Inderdaad! Het zal je gebeuren zeg!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef thedude0 het volgende:
tering zeg
Nu al aan het eten?? Ben je vanmorgen om 3 uur opgestaan en ga je savonds om 9 uur naar je nest ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:15 schreef bonke het volgende:
tis niet moeilijk om et weg te vegen maar tis smerig
ik ben krachten an et verzamelen om et weg te halen
zit lekker aan de macaronie nu
dat zag ik dus toen ik em op et deksel rochelde, groen met wit was die en vrij vloeibaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:19 schreef mazaru het volgende:
Hoe wist je dat die groen was, als die nog in je mond zat?
sorry ik had er aan moeten denkenquote:
Kwart over 5 is toch een normale tijd? Is toch zinloos om tot 6 uur ofzo te wachten als je honger hebt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nu al aan het eten?? Ben je vanmorgen om 3 uur opgestaan en ga je savonds om 9 uur naar je nest ofzo?
het zou je gebeuren als je onguur zachte diaree hebtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:04 schreef bonke het volgende:
net een beetje visite gehad en die gaan wel es naar de plee. Tot zover dus niks aan et handje.
|Nu ben ik dus ook een beetje verkouden en ik had een flinke groene rochel opgesmurkt die ik toch ff te groot vond om door te slikken.![]()
Dus wat doe ik ? Ik loop naar de plee en rochel meteen die groene fluim in de pot. Niet wetende dus dat mijn visite het deksel van de plee ook omlaag had gedaan
Dus nu heb ik die rochel bovenop me plee liggen ( en een stukje op de muur want hij ketste een beetje door ) en das niet fijn![]()
is het verplicht om om 6 uur te eten ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nu al aan het eten?? Ben je vanmorgen om 3 uur opgestaan en ga je savonds om 9 uur naar je nest ofzo?
als ik die witgroene rochel door had geslikt dan had ik pas rond een uur of acht gaan etenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Kwart over 5 is toch een normale tijd? Is toch zinloos om tot 6 uur ofzo te wachten als je honger hebt.
Ja, je moet je vriendin altijd aankijken!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
How retarded, alsof je niet eerst kunt kijken voordat je rochelt
ik zal de volgende keer vragen wie et was geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die wc had toch een schoonmaakbeurt nodig na die visite!![]()
Wie doet er trouwens de deksel naar beneden?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef RedDevil085 het volgende:
Daarom heb je twee gaten boven je neus zitten, sukkel...
ja heej, anders had ik er toch nooit zo'n stom topic over kunnen openen ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:34 schreef T3rr0r het volgende:
Dus je gaat eerst rochelen, dan ga je daarover een topic maken, daarna ga je eerst even eten koken en dit opeten en DAARNA ga je pas die rochel opruimen?
Gatverdamme.. DAT is pas smerig!
snot bedoel je ??quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef leviathanfd het volgende:
Hoeveel had je gedronken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |