Maar...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:09 schreef earthquake het volgende:
Het is wel triest qua games met de 360... Schiet echt niet op!
FMVquote:Op zondag 5 februari 2006 12:11 schreef pkwarts het volgende:
Een grote game als Oblivion met veel voice acting, grote werelden etc etc blijkt 5 GB in te nemen op de DVD. Het zullen dus maar een handjevol spellen zijn die meer dan 1 disc nodig hebben.
Ff wachten tot maart.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:09 schreef earthquake het volgende:
Het is wel triest qua games met de 360... Schiet echt niet op!
de NAT moet OPEN zijn, anders is er geen beginnen aan met Live.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:55 schreef gijsje79 het volgende:
Als ik op live speel kan ik de meeste mensen wel horen.
Nu heb ik een maatje die heeft ook live maar die kan mij niet joinen in games en kan geen voice chat met hem doen.
Iemand een iedee?
Heb zelf een E-Tech router kan het misschien daar aan liggen?
Heb er niet zoveel verstand van, maar ik ga es kijken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
de NAT moet OPEN zijn, anders is er geen beginnen aan met Live.
WTFquote:Op zondag 5 februari 2006 04:41 schreef Mister_T het volgende:
Iemand tegen eem zwaar naar de klote Mister_T PGR3\'En, ik weet zeker dat je gaat winnen
De eerste maanden niet, in ieder geval. Behalve als het spel echt van uitzonderlijke klasse is (meest recente voorbeeld is SotC op de PS2).quote:Op zondag 5 februari 2006 17:26 schreef Heintje het volgende:
Speeld tegenwoordig niemand meer een spel als het uitgespeeld is?
4 of 5?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:26 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat er voor de meeste mensen toch wel een stuk of 4 a 5 interesante spellen zijn op het moment. En dan zeuren dat er na 2 maanden geen leuke spellen meer zijn.
Speeld tegenwoordig niemand meer een spel als het uitgespeeld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |