Omdat het een speciale is voor onder de doche.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Waarom bewaart ze haar vibrator in een oranje emmer?
Tarragonaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef Molluck het volgende:
Juist, waar woont die vriendin van jou dan dat ze een zwembad en palmbomen op de binnenplaats heeft staan?
JONGEN, dat is allemaal plestik. DUHH.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef Molluck het volgende:
Juist, waar woont die vriendin van jou dan dat ze een zwembad en palmbomen op de binnenplaats heeft staan?
Shh niet verklappenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
JONGEN, dat is allemaal plestik. DUHH.
Jouw vriendin misschienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Die hele vriendin is van plestik.
Zoiets dacht ik al, ik herkende het iig wel als Spanje. Een zwembad zie ik inderdaad niet, maar wij hebben een appartement in omgeving Tarragona met ongeveer eenzelfde binnenplaats mét zwembadquote:
Lijkt me dan he. Ik heb daar natuurlijk verder geen kijk op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Hij is te groot.
Het is eigenlijk salou maar ik kom er liever niet voor uit dat ik daar geweest benquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, ik herkende het iig wel als Spanje. Een zwembad zie ik inderdaad niet, maar wij hebben een appartement in omgeving Tarragona met ongeveer eenzelfde binnenplaats mét zwembad
ik weet het niet, ik gebruik andermans vibrators nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:44 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Lijkt me dan he. Ik heb daar natuurlijk verder geen kijk op.
Niet ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik gebruik andermans vibrators niet
Ons appartement staat ook in (La Pineda de)Salouquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is eigenlijk salou maar ik kom er liever niet voor uit dat ik daar geweest ben
Het zwembad is aan de rechterkant van het balkon, maar hoort bij een ander complex, aan de linkekant ligt de boulevard met de palmbomen
Jij komt potjandorie ook uit Eindhoven!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ons appartement staat ook in (La Pineda de)Salou![]()
Of in je anusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef SuperWeber het volgende:
Als je genoeg eelt in je poes hebt, met het kunnen dunkt me...
Het is natuurlijk maar net waar je van houdt....quote:
Die McDonalds! :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:49 schreef amaranta het volgende:
Deze, waar die foto gemaakt is, is van mijn tante, en ligt schuinboven de McDonalds.
Tja dat is ook zo jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar net waar je van houdt....
Dat laatste...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die McDonalds! :\')
Maar dan denk ik dat daar in het hoogseizoen weinig te slapen valt he? Dat ligt echt midden in het centrum. Maar ben je daar serieus gisteren geweest of is dit echt zo\'n kuttopic als het lijkt?
Maar heeft ze nog meer van dit soort puntige speeltjes??quote:
Niet op haar balkonquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Maar heeft ze nog meer van dit soort puntige speeltjes??
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef mvdlubbe het volgende:
Matige ontwikkeling...
Ok dan, als je een beetje bekend bent in de omgeving: Ik slaap ongeveer tegenover de Pachaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat laatste...
En als je de balkondeur dicht doet dan kun je rustig toen 10 uur doorslapen.
Het stappen gebeurt toch wat meer richtig snoopies ed...
Om 10 begint de bejaardengym op het strand.
Elke ochtend klokslag 10 hoor je die instructrice schreeuwen door dr headsetje.
Zeg. Ga er anders gewoon permanent heen joh als je het zo tof vindt daar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok dan, als je een beetje bekend bent in de omgeving: Ik slaap ongeveer tegenover de Pacha [afbeelding]
Maar sinds er door de vaste bewoners geklaagd is heb je daar nooit meer last van, maar vooral in de eerste jaren kwam dus het volle publiek bij ons door de straat (tegenwoordig moeten ze er aan de achterkant uit, over het parkeerterrein) en er is heel veel gedaan aan geluidsisolatie, zelfs als je er buiten staat is er absoluut niets meer te horen...
Wij hebben \'s ochtends alleen wel eens last van dat zwemparadijs...
Ben van de zomer naar Dj Tiesto geweest daar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok dan, als je een beetje bekend bent in de omgeving: Ik slaap ongeveer tegenover de Pacha [afbeelding]
Maar sinds er door de vaste bewoners geklaagd is heb je daar nooit meer last van, maar vooral in de eerste jaren kwam dus het volle publiek bij ons door de straat (tegenwoordig moeten ze er aan de achterkant uit, over het parkeerterrein) en er is heel veel gedaan aan geluidsisolatie, zelfs als je er buiten staat is er absoluut niets meer te horen...
Wij hebben \'s ochtends alleen wel eens last van dat zwemparadijs...
Jij kan gewoon niet hebben dat wij én uit Eindhoven komen, de gaafste stad van Nederland, én ons een vakantie aan de costa Daurada kunnen veroorloven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Zeg. Ga er anders gewoon permanent heen joh als je het zo tof vindt daar.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet hebben dat wij én uit Eindhoven komen, de gaafste stad van Nederland, én ons een vakantie aan de costa Daurada kunnen veroorloven.
ja, hoogstwaarschijnlijk wel ja,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga je vanavond nog op stap in Eindhoven?
Moet dat nu zo helder uiteengezet worden? Is dat nodig?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet hebben dat wij én uit Eindhoven komen, de gaafste stad van Nederland, én ons een vakantie aan de costa Daurada kunnen veroorloven.
jij begonquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:04 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Moet dat nu zo helder uiteengezet worden? Is dat nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |