Politiebureauquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
dat decor heb ik vaker gezien
Ze klonk als een verkouden hoer!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Florien kan niet huilen minpuntje![]()
Dat was juist mooi gespeeldquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Florien kan niet huilen minpuntje![]()
3 miljoen zul je bedoelen, das wel een groot verschilquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach welnee, Ludo denkt: kut, Frits komt z'n drie ton claimen...
Dat zien we hopelijk morgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, dat was 't
en wat stelt het nu voor? dat heb ik even gemist........
oh was het drie miljoen... ook goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
3 miljoen zul je bedoelen, das wel een groot verschil
ach ik zou met 3 ton al blij zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh was het drie miljoen... ook goed
guldens of euro's?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh was het drie miljoen... ook goed
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
die van dat filmpje van Wup?!?!
Het geheime kloonproject van Herman Hogendoorn. Zou het hem gelukt zijn om zijn oogappel Rien een tweede leven te geven?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
Dat zien we hopelijk morgenIk ben benieuwd. Ik hoop op een genetisch labroratorium
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
Had Martine niet ooit een kindje dat in zo een lab in leven gehouden wordt?
klopt, sjors heeft nml nog een broertje waar ze niks van weetquote:
Ja, alleen wat is daarmee ook al weer gebeurd? Is ie dood of niet? Ik wist wel dat het een mongooltje was en dat alleen Daniel Daniel (quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
klopt, sjors heeft nml nog een broertje waar ze niks van weet
martine kreeg ooit een mongooltje.
het kind zit al jaren in een tehuis ver weggestopt, als ik mij goed herinner.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, alleen wat is daarmee ook al weer gebeurd? Is ie dood of niet? Ik wist wel dat het een mongooltje was en dat alleen Daniel Daniel () ervan af weet. Maar leeft dat kind nog?
ik herinner me haar zoon als 'n soort Robin, maar dan met meer kwijlquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
Had Martine niet ooit een kindje dat in zo een lab in leven gehouden wordt?
Idd, kan me die scene nog echt goed herinneren, was zielig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik herinner me haar zoon als 'n soort Robin, maar dan met meer kwijl
hij zat niet in een geheim lab, maar gewoon in een verpleegtehuis ofzo
Zien we zometeen een soort Stephen Hawkinsquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik herinner me haar zoon als 'n soort Robin, maar dan met meer kwijl
hij zat niet in een geheim lab, maar gewoon in een verpleegtehuis ofzo
Die entree was een goedkope rip off van Alias.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik miste het einde, wat was het?
Ik moet ook aan zo iets denken. Echt typisch Amerikaanse gehemizinnige seriesquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die entree was een goedkope rip off van Alias.
Aliasquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die entree was een goedkope rip off van Alias.
Neeeee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
klopt, sjors heeft nml nog een broertje waar ze niks van weet
martine kreeg ooit een mongooltje.
Sjors kreeg à la Sydney Bristow d.m.v. een irisscan toegang tot een mysterieuze gang (gerecycled politiebureau:) waar ze werd verwelkomd door een oude vrouw.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Aliasmn favo serie ooit!
Maar leg uit....
Klinkt leuk. Heerlijk dat GTST eindelijk alle realiteitszin heeft verloren en een echte soap isquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sjors kreeg à la Sydney Bristow d.m.v. een irisscan toegang tot een mysterieuze gang (gerecycled politiebureau:) waar ze werd verwelkomd door een oude vrouw.
De spanning liep er van af! Damn.. het zou leuk zijn als Ludo eindelijk eens een mannelijke rivaal krijgtquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eindelijk een confrontatie tussen Ludo en Frits![]()
Maar die realiteitszin waren ze toch allang kwijt toen ze met geesten gingen werkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Heerlijk dat GTST eindelijk alle realiteitszin heeft verloren en een echte soap is
Dat gaat leuk worden volgende week! Dian en Fristquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:07 schreef Beaudien het volgende:
Ik vond het best spannend dit keer.....echt!![]()
Misschien hebben ze Sjors'genen nodig om een nieuwe Van Houten te creeeren/klonen!
Weet ik veel...
Ik vind die Mutti zo enorm irritant dat ze leuk is.
En waarom kan ik hier nooit de SPOILERS lezen???? Mis ik iets ofzo? Wat stond erin over Dian en Frits??
Sinds de komst van Dorothea inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die realiteitszin waren ze toch allang kwijt toen ze met geesten gingen werken
Ach, vóór Dorothea ook al, hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sinds de komst van Dorothea inderdaad.
Oh? Oh jah.. Roos was ook een keer gaan spoken toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, vóór Dorothea ook al, hoor.
En Jef zag een engel, vlak voordat hij bijna doodging.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh? Oh jah.. Roos was ook een keer gaan spoken toch?
Oh das waar ook. Dat was toen Jef een zwerver was. Amiquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En Jef zag een engel, vlak voordat hij bijna doodging.
Uhuh.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh das waar ook. Dat was toen Jef een zwerver was. Ami
Jah! Hij zag er niet uit. Maar das logisch voor een zwerverquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.
Grappige kerel was dat trouwens!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah! Hij zag er niet uit. Maar das logisch voor een zwerver
Ja en dan? Net of Jef hem nog wil kennen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]Maaruh.. van mij mag ie wel weer terugkomen
Dat zou natuurlijk wel grappig zijn als ie terugkomt opeens. Wat zou Dorothea ervan denken als Jef hem in Huize Laura ontvangt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en dan? Net of Jef hem nog wil kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |