Newbie!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:32 schreef devilseye het volgende:
en maar klagen, wees blij dat je kan posten
En dat gebeurt nooit, met al die kloontjes en hun ene icoontje.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:45 schreef HuHu het volgende:
Waarschijnlijk is de gehele user-icon manager gereset. Iedereen is z\\\'n icons kwijt. Maar dat houd niet in dat hij gemaakt is.
Zodra er weer 32000 users de manager hebben gebruikt, dan is ie weer stuk.
Ga ik nu snel bij allemaal de user-icon manager gebruikenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En dat gebeurt nooit, met al die kloontjes en hun ene icoontje.
zelf opslaan voortaan!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er nog een kans dat de usericons hersteld worden?
Anders ben ik 10 toffe avatars kwijt
Ware het niet dat m'n HD is overleden. Maar ik dacht: "Geen nood aan de man... m'n icoontjes staan nog veilig bij Fok!".quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ware het niet dat m\'n HD is overleden. Maar ik dacht: \"Geen nood aan de man... m\'n icoontjes staan nog veilig bij Fok!\".
Ja... het is inderdaad een ware ramp.quote:
Maar ik dacht zo van Fok is wel te vertrouwenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef Conflict het volgende:
zelf opslaan voortaan!
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar ik dacht zo van Fok is wel vertrouwen![]()
Gelukkig heb ik nog wel veel bronmateriaal op m\'n computer, dus nieuwe icons maken kost me maar een paar minuutjes.
Gelukkig. Fok zou nooit meer hetzelfde zijn zonder jouw knipperende hondjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:12 schreef Conflict het volgende:
Gelukkig maar.
Mijne had ik gelukkig nog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |