitlopen
Linkje naar die site?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Een rechtbank in Zuid-Afrika heeft zaterdag de publicatie van de omstreden cartoons verboden, nadat een islamitische organisatie om een publicatieverbod had gevraagd.
hmm heb je dat van mij?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ow, een Deense cartoonist is wel heel Denemarken, maar een Marokkaan is niet alle Marokkanen?
En wie denk je dat uiteindelijk het onderspit zal delven?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan je ook verzekeren als Europa doorgaat met hun aanval tegen de Moslims en hun beledingen dat het echt aan de hand gaat uitlopen
westenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En wie denk je dat uiteindelijk het onderspit zal delven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |