financieringen!quote:op zaterdag 4 februari 2006 18:54 schreef chowi het volgende:
leen van frisiaaaa.
[als achtergrondkoortje fungeert]
doe dat maar niet.quote:op zaterdag 4 februari 2006 18:54 schreef chowi het volgende:
leen van frisiaaaa.
[als achtergrondkoortje fungeert]
ha-ha. pauper.quote:op zaterdag 4 februari 2006 18:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
doe dat maar niet.
fok! is net weer up.
:')
h-ha check it out butthead! no-boner topic!quote:op zaterdag 4 februari 2006 18:55 schreef yellowledbetter het volgende:
euhmz beavis?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | waar je zo goed lenen kan voor een auto, een boot een keuken of een schuur hij doet niet moeilijk en hij is niet duur! \'t is leen! van frisia! leen van frisia leen van frisia financieringen. |
hoe doet hij dat toch????quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:25 schreef dementor het volgende:
levenslange terugbetalings garantie!
quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef mvdlubbe het volgende:
wha. deze wel.
http://www.frisia.com/commercials/realtone.asp
ringtones.
jongen, ga je eigen oorsmeer oplikken. klagen over whatever doe je maar in klb en niet in dit topic.quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:31 schreef ludwig het volgende:
wat mij betreft verbieden ze dit soort reclame voor totale lowlifes direct. hoezo mensen onverantwoorde leningen aanbieden?
oh shit, zit ik nu in het leenadoratie topic?quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
jongen, ga je eigen oorsmeer oplikken. klagen over whatever doe je maar in klb en niet in dit topic.
dat was geen sukkel. marinus van der lubbe is de grootste held van de kort-voorbije recente vaderlandse geschiedenis, ludwig!quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:33 schreef ludwig het volgende:
[..]
oh shit, zit ik nu in het leenadoratie topic?
biedt zijn nederige excuses aan :\\\')
waarom heb je in godsnaam die sukkel van een vd lubbe als nickname????
grootheidwaanzinquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef #ANONIEM het volgende:
ik dacht eerst dat er weer een topic aan mij gewijd was![]()
jij bent de leen van frisia? heldquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef #ANONIEM het volgende:
ik moet eerlijk zijn, ik dacht ook dat het over jou ging. :')quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef #ANONIEM het volgende:
leen huyzer jaquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:47 schreef fuifduif het volgende:
ik dacht dat het ging over lee towers. die heet in het eggie toch ook leen?
ik dacht ook dattie over jou gingquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef #ANONIEM het volgende:
ja gelukkig wel ja. want toen ik de openingspost las dacht ik dat het een bashtopic was. behoorlijk harde dan ook wel als het echt zo geweest zou zijnquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:49 schreef snellejelle het volgende:
ik dacht ook dattie over jou ging
maar t viel gelukkig mee
ik dacht eerst ook dat het over jou ging.quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja gelukkig wel ja. want toen ik de openingspost las dacht ik dat het een bashtopic was. behoorlijk harde dan ook wel als het echt zo geweest zou zijn![]()
dat is echt treurig!quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef mvdlubbe het volgende:
wha. deze wel.
http://www.frisia.com/commercials/realtone.asp
ringtones.
denk je dat hij kinderen heeft?quote:op zondag 5 februari 2006 15:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
dat is echt treurig!![]()
het zou je vader zijn zeg..![]()
nee met een 'd' natuurlijk duh!quote:op zondag 5 februari 2006 15:41 schreef mvdlubbe het volgende:
met een t? :\\\')
geef je nummer maar.quote:op zondag 5 februari 2006 15:31 schreef mvdlubbe het volgende:
toch jammer dat nooit iemand me belt. fantastische ringtone.
\'t is leen, van frisia!
dit jaar gaat ie naar gelderland 2 keer een week.quote:op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef dribbel_ het volgende:
sommige mensen gaan naar appelscha op vakantie,
dat is nou leen
ik heb ze allemaal gedownloadquote:op zondag 5 februari 2006 15:31 schreef mvdlubbe het volgende:
toch jammer dat nooit iemand me belt. fantastische ringtone.
\'t is leen, van frisia!
ja het is fantastisch. en zegt het voort!quote:op maandag 6 februari 2006 19:05 schreef serinde het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal gedownload
leen
![]()
dat ben ik.quote:op maandag 6 februari 2006 19:32 schreef mvdlubbe het volgende:
wie is toch die man...
leen is een l*lquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:09 schreef mvdlubbe het volgende:
leen is een baas.
asteriskquote:
joh, maar daar zijn geen plaatjes van...quote:
quote:op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef manneke_pils het volgende:
[..]
joh, maar daar zijn geen plaatjes van...
nee.quote:op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat is gezichtsbedrog want er zijn geen plaatjes van.
daar is leen!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat is gezichtsbedrog want er zijn geen plaatjes van.
ik ook eigenlijkquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:46 schreef king_of_cubes het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zijn, ik dacht ook dat het over jou ging. :\')
johquote:op maandag 6 maart 2006 14:59 schreef mrsj het volgende:
leen van frisia
het blijft de hele dag in je kop zitten ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |