hoezo?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De regeringen van die landen hebben ezegd dat ze die cartton afkeuren (wat ze niet hadden moeten doen),
Zuid Afrika verbood het zelf. die landen hebben goed nagedacht en die zijn tegen Beledigingen dat kan je niet zeggen van andere landenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De regeringen van die landen hebben ezegd dat ze die cartton afkeuren (wat ze niet hadden moeten doen), maar zullen hun kranten heus niet verbieden om die cartoons af te drukken.
Ow.. geloof me.. hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij het doet uit naam van Allah.. En er staat een behoorlijke waslijst aan doodsverwensingen in de Koran richting niet gelovigen. mijn persoonlijke mening is dat die passages per direct uit de Koran moeten worden geschrapt.. Ook al is het boek heilig, en mag het (officieel) niet aangepast worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:29 schreef Meki het volgende:
[..]
die zeggen dat zomaar en ik heb nooit Osama Bin laden gehoord of gelezen dat het moet van Allah
het is de keus van Bin laden
Je zegt het iedere keer zelf. Het zijn slechts beledigingen. Niks meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Meki het volgende:
Zuid Afrika verbood het zelf. die landen hebben goed nagedacht en die zijn tegen Beledigingen dat kan je niet zeggen van andere landen
Omdat je daarmee toegeeft aan de druk van religieuze fanaten en dictatoriale regimes. Door dit "succes" gaan ze de volgende keer weer eer eisen.quote:
omdat ze niet beledigd werdenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zijn veel enkelingen in veel landen....![]()
En verder wordt er bij een demonstratie in Nederland echt geen spandoeken gebruikt dat er mensen dood moeten. Hooguit dat iemand mag \'oprotten\' of een beschuldiging van moordenaar (zie Nixon - Vietnam oorlog).
Maar bewust de zaak ophitsen... en iemand na het leven staan...ik dacht het niet.
Zelfs niet destijds met de demonstratie tegen de studiefinanciering (ik meen 1993)
en ook niet met de kernwapen demonstratie (Pershing II raketen ergens in begin \'80 jaren).
Volgende keer dat Marokkanen me een verachtelijke hoer noemen zal ik ze verwijzen naar jou. Okay?quote:
en jullie keuren de beledigingen goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je zegt het iedere zelf. Het zijn slechts beledigingen. Niks meer.
Maar ja, de discussie loopt in cirkeltjes.
heb je een linkje naar een officiële niewssite waar dat vermeld staat? Zo niet dan geloof ik het niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Meki het volgende:
Zuid Afrika verbood het zelf.
Ze hebben niets toegegeven, ze vonden het alleen ongepast, wat weer een deel van vrijheid van meningsuiting is toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat je daarmee toegeeft aan de druk van religieuze fanaten en dictatoriale regimes. Door dit \"succes\" gaan ze de volgende keer weer eer eisen.
nee dat is vrijheid van meningsuiting ( ff jullie nadoen )quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgende keer dat Marokkanen me een verachtelijke hoer noemen zal ik ze wijzen naar jou. Okay?
Nee joh, volgens hun normen en waarden heb je dan alle recht om hun huis, en dat van alle andere Marokkanen in brand te steken...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgende keer dat Marokkanen me een verachtelijke hoer noemen zal ik ze verwijzen naar jou. Okay?
Over generaliseren gesproken.... Verhuis lekker naar het MO, hoef je je niet zo bezig te houden met rationaliteit, realiteit en verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat ze niet beledigd werden
Maar Denemarken aanval is gericht tegen de Moslims elke moslim over het gehele wereld
We kunnen beledigen wie we willen. Niet alleen moslims. Machtig mooi toch.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
en jullie keuren de beledigingen goed
maar ja enkel het alleen maar is gericht tegen de Moslims .maar dat wist ik al
Ja, maar daarmee geef je toch toe.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze hebben niets toegegeven, ze vonden het alleen ongepast, wat weer een deel van vrijheid van meningsuiting is toch?
De VS en Engeland zweten peentjes. Die zitten al tot over hun oren in de problemen in het MO, die hebben geen behoefte aan een volgende complicatie en escalatie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze zijn niet verboden , Straw en Vs prezen hen media voor hun \"verantwoordelijkheidsgevoel\"
Onzin, dat veel moslims met veels te lange tenen het voelen als een aanval, wil niet zeggen dat het een aanval is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar Denemarken aanval is gericht tegen de Moslims elke moslim over het gehele wereld
Oh nadoen nog al liefs. Laten wij dan al die boze moslims ook na gaan doen en heel het oosten plat bombarderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is vrijheid van meningsuiting ( ff jullie nadoen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |