Omdat het een speciale is voor onder de doche.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Waarom bewaart ze haar vibrator in een oranje emmer?
Tarragonaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef Molluck het volgende:
Juist, waar woont die vriendin van jou dan dat ze een zwembad en palmbomen op de binnenplaats heeft staan?
JONGEN, dat is allemaal plestik. DUHH.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef Molluck het volgende:
Juist, waar woont die vriendin van jou dan dat ze een zwembad en palmbomen op de binnenplaats heeft staan?
Shh niet verklappenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
JONGEN, dat is allemaal plestik. DUHH.
Jouw vriendin misschienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Die hele vriendin is van plestik.
Zoiets dacht ik al, ik herkende het iig wel als Spanje. Een zwembad zie ik inderdaad niet, maar wij hebben een appartement in omgeving Tarragona met ongeveer eenzelfde binnenplaats mét zwembadquote:
Lijkt me dan he. Ik heb daar natuurlijk verder geen kijk op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Hij is te groot.
Het is eigenlijk salou maar ik kom er liever niet voor uit dat ik daar geweest benquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, ik herkende het iig wel als Spanje. Een zwembad zie ik inderdaad niet, maar wij hebben een appartement in omgeving Tarragona met ongeveer eenzelfde binnenplaats mét zwembad
ik weet het niet, ik gebruik andermans vibrators nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:44 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Lijkt me dan he. Ik heb daar natuurlijk verder geen kijk op.
Niet ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik gebruik andermans vibrators niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |